Sikiyaz-tamaksky Cave Castle

A küszöb Mezhevoy odaértünk a falu, evett a kávézóban, és dobta a pénzt a sejtek, majd barangolás a mínusz hajtott. A faluban ismét láttuk a mészégető kemence és meglátogatta az alagút. nekem úgy tűnt, hogy úgy néz ki, érdekes a téli hónapokban. A maradék is közel Megeve döntött, hogy nem vizsgálja meg ebben az időben. A fő cél az volt, Sikiyaz-Tamaksky barlang vár.

Akkor éri el a két módon. Az első - az Megève irányába az alagút és tovább. E szerint adtuk át a télen, de nem mertek oda. A második - a Földmérési Baskíriában a falu Laclos és attól, hogy a falu Sikiyaz Tamaki. Azért választottuk a második lehetőséget.

Miközben utazik Megève a Laclos adtuk át a sor, hogy Elanlino, melynek közelében van egy kút Ai.

Az út a Laclos a Sikiyaz Tamaki jó nehéz hívni, a kövek, a fekete föld. Mentünk eső után, az autó kitért időközönként. Mi indokolja a hegyre, és kinyitotta kilátás nyílik a völgyre egy folyó és egy kis falu a másik lejtőn.

Áthelyezve ford egy kis patak, és megállt az első ház, egy ember jött ki, mint egy hippi, azt javasolta, hogy hová menjen legközelebb. Kiderült, hogy bekerüljön Sikiyaz-Tamaksky barlang komplex volna vezetni átgázolni Hay River. Nos, gyalog. A hippik mutatott nagyon kis helyen, és onnan mentünk.

Ezen a helyen a folyó közepén egy kis sziget, azt nem ellenőrzi az alsó, meglátogattam őt. Mélység volt egy nagy, egyértelműen magasabb volt Atyshe vagy Mambet. Ezért az a megoldás, hogy a másik oldalon a sziget, én már ellenőrizte, séta gyalog, és csak akkor megy.

Sikiyaz-tamaksky Cave Castle

Miután Wade ment a nagy tisztásra, amely szoknyák a folyón. Állt néhány menedékházak, sátrak és az autó. Mi vezetett, amennyire csak lehetséges felé barlangokban. Megálltunk az erdőben, felöltözött, és elment, hogy keresse meg a barlangot.

Az első hely, ahol kaptunk, volt egy szikla a lenyűgöző kilátás nyílik a folyóra Ai, erdők és hegyek. Barlangok, nem találtunk semmilyen, bár séta a kitaposott utak. Balra egy földúton, a hegy tetején, nyilvánvaló volt, hogy ő vezetheti az autót véglegesen.

Ezen az úton indult, hogy megkeresse az út, végül megtaláltuk. Ő vezetett bennünket, hogy a kilátóhoz, a másik szikla, éppen olyan szép. Aztán meghallotta a hangokat, a férfiak, és elment hozzájuk.

Sikiyaz-tamaksky Cave Castle

Találkozott egy család a turisták Szaratov, két gyermeket, hogy van egy héten megy a látnivalók Baskíria és Cseljabinszk régió cipót. Ők már a vízesés Gadelsha és összegyűjtött Serpievsky barlang vár. Hívtak minket vele, de ahogy befejezték a túra, majd elhagyott. Bár együtt lenne szórakoztató és érdekes, hogy a kár, hogy nem veszik a kapcsolat.

Azt mondták, végighaladt az első pálya, így nem kell leküzdeni a ford és a távolság kisebb. Akkor mondja el nekünk, hogy hol találja a barlangba. Kiderült, hogy azért jöttek, hogy őt a másik oldalon. A legtöbb turista a folyó fenekén, majd mászni a barlangok és az utolsó pont őket - egy megfigyelő fedélzeten. Számunkra az is kiderült, a másik irányba, nos, annál jobb. Le minden esetben jobb, mint emelkedik.

Az első barlang, amely megállapította, egy átfogó, utána erkély, majd egy sor egy csomó más barlangok és barlangok. Nevük nem tudom. Elég gyorsan tudom számolni egyáltalán Sikiyaz Tamakskom barlangi város mintegy 50 barlangok és barlangok és ez hosszon kevesebb, mint 500 méter.

Sikiyaz-tamaksky Cave Castle

Másztunk mindazt, amit talált. De az egyik barlangban, ő képzett srácok a függőleges süllyedés. Bementünk a Feltérképezések, de a fiammal, nem mertem felmászni a végéig.

Vissza vissza már gyorsabb utat ismert és a folyón is. Megállt egy hippi-útmutató, megköszönte a tény, hogy nincs minden rendben javasolt. Azt mondta, hogy ez nem minden a barlangok. Kiemeli a másik oldalon, a folyó, de ott kell ruhát meghívott a jövő évre, hogy ott. Azt hiszem, ez lesz szükség, hogy jöjjön ide megint egy pár napra. A természet gyönyörű: folyó, sziklák, barlangok, fenyves.

Elbúcsúztunk, és ment, hogy az utolsó hely az utunk - Laklinskuyu barlangban.