Történetek az élet

Történetek az élet.

Hogyan beleszerettem Afrika

Miután 6 évvel ezelőtt hoztam a sors, vagy inkább üzleti Afrikában. A repülési nehéz volt, több transzferek: Hong Kong - Doha (Katar) - Dakar (Szenegál) - Luanda (Angola).
A kezdetektől fogva, az út nem volt szerencséje - a repülőtéren Hong Kong szép lány elöl egy boldog mosollyal, azt mondta, hogy annak ellenére, hogy Mr. megjelent idő ezen út, Mr. nem fog repülni, mert a hely már foglalt másik úr az első ponttól repülés - Christchurch (Új-Zéland). Airlines értékes volt a homályos új-zélandi, mint vettem a jegyet csak a fele járat Doha.
Nos, nem is beszélve, úgy tettem, mintha egy seprű, nem értik a jogszabályok légitársaság üzleti, és tíz perc után a felbukkanó jegy arc aranyos lány kapott a légitársaság kompenzált $ 300 (egy kis része a költség a jegy) formájában kuponok vámmentes és ígéretet, hogy elküldi nekem a következő járat két óra alatt így meg kellett változtatni a vonatok Dohában. De a hangulat már megromlott.
A gép fordult A380 - egy szintes. Repültem, hogy az első alkalommal, de az a benyomásom volt, a hideg zuhany, és a szó szoros értelmében - egészen új nagy teljesítményű légkondicionáló, tetején az angol-francia technológiai gondolat, lezuhanyozott rám a tarkó kis darab jég. De elviselhető.
További - több. Dohában, alig sikerült otovarit kuponok Duty Free (szerzett parfüm ajándék, nem az amire gondolsz). Elmentem az utolsó gép a Dakar - egy fehér ember, köztük utaskísérők. Ambre megfelelő. Semmi bajom az afrikai-afrikaiak, de némileg eltérő test kémiai. És más testszagot. Elég erős. Elviselni, természetesen lehetséges, de délután abba kellett hagyni, mert valóban és alvás. 10:00 és most itt vagyok az első alkalommal a földön Egyenlítő alatti „Fekete” Afrika (kivéve Dél-Afrikában, de ez más). Ő köszönt rám egy száraz hő és a szaga forró por a repülőtéren. Azt kell mondanom, hogy a következő járat Luanda volt tartandó másnap este, és vártam, hogy a vízum érkezéskor, amit találtam a honlapján a Külügyminisztérium, a Szenegál voltam az útlevelemet hivatkozott pontosan. Míg a sorban állás a repülőtéri váróban - beszélgetés egy üzletember Madagaszkár. Az egészsége mulatott, hogy én annyira fehér és naiv, először ebben a Fekete-Afrikában. Azt mondta, hogy „Afrika jó, hogy van itt minden lehetséges, ha a pénz ott van. Csak ne menjen a börtönbe.” A „teljes” Nem akartam. Csak azt akartam, hogy gyorsan bejutni a városba, a szálláshelyen, hogy egy zuhany és aludni tértünk. De mint kiderült, ott volt, a határellenőrzés fülkében találkoztam az igazi Sötét Nagyúr: a kövér, borotvált fejű, bajuszos, arrogáns, sőt fekete, mint egy disznó. Öltözött a legutóbbi helyi divat - kék selyem pizsama mintás aranyszállal. Minden érzelmeimet a vízumot érkezéskor, ő elfojtotta a szőlő - francia különös, „károgó” kiejtéssel (mint később kiderült - egy tipikusan szenegáli), így válaszolt: mi, a nemzetközi repülőtér Léopold Sédar Selangor, bárkivel vízumok érkezéskor nem így (és olvasni a szemében, és így fehér - a több). És az a tény, hogy megérkeztem, vízum nélkül szenegáli járat, amely több, mint 24 órát - ez mind egy szörnyű bűncselekmény, így akkor is dönteni, hogy mit kell csinálni velem. Saját kísérletek arra utalnak, hogy a hivatalos honlapján a Külügyminisztérium a szenegáli felháborodottan mondta. Aztán gondoltam a pénzt. Ugyanez a hatás - arrogáns nigger azt mondta, hogy ezek a javaslatok nem kívánja hallgatni. Vettem azonosítása és küldte vissza a nemzetközi zónában. Fáradt a járatot mondani - Nem tudtam ellenállni, és elkezdte emelni a hangját, de egy jó ember Madagaszkárról titokban megmutatta a nemzetközi jele a négy ujj - a rács. És a vágy, hogy a bajt eltűnt. Madagascans kérni - nos, zuhanyozó, legalábbis a nemzetközi repülőtér Léopold Sédar Selangor van? Ugyanezen arány Afrikában lehet mindent! „Minden, természetesen, hanem az ésszerűség határain belül!” Volt a válasz.
