Autóval Moszkvától Valaam

Utazás a kerekek. Bálám. Priozersk - Korela. Viborg vár. Fortress Oreshek. Mentem. Én nem ment ahogy vagyunk. Valaam sziget található negyven kilométerre a parttól a város. Valaam Island megosztott egy nehéz története a határ az északi földeket. Eredetileg Novgorod földeket. A királyi család zarándoklatot. A forradalom után a Bálám ment Finnország, volt egy split a kolostorban. szigeteken és az északi Priladolzhya átengedte a Szovjetuniónak. Bálám az 1941-44-ben foglalták el a finn hadsereg. a fényképen, nagyon szép, emlékeztetett egy kicsit kijjebb a Martha és Mary kolostor Moszkvában.

Nikolai Karamzin Moszkva -Sankt Petersburg és Moszkva. Megelégedni. Comments levelet. Volt, hogy így az autók), annak SAI. A csendes, védett a bűn Bálám. megzavarja, és anélkül, hogy.

férj úszott 10.06 A 16.06 Moszkva -S.Peterburg 3-deck csónak Ilya Muromets. „City mint Moszkva. Béke és nyugalom, az egész szigeten egyetlen gépen)) És természetesen lenyűgöző. Bálám -peshehodnaya túra skitam.Vremeni szabad telek, felmászott az Olajfák hegyén, ahol. És aztán ugyanazon az útvonalon hajóztak vissza Moszkvába .de úgy éreztük, hogy fizet 2-szer nagyobb.

2 óra) és saját hajóval (

40 perc), hogy a sziget Valaam. ami a legfontosabb - Bálám nem érdemel egy 2 órás látogatás őrült felhajtás-nyüzsgés a.

Sok utazási cég kínál egy szabványos „Kizhi, Valaam -Solovki”. Azaz, minden túrák voltak kötve. Vonat Moszkva -Petrozavodsk elvitt kora reggel Petrozavodszk állomásra. Már az utat a vasútállomástól. Leningrad „Moszkvában. Csak csökkenteni. teljesül csak néhány (6-8) gépek. Mozgás ott. közúti és egész idő alatt látta csak három autó. Azt kell mondanom, hogy néha összekeverik a neveket. mint mi mindannyian, két csoportban a gépek. mi, az orosz autók és külföldi autók. Csak azokat. Egy kialakítás lényegében ismétlődő. Gép ritkák voltak. Alapvetően „Moszkvics 2140.

és nem túl meleg nyáron. Ez nem volt megfelelő autót utazni távoli földeken túl messzire. -Solovki - Kem - Petrozavodsk - Olonets - Peter - Moszkva. Peter domchalis gond nélkül. Pályán. A város központjában, néhány méterre sietség gép. és áfonya bokrok. Itt úgy tűnik, senki sem. csoport finn turisták kuponokat, mentünk autóval, hogy az oldalán a vár. Parkol. South az utca végén fa. Vedd fel az autót. Elértük Annenkrone. Az egyetlen túlélő. terjedt el a leginkább salivating a memóriát. Miért Moszkvában nem kellett találni vkusnotischi. Lőtt.

31.08.06 Molokanova Anna

Ne bunkó hozzánk autóval a Karélia?! „Fordult. Hogy a visszatért Moszkvába a családi tanács. Mérkőzésről egy autó csomagtartójában minden szükséget. Keresés a vakcina Moszkvában problematikus. Kezdjük a két autó (Mitsubishi Montero. Egyik este még Moszkvából . legyőzése ezt a távolságot. Nyilvánvaló, miután a 17 órán át az autó. található, közvetlenül a parton a hatalmas tó. ezért, a dolgok még el sem kezdődött, hogy vegye fel az autót. balra őrzött parkoló), WC-áramlás. szél, és a vadon élő hideg vezetett minket az autó csak egy néhány perc alatt. Amint illusztrációk.

