Carp szerelem kotyachy takarmány, blog karpolova

A cím ezen a poszton nem tévedés! Végül megpróbáltam használni kotyachy élelmiszer csalinak. És mit gondol? Az eredmény! Még néhány. 14, I és új barátom jött ki május 15-én egy halászati ​​út Rakitnoe. Könyvszektorban №13 - Ferris számok nem harap. Hal Rakitnoe nem nagy. Trophy ponty kicsit erre, úgy döntöttem, hogy fogadni Tuzikov 3 kg. és a fogást egy etető tartozékok „páternoszter”.
Úton a helyére horgászat, megálltunk egy kisbolt a híres Art. m. Slavutich. Vettem „Fishdrima” Vörös és kukacok. Elvtárs úgy döntött, hogy a „vörös”, és még mastyrku! Sajnos sem az egyik, sem a másik nem működik.
Érkezéskor a tó, néztük a tornán fogása ragadozó memória Jaroszláv Yakovenko, hallgatta történetek a biztonsági őr elkapta őket Soma 20 kg! Kaptunk információt az ideiglenes besklevii a tó, és ment a szitálás, laikus felszerelés, és az a „tisztás”.
Ez volt körülbelül 19:00. Elkezdtem keverni a csalétek készítmény csali Rokitnyansky ponty volt ez - „fishdrim keszeg” vörös „fishdrim” kukuruzka, borsó, adalékanyag X (jó, ott kell lennie legalább néhány meg nem nevezett kérdésekben - minden, mint a jelenlegi halászati), a kender és természetesen ...... / dobolás / .... Kotyachy hús élelmiszer-Darling (25% a teljes tömegére vonatkoztatva a csalit)! Mielőtt a keverés kezdetétől kell öntsünk forró vizet (alkalmas termosz :)) ... dagad ... szándékosan nem engedte teljesen átalakul egy homogén masszává. Bízom finom részecskék jönnek le a csalit, és lebegnek felfelé, ami vonzza a halat.
Most, a távolság a halászat Rakitnoe. Ha a hajtómű nem teszi lehetővé, hogy egy dobás szigetecskék, hogy ott vannak, illetve a szemközti parton - dobni a lehető legközelebb hozzá. Elkaptam a parttól 30 méterre. Szerint a megfigyelések, és, amint azt a markert, mintegy a távolság, hogy a fő istálló. Természetesen minden szektorban személyesen -, hogy jobb promarkerit aljára, és megtalálja a szélén a mellvéden. Azonban, ha nincs marker - 30 méter a szemét, és így tovább!
Az első harapás jött szinte azonnal.

Carp szerelem kotyachy takarmány, blog karpolova

Karpusha súlya alig több mint egy kilogramm volt a ketrecben. Egy bizonyos idő elteltével ugyanez történt. Már sötétedett, és a harapás folytatjuk, amíg 02:00! Barátom fogott poplavchankoy és sikerült kihúzni egy pár kis ponty és harcsa. Úgy döntöttünk, hogy hagyja el a készüléket egy fényes nap, és elaludt. Feeder én kimerült, hanem tegye karpovik, akit a fegyveres és egy 20 mm-es. Boyle hússal szagú. Szerzett a nagyon szigeten, igaza volt a szektor (PS én még mindig napi zaklipsoval (fix) a kívánt tartományba casting karpovikom a sötétben).

Reggel jött a földre 4 :). Észrevettem, hogy egy tekercs csévéltünk karpovika nem elég damil. Összeakasztó ... Ott! Úgy kezdődik, hajnalban leszállás a nap, amely még mindig van és nézd alól a faültetés. Hozok a halat a partra. Ez volt zachetny ponty súlya körülbelül 4 kg. Sajnos, ez nem kap - „szakadt ajak,” - gondoltam.
Azt ne essen kétségbe! Feeder és továbbviszi. Casting próbát tenni egy ponton. Fish arra a helyre jutott a halászat 20-25 percig. Elkezdtem kelnek keszeg, kárász és rendszeresen - ponty.
Valamennyi halászati ​​fogtam mintegy 18 ponty, kárász és 1 csokor fehér halak (csótány, podlesch). A farok a ponty nagyon meglepett - fele nem.

Carp szerelem kotyachy takarmány, blog karpolova

Az eredmény egy sport Bait működött! Macskaeledel szabályokat!
Este fokozatosan van együtt, és hazament a fényben rockzene.