MadagaszKarácsony fia elment a városba, hullámzó a táskáját, és én maradtam a tranzit zónában, ass afrikai útlevél nélkül, lélek nélkül, és a bizonytalan kilátások. Alvás után egy napos kirándulás a szék nincs sok lehetőség - szinte mindegyik foglalt volt. Az emeleten, és szerintem semmi - hideg repedt járólapok a francia gyarmatosítók, valamint az egész repülőtéren. Végül találtam az úgynevezett VIP-zóna, ahol 25 euró három órát kínált bőr kanapék, TV afrikai szappanoperák és legolcsóbb helyi alkoholos korlátlan mennyiségben. Az alkohol nem volt érdekelt a számomra, de tetszett a kanapék - tudtak menni, annál, hogy az ügyfelek a VIP területen szinte nem volt. Csak a szárított japán üzletember fojtott helyi „whisky” és a gyűlölet bámulja a képernyőt, ahol a gyulladt szenvedélyek afrikai háttér karton tájat. Lefeküdtem, eltakarta az arcát a kabátja a vakító fény fénycsövek és gondolkodás után - a mai örömöket, és az zokogása az afrikai rabszolgák Izaura (összes azonos brekegése kiejtéssel) a képernyőn alig elaludni. És, persze, mentem aludni azonnal.
Reggel felébredtem, mosott fel a VIP WC (volt WC-papír és szappan). VIP kezdtem tetszik. Még a fekete színésznő, és az összes dobja fel a kezét a képernyőn látható drágább. Kivéve egy dolgot - a VIP területen, furcsa módon, lehetetlen volt, hogy a füst - és akkor szívtam. Fizettem 75 euró, és bement a közös területen, hogy keressen egy dohányzó szoba. Nem dohányzó szoba. Senki sem dohányzik.
Eszem, ül, várja az érkezését a bajuszos főnök. Egy közeli dolgozó helyi tisztító - termetes, de mozgékony, és természetesen a fekete. Ca va? Ca Va bien! Beszélünk. Elmagyarázom - minden szépen és csodálatosan az életemben, mint a dohányzás. Semmi gond, mondja a házmester (akinek a neve már, csak abban az esetben, nem fogom megnevezni), menjünk! Azt gondoltam, hogy tartsa meg a dohányzó - bement a nyitott ajtón, hogy a takarító személyzet, de alászállt néhány katakombákban menni. Nos, azt hiszem, fel - most alkalmas tiszt megkérdezi útlevél. Nem útlevél és egy egyszerű, jól ismert választás - kicsi vagy nagy megvesztegetni egy börtöncellában. És ez nem egy. És Afrikában, a bevándorlás börtönben ülnek évek óta. A szokásos dolog. De a futás vissza végén - valami bezárt ajtót. Gyerünk. A fejemben, valamilyen oknál fogva, kiderül: „Ne menj, az afrikai gyermekek járni.” Bement a földalatti csarnok, ahol a poggyászt rendezve, elmúlt. És itt vannak - formájában őrök. Most kezdődik. De nem - az én útmutató azt mondja mellékesen - ez velem. Azonnal elveszíti minden érdeklődését rám. Rise néhány csavar lestnichke. Kinyitott egy keskeny ajtót -, mert van egy erős fény. És mi a jobb a tér előtt a repülőtér. Éppen ellenkezőleg - homok színű házak. Taxisok beszélgettek tétlenül színes vagy fehér pizsama hálóing. Portás mondja - jól néz ki, a füst! És ő mosolyogva fények samokrutochku (ítélve a szag - nem csak a dohány). Azt kissé ofigevshy, szívta cigarettáját golimuyu Hongkongban. És azt hiszem -, akkor az úton vissza lesz telepítést. Úgy döntöttünk, hogy a dohányzás előtt a börtön, jóakarói. A jövendőmondó nem megy.
De nem, a füst, akkor vissza ugyanúgy. Mi jön vissza. Így hát pénzt kér most. Megint rosszul - tisztább, mintha semmi sem történt volna, elköszönt és ment dolgozni (később ismét találkoztam vele, és még neki 20 euró, de ő nem volt hajlandó, hogy őszinte legyek).
Aztán ül a tranzit zónájában mohos elnevezett Leopold Sedar Selangor repülőtéren, igazán hatja át Afrika és imádta. Elég ijesztő, mint egész hely. De akkor lehetőség van a csodák. És ahogy gondoltam rá - azt lehetett megközelíteni egy aranyos lány egy bocsánatkéréssel adott útlevelet, és azt kívánta a boldog út. A pimasz márna kék pizsamában arany díszek és maradt az első napon ismerősöm a Fekete-Afrikában.