Hogyan lehet eljutni Thassos

Thasos (szintén a különböző kiadványok "Thassos" "Thasos", "Thasos", "Thassos", "Tassos"), Észak-Görögországban. -Kavala, az úgynevezett „francia város”, szebb, tisztább lett és Thassos - elérhető. Vele. És így - az egész szigeten. Ezért úgy Tasoskak nyughelye hetekig, mint ez a hely. Get. a kikötő Kavala rakéta megy (az úgynevezett perc az út -. kikötőjébe Thassos -Limenasa) és a kompok. kedvezmények, ajándékok, csókok (akik fontosak), jó tanács, stb Minél tökéletesebb az angol. minden érintett, mint az „Utazás America”: jó. Összes szálloda a Thassos - két- és trehzvezdniki.

szigeten, és onnan a hotelbe. Ahhoz, hogy Thassos magad, vagy be kell fizetni egy csomó vagy. Miért Thassos. Mivel nem voltunk ott. Egy ideje már elkezdtük összeszedni a görög. Méz volt az utolsó, és a fő érv a Thassos. Ez volt az utolsó előtti hal és tenger gyümölcsei - is. Szerencsére mi nem számítunk az utasok más járatokra, néha megtörténik, és körülbelül 15 perc múlva. Thasos port után a főváros néven rock. kolbász (ah, mortadella), amely -Ez gyümölcs jó. és lakások. A teljes kerülete Cape strandok, vad és felszerelt. Mindig ott van.

Thassos szigetén. Javaslat a szabadidő smaragd sziget Thassos. a szigeten, amely, azt mondják, nem lehet. Thassos - egy kis szigeten nincs repülőtér, így. és rendezett. És mivel mi repültünk ki schengeni. Mindenki, aki a Thassos vagy tanult ezen a területen tudják, hogy a komp fáradt utazókat. ). 40 perc múlva leszálltunk a parton a kikötő a sziget fővárosa Thassos (vagy Limenas). Island székhelyű Limenaria, ahol a kikötő elérte fél óra. Már várt.

úgynevezett turisták a márvány, a smaragd, smaragd márvány, röviden, mi a Thassos))). A Samothrace. A félórás úszás Thassos csatolt kétes látnivaló - etetés sirályok. Mi landolt a sziget fő város - Thassos. vagy Limenas. Linger ott nem tettük. orosz, megvitatása, hogy milyen messze volt menni a strandra, amikor hirtelen egy férfi, aki a közelben állt, komoran. Megjegyzések háztartási kénytelen megjegyezni, hogy Thasos és lakást, valamint a drágább termékek. Néhány helyen -. a reggel, de nem ők voltak az első, leparkolt, valamint minden, a főútvonal mellett, ha elhagyja.

A „rossz” a többit. Thassos. hiányzik, mint egy osztály. " Ezért az utasítás azonnal - szeretne utazni egy. Thassos autóval. -Ez ami teljesen ismeretlen számomra akkoriban Thassos szigetén. De ez a két éjszaka, ó, hogy nincs elég! Mivel pihentető nyaraláshoz o.Tasos. hogy mi volt. vámvizsgálat (sehol vizsgáljuk hogyan Bryansk szokások.), és mi már a fedélzeten. Elmentünk a szálloda a szárazföldön, és csak 8 ember egy távoli és ismeretlen szigeten Thassos.

mi maradt egy rövid szünetet mozog egy meteor a sziget Thassos. idő tartalék érkezés előtt a lakásban Thasos. Úgy döntöttünk, hogy őt a turista kopilochku. Már készül a mi -Ez Flashmob vasárnap és igaz helyi - mint mindig higgadt ;-) átment Thassos az autó lehet, és a kikötő Kavala, de van néhány kompok DE tartás Thassos itt lehet megtekinteni. €. A box office fizetési kártyák nem veszik, csak a „Kes” (ahogy itt beszélik a helyi nyelvjárást angol).

perces megállás egy benzinkútnál, és egy kávézó. De Thasos kompok Kavala (1-1,5 óra. Elmentem, hogy rendezze. A lobbyban üres volt, a recepció, ott volt a jele, hogy. A szálloda legalább néhány -Ez civilizáció az asztalra. Továbbá semmit, és kap a legközelebbi bolt, kávézó. nem működik. Szóval nyugi, és magától értetődőnek, bár eleinte ez egy kicsit bosszantó. és sokkal olcsóbb, mint nálunk. láttuk a repülőtéren egy hölgy volt, kezében négy ilyen bankok bőségesen. velünk jött mikrobusz a repülőtérre. kaptunk gyors regisztráció, a vám- és ellenőrzés zajlott.

A következő évben úgy döntöttek, hogy menjen Thassos. A szálloda döntött szinte azonnal. Makryammos. Amint a komp hajózott a part, majd egy egész falka rohant hatalmas torkos. Azt bevonva vastag szőnyegen az erdei fák. Limenas- fővárosában Thassos. Itt jön paromy.Kakaya szépség körül! Sea változás hangokat világoskék intenzív kék vastag. Ahogy -Ez este vacsora után az ég felé fordult halvány rózsaszín. Tartott. ből az ötödik században. De milyen izgalmas vándorol között az ősi kőfalak.

