Karmikus Reserve Arkaim

Több ezer ember a tengeren kötél csomót kötött életüket Arkaim. Gyere ide, gyere és légy ember egész évben, mint egy templom, ahol ülni az ősi istenek, és teljesíti a kívánságát, zarándokok. Temple nevű Arkaim ember elér magukat. És létrehoztunk, vagy inkább ásott a saját kezét, mert Arch - egy ősi város, amely megtalálható, régészek és történészek, akik fáradhatatlanul, hogy tettünk némi előrelépést bomoljon, hogy kik vagyunk, hol vagyunk, és milyen küldetés élünk a Földön.

karmikus Arch

Nem akartam menni a Arch, mert az én belső tiltakozás. Nem hegyekben, nem igazán folyók vagy erdőkben - a pusztaságot, és csak. És általában, én nem szeretem a legnépszerűbb hely, és az ív látszott, hogy így. Most csak azt tudom mondani, hogy „köszönöm” a barátaimnak, akik rábeszélték, hogy menjen csak a vállalat számára. Természetesen semmi rendkívüli nem történt, de ha lehet, mennék újra és újra.

Karmikus Reserve Arkaim

Megérkeztünk este. Reggel kiderült, hogy a sátorban a tehén nyomvonalat a bejárat közelében a város, ahol minden elégedett a táborban.

Míg a sátor húzta a helyszínen lábánál a hegy Shamanka, rájöttem, hogy milyen nagy a skála a tisztáson. Vízre, mentünk egy közös csap vagy a folyó, amely fürdött.

Azt mondják, az a víz összetételét ezüstionok észlelt, ezért a folyó minősül csodálatos. Általában a csodálatos energiát éreztem igazán a kezelése során a „helyi” lakosok. Minden második tűnt a sámán, a varázsló, a boszorkány. Szóval válaszolt Őrzött bizalommal bármilyen kapcsolatot a szavam mindig nyitva áll az emberek lelkét.

Karmikus Reserve Arkaim

Abban Shamanka, mondjuk, egy sátorban nem lehet elhelyezni, mint egy hegy, ahol kondenzálódik minden negatív energiát, ami összehozta az embereket itt.

Igen, az emberek jönnek a Arch különböző okok miatt. Itt megtalálható már megállapította sámánok, médiumokat, pszichológusok és tréningek személyes növekedés, a vegetáriánusok és divatos jelenség, mint a „hogyan kell hinni magukat”, vagy „hogyan kell megnyitni a belső harmóniát.”

Mindegyik támogatja azt az elképzelést, és azt állítja, hogy a régi város Arkaim erőt ad a teljesítését, nincs vágy. Az első lépés, hogy nézze meg a Mount Shaman: átadni bizonyos tropinochke-spirál. A sámán gondolni, hogy az összes rossz dolog bemegy a föld gyomrában. Ez csak azért történt, hogy az éjszaka folyamán, amikor bejárta a sámán, és elköszönt a rossz gondolatok, a falu fölött emelkedik a telihold. Az ösvény a hegyre megállapított gyertyák, őrülten szép, titokzatos és gerjeszti a képzelet felér egy őrült mágikus kép körül!

Karmikus Reserve Arkaim

Semmit sem csinálni, de ülni a domb tetején, és elkezd üvölteni. Dovylis minket hajnal előtt, és vándorlás a hegyi szerelem elhalasztják a következő napon.

Hogyan készítsünk egy kívánságot Arkaime

A következő napon, ő beszélt Tyurgen Kam. Valahogy már nyaralni Sagaalgan (buddhista újév). Tyurgen kísérő egy sámánisztikus rítus tisztítás a tűz. A Arkaime mutatott elsajátítását torok éneklés és játék a doromb.

Karmikus Reserve Arkaim

A hegy a szeretet, mi is egy bizonyos pályára. Fontos! Ha megy a hegyre a szeretet, pre-elszámolási a fejükben, hogy a sámán, meg kell gondolni csak arra jó, hogy a test és a lélek a gondolat: a szeretet én és a világ teljesítéséhez járul hozzá a vágyak, amelyek lehet rendelni a hegy tetején.

Mi kötve szalaggal a köveket, és kívánom, hogy minden szeretet.

Elképesztő, hogy hány ember gyűlt itt össze annak érdekében, hogy megismerjük önmagunkat? Ahhoz, hogy tiszta? Hogy csak pihenni? Kiterjedésű a Arkaime végtelen.

Karmikus Reserve Arkaim

Minden hegy találkozott a csodálatos emberek, akikkel öröm volt meditálni mellett.

Minden második - Shaman

Volt egy csomó zavaros helyzetekben, amelyek képesek voltak, hogy vezessenek be nekem személyesen félrevezető. Néhányan még nem akart emlékezni. De most rájöttem, hogy valamennyi vizsgálatot Arkaime kaptak, hogy megerősítse a hitet.

Talán igazuk volt azoknak, akik azt mondják, hogy ne álljunk meg a sámán. Ez az egyetlen tanács, amit nem lehet figyelmen kívül hagyni Arkaim. Ami a többi sámánok, akik most majd odajött hozzám tippeket, tanácsokat és útmutatást a helyes életmód, mondtam nekik szeretnék mondani: „Köszönöm, az emberek” Én például már régen elárulta Rózsafüzér Rudraksha és kereste, így ment a helyi piacon.

Karmikus Reserve Arkaim

Légy óvatos! A sámánok, vannak!

Hogyan lehet eljutni Arkaima

Moszkva, a legegyszerűbb módja annak, hogy repülni repülővel Cseljabinszk. Cseljabinszk nyáron szervezett busz Arkaim. Vagy Cseljabinszk Magnyitogorszk, és onnan a falu Breda.

Arkaima vezetni vezetni a koordináták N 52 ° 38'689 "E 59 ° 32'923" a városok Plast Uzhnouralsk, Agapovka falu. Kizilskoe falu.

Karmikus Reserve Arkaim
És a ló, a helyi fiúk legalábbis az egyetlen módja az, hogy mozogni és másokat.