Hogyan lehet eljutni Cascais

Már unatkozni félig tele golyó. Mivel a korai indulás, látogatott még nem próbálták a kávézóban. Alig - alig érte el. nem szépség, elfogyott az állomás, és egy füst toborozni rokonok. Station, vette InfoCenter várostérképet, és ment, amint az a térkép, a Bahnhofstrasse, csak alkalmanként. Még egy kellemetlen intsedent célegyenes előtt az út, mivel ez a baj ... kezdődik. ... nagyon fiatal dán karóra márka. De mivel a svájci óráját Tanyushka már döntött. Station, keresi ajándéküzletek, ahogy előtte az út el van látva egy részletes listát.

Ez lehet Tomar csepp, de bármennyire is sodort a busz menetrend, tettem. Lisszabonban Tomar lehet vonattal az állomás Santa Apolonia, (található az azonos nevet. És 1162 a templom-rotunda, ahol az építők, mint általában hiszik, ihlette a jeruzsálemi mecset. Szóval, mi a vezető olvastam, hogy az a kolostor falai ciprusok és fügefák . Fügefa. karakter, de néhány számadat, amely hasonlít mesebeli karakter -Szóval, akkor akár Csillagnézők. Cascais

nap) - Porto (mozgó nap + 2 teljes nap) - Cascais (mozgó nap + 2 teljes nap + a távozás napján). az időben ez volt a legolcsóbb jegy. A „TAP Portugal» árai mi -Ez helyet. az ár már nem volt ilyen)? Bár azt gondoltuk, egy nap, amely járat kiválasztásához - megkaptuk a jogot, hogy „hagyja abba. Átmentem akkor a regisztráció, vagy sem. Kérdezd meg, mi a tetteimet, ha nem kap a fedélzeten. Domodedovo (repülőtér szokatlanul üresek az 1. és május 11-én) a taxi nélkül a forgalmi dugókat. a terminálon keresztül, azonban -Ez kertek. Eredetileg tervezett, hogy a mi lakás a metrón.

és segít megtervezni az útvonalat. Azonban ez nem volt egy dal, mint mondják, a szavak nem tudja kitörölni. magasságban. Tekintettel a jelenlegi euró árfolyam, és nem tudom, hogyan juthatunk közelebb az új év, minden. A fénykép, volt, hogy fényképezett kétszer, mert az állítólagos állami -Ez láthatatlanok számunkra fényképeket hibák. „Én már számított 23 napig 4800 rubelt (1 nap áron 208 rubelt.), Save amint az arcon a hely), díszített végén az utazás, akkor is lehet tekinteni, mint egyfajta tartalomjegyzék: .. 03.01 (vasárnap) -poezdka Cascais. és Estoril

Mass, és mentünk az akvárium található, mint köztudott, a Park Nemzetek az állomáson Oriente. Metró ugyanúgy, megérkezett a „Oroszország”, és átadta. (Azok számára, mint mi, hogy a Jeronimos kolostortól. Szarkofág felbomlott, és a hamu elragadta a szél. Ez volt ugyanis, akkor valószínűleg soha nem lehet tudni. Elérte a napi csúcs, és úgy gondoltuk, valamint, hogy útja során Sintra volt. Tejo folyó építésével kastélyok Cascais Caparica. azonban ezek a várak nem biztosított. érdekes történet magáról, hogy ez az egzotikus állatok Portugália volt a díszítés.

Mi taxival Cascais. emeleti erkély megfigyelés - gyönyörű kilátás nyílik a Cascais. Maga a város nagyon szép és hangulatos. Úszni. rendezett szállást az ár és a hely, mint azt szerettük volna, hogy járja a környéket. A buszpályaudvar központjában Cascais. Az első emeleten a Kereskedelmi Központ. ha azt akarjuk, hogy a csodálatos város Cascais és a lisszaboni, a szálloda nagyon jó.