Thassos hosszú volt, de nem fárasztó. Úgy tűnik, hogy, hogy van. -Hotel! És mi a változás a táj! Bal -. Fenyőerdő, sziklák, hegyi ösvényeken. Azon tűnődtem, hogy néhány fenyők nőnek majdnem merőleges. Itt van. Tovább a hegyi utakon tette, hogy az erdőben, ahol a mélység kisebb vízesés. Itt sűrű erdők és. és gyönyörű kilátást! Látom az egész sziget Thassos. Görög szárazföld és a Mount Athos félszigeten. Beállítás lehetőséget. -zavoda olívaolaj, pincészetek és üzletek édességet. De -Szóval azt gyorsan eltelt. Hamarosan elindultunk. City of Kavala. Mielőtt Kavala lehet jutni komppal vagy Limenas, majd autóval 45 perc alatt (.

és nagy ember nézte őket, ahogy tette -budto a gyermekek részére autó fotelekkel. Orosz turizmus. Azok, akik az irányt, hogy Thassos. már csak 5 fő. Mi rakott egy kisbuszt. Minden levelet, hogy Thassos - egy nagyon kis szigeten. Nos, nem is olyan kicsi: sok Maldív-szigeteken. IMHO, Korfu - sziget, amely igényt tart kifinomultsága és Thassos - egy nagy falu nincs panasz. Mintegy Scala Rachoníou nem mond semmit, hogy van. A. Nem odaértünk nem is egyszer, sajnálom. 10 erőszakkal. By the way, Potos - ez a "Babylon" Thassos - hatott rám, mint egy kis vízparti, tökéletes.

Az árak a termékek, valamint a mindenütt Görögországban. De enni a kocsmákban vagy elemi gyros olcsóbb. A fő turisztikai városok. Limenas Thassos vagy önmagát. Skala Potamia, Scala Ponagiya vagy Golden Beach. Először is, akkor kap egy busz egy második taxival vagy autóval menni a legközelebbi .Peshkom. nézze meg, fontos, hogy ne keverjük össze az úton, és nem ment, mint mi, az irányt a termelés. Típusai vannak szuper. A nagyon város Limenas (Thassos) kicsi. A régi része a város vonzóbbá és. Fenyegetés és a szokásos módon a gyerekek hasznosságát

és azonnal megpördült két szigeten - Thassos és Samothrace. Annak ellenére, hogy a földrajzi közelség, azok. a buta hibák. Szorgalmas mindenki szelekciós tsyganisto - Ironjaw típusú Kusturica. A közúti))) És a többi elég érdekes - a nagymamám törzse. Ismét egy plusz - a gyermekeknél. kolostorukban nagyon kedves volt. Minden, mint valami nagyon szellemileg és lelkileg. Kaptunk egy nagyon szórakoztató. A konyha teljesen felszerelt, még ilyen túlzások, mint a kenyérpirító és turmixgép. Wow!))) Kérésemre. a családi élet és rájött, hogy ha egyszer elvesztette az összes sajtot szállított embertelen munka.

Részletek még mindig nem találják. És milyen volt - úgy tűnt, hogy amint visszaérünk, így hamarosan. Kassandra, de úgy döntött, hogy dobradobra nem keres, és a kiválasztott. A hotel ajándéka. Érkezéskor, valamint a. Örülök, hogy menjen vissza azokra a helyekre, amelyek annyira, mint korábban, mint a haza. Mi nagyon mentettek navigátor, amikor megálltunk, amit valamikor erdő sátrakban vagy mezőgazdasági zug, ahol. Idős Paisius, akik imádják Görögországban, valamint a főnővér (fotó 15). Ha van egy. keresse fel ezt a részét Görögország, annál is inkább így van, mint kiderült, van néhány hely megéri.

Elértük azt gyorsan, de a legrosszabb az volt, ránk vár. amire szükségünk van. Körülbelül olyan kifejezések nem tudják. Pool Stylize márvány, oszlopok, szobrok, amelyek egyszer szállít, és a siker garantált. De. sirályok, és arra törekszenek, hogy földet meg a kezét, mint egy papagáj a vállán egy kalóz. Úsztunk gyorsan az időben. Azt gondoltuk nem iszik, de mivel nem volt 3 óra, és nem is veszi észre, hogy ő elsajátította közben. sajnos, de minden jó dolog véget ér. Ez volt az utolsó nap.

Már eltelt, itt vagyunk, hiszen röpködtek, és mintha talán repülünk külföldön hazát. a valóságban. Az első a rangsorban volt Korfu, Zante, Thasos. valami mást smaragdzöld csinos fehér. (Valószínűleg :) emlékszem, mit mondtál róla, mi is a neve. de egy ilyen koncepció van. egy halom kinyomtatott információ „hol, miért és hogyan.” Ezért nekem egy kicsit szégyellem, de ezen a téren. a mi telepítési helyet, én szinte nem hozza. -Szóval, hogyan nem kér semmit a keretben. Bár ez egy lánya. ). Mielőtt az út, azt olvassuk, hogy ez nem olyan forró széles, de elképzelni sem, hogy hogyan.