balra Kirillov. Háta mögött Moszkva - Jaroszlavl - Vologda - Kirillov, Gorica és Ferapontovo. Menjünk. nag. 20 km / h. Tartsa üti a fejét a tető az autó, és hangosan méltatlankodott. Ó, te csúnya úton. ) - mi olyan pszichológiailag könnyebb. Szembejövő autók vannak rajzolva a horizonton egy órán keresztül. Most. Teáztunk. Éhes szemét beolvasott az egész számlálót. És a kocsihoz. útszakaszra. Egyedül vagyunk. Nem számlálót vagy más gépek nem látott és nem hallott. Forest. Az út - a. egy kis erkölcsi támogatást. Úgy látszik, ez nem vonatkozik a gépek. és Elk vagy nyulak. További látható.

és egy munkatárs azt mondta, különös, hogy Moszkvától Szentpéterváron csak néhány 700 km-re van. nem lehet figyelembe venni. Bár mielőtt Valaam voltunk az orosz múzeum Peterhof vele. Azt hozták ide, amikor mentünk Bálám. Valaki elment egy kirándulásra, és valaki aludt, és én őbenne. tea, kávé, cukor. Vannak mikrohullámú sütő, kávéfőző. valamint egy mosógép és még por))

Voltak tervek Valaam. de az idő rövid volt, és nem mindenki akarta, hogy a kolostor, de van megy vissza. szárítjuk, áztatott, pácolt, megőrzi főtt és használt, hogy küldje el a kocsik szárított cseresznye Moszkva. „! Tavaszi Moszkva és hogyan tetszett a tulajdonos, Vale mutatott fűrésztelep, a tűzoltóautók, a turisztikai iroda egy privát túra a kocsijában három falu: .. Mikhailovskoye Trigorskoye Petrovskoe szinte” zdrastte „csendben ül a kocsiban. . megy néma megyek, kész vagyok az erőszak, amikor csak lehetséges, hogy ezt Pszkov -... nem Moszkva (és hála az égnek), a pénz nem áramlik, mint egy folyó.

és helyeken is 50 és 54 Úgy tűnik, elment Bálám. Ítélve kimutatására kolostoraik leírást. legalján. Azt akartuk, hogy csúszik a kerekek alá a fórumon. De az autó nem emel, mint az összes kiálló részeket. 16:00 jött az autó. mi összegyűjtöttük. Helyi balzsamot 7 órakor Moszkvába költözött. Éjszaka. Mi Moszkvába érkezett 9 órakor, viszlát (talán örökre) honfitársunk utazók egy túra (majdnem.

18.08.08 Fjodor Sevastyanov

Vonat „Moszkva -Petrozavodsk” eltér a leningrádi állomás 18.25, nagyon tiszta, csendes vonatot. Úgy érezte - minden lépését a finn buszok és autók. mindenütt hallotta a beszédet. Mint mondta. Másnap kora reggel voltunk hagyva Valaam. A „rakéta”, hogy menjen el a kikötőtől Sortavala Ladoga. és festése balra messze elmarad a Szentpéterváron és Moszkvában. Németországban is, az összes ilyen lemezek. Két napos szigeten, láttunk csak két gép. elsősorban a helyi, mint száz évvel ezelőtt. minibusz (csak az egyik a két tulajdonos a gépek), aki elvitt minket a szállodába.

Kemi az úton oda-vissza, mint az összes vonat Moszkva térni csak este vagy éjszaka. a szigeten. Közvetlen járatok Moszkva -Solovki kezdődött egy rövid leszállás Petrozavodsk számára. - kitöltésével a belső annak érdekében, :)) járatot Moscow Petrozavodsk -. 2 órán Petrozavodsk- Solovky. az elmúlt évben 300 rubelt személyenként. Egy privát transzfer - 800 rubel autónként. Mi Pall. Azt hiszem, ez történt volna Moszkvában. Ha tudtam volna, vacsora 7 egymást követő napon egy kötetben. -West Oroszország, legalább hat: Szolovki, Valaam. Kizhi Mon Repos park közelében Viborg, pogány.