Meredekebb, mint kószál az égen, nincs fény fertőző mu gépét! (Kísérleti)

Van egy betegség, az úgynevezett „altayka”, hogy ez az én fogott. És hogy őszinte legyek, én fogtam egy sarokban. Azt visszatért Moszkvába, és úgy érzem, hogy a levegő-rám egy kicsit, lélegezni ((
A Altáj-hegység örömömre, bár szenvedtünk ott helyeken, de semmi, csak nevetett hangosabban 20 szavazattal és felmászott. Minden ugyanolyan jogokat egy tapasztalt utazó Gornik hegyek speciális energia, és ez az ember csinál valamit fantasztikus, vonzza és intoxicates, spodvigaet bármiféle ostobaság, ami pontosan mi, a városi lakosok, annyira hiányzik. Ezekben 16 nap, éltem az élet egy kis barátja, miközben soha nem jutott a város, a munka és egyéb „fontos szemetet.”
És most egy kicsit a képeket. Egy kicsit, mert a hegyek, hogy sem a kép, akkor kap a kép))) Igen, és nem, nincs kamera közvetíteni azt az érzést, amikor két óra kurumuu felmászott a gleccser 2500 vagy továbbadni 3300, és ez előtt elterjedt völgyek, hegyek. Állsz a felhők felett, és csak a halak tudja nyitni a száját, és nyelni levegőt, mert tele vannak érzés, és ha még leírni őket nem. Úgy tűnik, hogy te vagy a világ tetején, és ott is csak akkor, és a hegyen!

Meredekebb, mint kószál az égen, nincs fény fertőző mu gépét! (Kísérleti)

Péntek este járatot Moszkva - Barnaul (repülési cég C7 fogva skryuchevshis aludni székek a / c). Indulás valahol 2:00 reggel, alvás a gépen egy kis szünetet étkezés (bár ebben a kérdésben emlékeznek valahogy unalmas). Megérkezés Barnaul 7-8 am helyi idő szerint. A / n Barnaul - van valami, hogy szinte illeszkedik a belső J Bár a / p meglehetősen drága)

A kérdés az, hogy hogyan lehet eljutni az org-k Barnaul? Helyi taksishniki ajánlat 400 rubelt, hogy minket bárhol, varangy fojtogat) Jobb buszon. Tulajdonképpen a buszon, és mentünk 20 rubelt az ember-pack. Miután letértek Barnaul, ha keres a ház org-ok. Talált! Találkoztunk más tagjaival és együtt elmentünk sétálni a Barnaul! Ezzel párhuzamosan, keres egy helyet, ahol enni) A város maga meglehetősen szabványos regionális városok a főutcán vannak rusztikus kabinok) Speciális kategóriájú kivéve BARNAUL felirattal hatalmas betűkkel oldalán a folyó, nem találtunk, és nem keres, ha őszinték vagyunk. Csak menj.

Szombat este. org és ételt hozott egy kampány, sokk! És ez minden egyedül lök. Még rosszabb, hogy ez kell enni. Annyi halkonzerv és beilleszti azokat nem eszem ((. Palacsinta, kolbászt füge, sprotni, Pacific makrélacsuka, Diétás kenyér. Úgy döntöttünk, hogy osszuk el 8 kg lányok (összesen 8 fő) és 10 fiú (csak 11 fő), valamint oktató (Alex) és egy asszisztens (Szergej, becenevén bennünket „Shaman”). úgy döntött, hogy azok erős fiúk, mert több mint 10

Meredekebb, mint kószál az égen, nincs fény fertőző mu gépét! (Kísérleti)

Azt hittem, aludni, miután a termékek részben és csomagoló hátizsákok Julia kiment a konyhába. Ja, mint, akkor kell lennie ott. 1,5-2 órás jött Serge Olga, én kiszálltam a fürdőből, és Ilyukha ... aludni már nem érdekelt) 8 órakor érkezett gazellák, mentünk Tungur ténylegesen elején az útvonal.

Vasárnap egész nap ment Tungur akadályozta hajtott közelébe istálló / kávézó mondván, hogy „az utolsó. Következő órán keresztül ... „Általában mentünk 13-14 óráig, késő éjjel érkeztünk, tedd a tábor foglalkozott vezette és elájult)

1. nap emelkedés, a lovasok és a traktor előre menetet. Sétáltunk a Kucherla a bélrendszer Elan és megkezdte a „szkíta parkoló” nézett Sziklavésetek, hűvös).

Meredekebb, mint kószál az égen, nincs fény fertőző mu gépét! (Kísérleti)

2. nap: mászás, felvonulás a tóhoz. Kucherlinskoye. Az időjárás nagyon változékony: az eső, a napot. De még mindig nagyon makacsul megy előre, elismerem, még fura))), de nagy.

3. nap parkolási Kucherla tó, időjárás szemét, matrasnichaem. Cook kompót áfonya - vkusnuypirogek! Alex ismerteti a közelgő Radialka: címke Kurume, mászni a vízesés, séta „felfelé”. Érdekes).

Alex azt mondta, hogy közel volt egy vagy két évvel ezelőtt, a cache, ahol van egy Bank of sűrített tej. Robbanás keresik. