Ahogy mentem Velencébe

22. 44 embert találtak hasznosnak ezt az értékelést

Szálloda «Residenza Favaro», a Calle Pedrocchi utca, terület San Marco. Nem rossz hotel, tágas szoba, fürdőszoba modern, a vsyakimim darabok (samponok, kalapok, haj, kefék lábbeli és így tovább. D.). Minden tervezett. kivéve a reggelit (((((És a kilátás az ablakon nem, a következő ház falán., de ez egy plusz. Éjjel, nem zajos, aludni magát, senki nem sérült)))) És ez a hotel a város központjában. E három napon vettünk különleges. jegyeket.

Ezeket úgy tervezték, hogy az emberek akár 30 évig, és jogosult használni a tömegközlekedést ingyenesen (a hajókon. Autó, busz Velence nem), múzeumlátogatás és templomok (az egyház fizetett € 2-4), WC-k, valamint az utazás egy hajón a repülőtér és fordítva. Van olyan jegy 65 euró, és hidd el, hogy nagyon nyereséges. Az út a repülőtérről Velence volt 1 óra 15 perc alatt. Megérkezett a helyén, így a ruhákat a hotel és elment kóborol Velence. Az időjárás nekünk ezen a napon nem nagyon szerencsés volt eső, de szerencsére végül egy óra múlva.

Ha azt mondjuk, hogy a gyönyörű Velence, ez nem mond semmit. Ez valami gyönyörű, lenyűgöző, gyönyörű. Azt hittem, nekem Párizs után nem meglepő, de itt. ez valami. félelmetes csepp halott. ))))))))))))))) Minden utca - egy műalkotás. Az épület bár inkább posharpannye, de szépek. Körül a csatornák, hidak, tengeri és csónakok. egy érzés, hogy megvan a múltban. Még a férjem, aki járt 42 ország és látott sok a város, azt mondta, hogy ez a legszebb város a világon.

Az első napon mi alapvetően átsétált a csendes helyen, Velence nem különösebben előnyös a turisták. Nem messze a szálloda található egy jó étterem (a terület San Stephano). Én korábban már egy kicsit féltem visszajelzést a konyha és az árak Velence, de ez az étterem van teljesen elégedett. Az árak egy kicsit alacsonyabb, mint Párizs, oochen étel finom, gyönyörű kilátással. Pl pizza, tintahal, sült krumpli, egy üveg bor, amit fizetni valamit körülbelül 56 euró.

Voltunk bolondok majd, hogy megváltozott az étteremben, és megpróbált valami mást. Nos, erről bővebben később ((((Aztán megint sétáltunk a városban. Este lesznek olyan sok fekete és eladni közvetlenül a takarók „típus” zsák cégek. Mellesleg olvastam róla a véleményét. És azt kell mondanom, hogy én vagyok a rajongója táskák, by-pass nem tudom. nos, gyerünk tihu tekintetét.

Negrushka észre, és hogyan magát nekünk, megragadta kezünket, és hagyja, hogy felajánlotta, hogy vesz egy táskát. Azonnal beleszerettem az egyik, és kérje meg, hogy mennyibe kerül. 65 euró. Már megdöbbentette ilyen szemtelen. és nyilvánvalóan hamis, hogy a pénze. Általában a turisták idiótáknak tartani. Kimentünk, de nem volt ott. Azt mondja: „Mennyit adsz?”. Azt mondják, hogy ez a táska ér legfeljebb 10 euró, de Mui férjem azt mondja 15 euró. Röviden csak elrontotta az összes (((((Vettem 15, és a tartalom minden. Aztán elköltözött, majd 5 méter újra negushka táskákkal. Kérdezd meg, hogy hány vásárolt, és a férjem azt mondja, 10 (én összege nevezik). Nem hitt azt mondta, hadd adjak 15, én még mindig drágább, akkor eladom. Mi megszökött tőle gyorsan)))))

Másnap az időjárás volt káprázatos. Ez körülbelül 28, de a hő Velence nem érzem olyan friss a tenger, sok csatorna és utcák vannak olyan szűk, hogy azok teljesen az árnyékban. Elmentünk a szemközti sziget nevű Giudecca. Ő nem olyan szép, sok szovjet épületek, de a kilátás onnan közvetlenül Velence Piazza San Marco. Továbbá van egy szép templom, amelynek tetején látható Velence egy madár repülés.

Igen, vannak nagyon szép, de a velencei minden szép)))) én is ajánlom, hogy nézze meg ezt a helyet éjjel, az emberek nem olyan sok, és a szépség is figyelembe kell venni. Bár a nap biztosan látogassa meg ezt a helyet meg kell, a kedvéért a Dózse-palota és a takarmány a galambok és sfotkatsya velük))))) Ne felejtsük el, hogy együtt kenyeret, kéz galamb ül a keze, feje, és nem rontja)))) Miután mentünk más távolabbi raeny Velence. voltunk ezen a napon nagyon sok mazoli magam partra nem túl kopott, de megéri.

És ma este sdela egyik hibákat. Úgy döntöttünk, hogy talál egy másik étteremben. Megtaláltuk a helyszín nagyon jó volt, a tengerparton, gyönyörű kilátással (töltésen «Zatterébe» Dorsoduro negyedben). de az árak voltak Mama Do not Cry. Bolondok vagyunk, azt kellett kitalálni, hogy az idő nem lóg a bejáratnál, hogy a menüt, és ahogy találkoztunk, és nyomja vissza a székbe, és ez és ez az ár nem képzelhető el.

És csak, amint azt hozta a menüt, és kinyitottam velünk az asztalnál volt egy pillanatnyi csend. ott van a deshovoe étkezés költsége 30 euró. Nos, menj el szégyelli, kiszállítás csak főétel, a bor és desszert. Hozta. Igen, ez volt sooooo finom, de elképzelhető egy nagy étkezés, és van három kis darab szarvasgomba. Én még soha nem hagyta éhes ebből étteremben. ((((((((((((És hogyan szenvedtem prietom fizettünk 100 euró. Nem adja át. Én csak gondoltam, úgyhogy jobb lenne, ha a pénzt, hogy hagyja gondola.

Most olvastam valami 1 óra ára 100 euró, de a férjem és én is sajnálom. de aztán úgy döntöttem, hogy emeld az étterem pontosan meg kell, hogy vegye gangolu. ha ez nonszensz, mivel a pénze, akkor nem kell sajnálni semmilyen romantikus. de a férje még nem mondta a döntését))))) Szóval, ha megengedheti magának, hogy a pénze vacsorázni, menj bátran, nagyon finom. de rendelhet többet, sokkal kisebb adagokban ((((((

Másnap mentünk a szomszédos sziget Lido. Úgy döntöttünk, hogy szenteli egész nap, és zagaraniyu tenger, és ez ezen a szigeten vannak strandok. Elérte az első hajóval, majd 25 perc busszal. A strand nagyon szép, napozóágyak, napernyők, de nekik kell fizetni (5 euro napágy, napernyő 8). By the way, van szó mellett a szabad strand, de van egy csomó kosz. Tetszett a tenger, meleg víz nyaldosta, nincs hideg szél Normandiában, és egy szép szél, hazugság nem meleg. Van még egy zuhanyozó, röplabdapálya, és így tovább. D.

Este mentünk egy új étterem kereső. nem messze az úttól, ugyanazon a területen, továbbá a tengerparton, gyönyörű kilátással, találtunk egy másik étteremben. legtöbb deshovye árak, mint az előző kettő. de az étel. Én magam főzni ízletesebb, őszintén. És különben is, megpróbáltuk obschitat ((((((És miután az étterem mondtam a férjemnek, hogy én akartam, hogy egy kört a gondola. Kemény és hosszú ideig kellett rábeszélni, de még mindig meggyőzték)))) Vettünk egy kis üveg bor, szemüveg, és megközelítette a gangolistam.

És azt mondják, 200 EUR 1 órán át. Azt már beteg volt. visszautasítjuk, és már indult volna, az egyik fut fel minket, és kérte, mondják, és mennyit számíthat. Mondtam neki, és állapítsa meg, hogy a 100 euró per 1 óra van írva a turisztikai prospektusok. Elmagyarázta nekünk, hogy ez legalább 80 euró napközben és éjjel aránya megduplázódott, és megállapodtak, hogy nekünk egy kedvezményes - 40 perc 100 euró. Megegyeztünk. Ez már valami. valami varázslatos. Hajó vitorlák, Vodicka mormogás Grougi csend és csak egy csepp evezőket.

A fickó, rendetlenség legszebb megnéztük a Grand Canal (a legszebb hely véleményem szerint), a kis kanalchiki. azok 40 perc alatt repült el, mint 10. De a tapasztalat felejthetetlen volt. Még a férjem, aki szenvedett az elvesztett pénzt az első 5 percben, később azt mondta, hogy igen, nagyon jó volt, és ha nem történik az utazás Velencébe lenne, amit még nem fejeződött be, vagy mi?))))) És akkor megint mentünk keresztül város poproshalis tetszik.

A következő napon, ül egy csónakban, elvisz minket a repülőtérre, és nézi a Grand Canal, sírtam. Soha nem sírt, és nem is poodnomu útjukat, de itt a könnyeit folyt.

Tehát edte Velencében. Ez tényleg megéri. az egyik talán még azt mondják, hogy csak edte Velencébe, a másik nevezetessége a világ elfelejti)))))