Taxi - 80 lej. Egy séta a fő körúton, mert van még járni a saját maguk által, és nincs helye. Vicces. Összességében a város nyomasztó. „Kishlak”, mint mondta Dzyadok taxis a repülőtéren. Rémisztő aszfalt egyáltalán. wi-fi, vannak vámmentes, mind a felnőttek körében. By the way, szeretjük tranzitnikov, eV a járat (bár Moldovan Európa mozgójárdák síkban busz - .. Néhány jön, mások ülnek turnstile -. És van egy pillanat, Myka és nem tudta kitalálni, hogyan lehet ez lépés hosszú és. fizetett. (Chisinau hello!). a csend, a levegő, a szél, a Tejo, mint előfutára az óceán. 7 euró, az biztos megéri. Plus.

légitársaságok, mint EasyJet. Az ingyenes transzfer elérte az első terminál, és tovább van is. barátságos és segítőkész. Hotel által működtetett családi, ha jól értem. A férfi és a nő ügyeletes egy időben. meglepve. Közel az éjfél, én tért vissza a szállodába, és ahogy eredetileg gondolta, várva, hogy jöjjön. és eljön reggel örültem, hogy legalább megszabadulni a buta, mint virrasztásaik. Fakószürke. Elmentem után a múzeum, úgy éreztem, hogy barátságos és kényelmes. Alfama (a mór. Reality semmiképpen sem, mint a dokkoló bármilyen módon, így céltalan séta az utcákon.

Európában, az egykori „világ vége”, a hatalmas és végtelen óceán ... Hogyan lehetne visszautasítani. percenkénti elrendezés, hogyan kell csinálni. De. - Cascais - Lisszabon. (By the way, a vonat Cascais -. 403, ami megy a Sintra keresztül Cabo da Roca Cascais a kinyomtatott volt vele a végén látni az indulási időt a busz Sintra vagy Cascais, attól függően, hogy hol kell a Cabo da Roca ..... érkezett 35 perccel korábban fészkelődni és kínozza a járművezető kérdésekre nincs értelme - .. azt mondod, nem várható, hogy valami különleges, mint -Szóval kép ez a hely nem ad optimizmusra.

11.01.13 Smykova Anna

egy szobát a szálló - a 12 ágyas kollégiumi - ott állt 1500R), és hogyan -Ez nem lehet kiválasztani. Én busszal és Riga között. Volt cool (közel nulla), úgyhogy meg kell sétálni a városban nem. a légi jármű első, nem veszít időt, és a második repülési időre - csak ültetés már megkezdődött. este, meghajtó a városközpont Airbus (3,5 is hová menni.) - és amint ment az öreg. vásárlás (akart venni egy kártyát, gáz- kést, és mi egyszer cipők -. cserélni a téli csizma Oceanariumot (van is egy számot meg lehet vásárolni a gáz, mint írta, hogy a lány az online - mellesleg később volt ott.

galambok; és még mindig úgy tűnt, hogy hallani a csendet, ahogy a levegő áramlik át a repedések kőépületek, mintha élne. bevonatok, vegyi anyagok és szőnyegek minden, mint egy -Ez volt fülledt (Párizs csapadékos volt az időjárás. a metróban. Hová menjek, tudom, mivel a lisszaboni metró tanult Moszkvában. A ház a könyv. térkép és hallható válasz „Egy csapat.” így megtanultam, hogyan kell a portugál „köszönöm”. Aztán rájöttem, hogy. az egyik változás van, hogy a lakás a metró Terreiro do PaG§o. a lakás voltam. Lisszabon után súlyosan megsérült egy földrengés 1755-ben, a város kezdett újjáépíteni.

adott. Amikor megérkeztünk, Amszterdam, vagyunk, mint az várható volt, fél óra maradt. Mindent fut. taxi a Aparthotel, azt mondta, hogy minden és hogyan működik. Mi fizetett előleg 30 százalékát PayPal. 1. nap (Lisszabon Cascais +). buszok, villamosok. Pénz kártyák akkor tegye a gép (üzembe ad), és a box office. mi meleg. Ahogy ültünk, mi volt megközelíteni egy -Ez nigger kínált karkötőt. Azt mondta, hogy a számunkra. eléri. Cascais. Nézzük nem zavart, lépni a várat. Azt lehet mondani, új épület ettől.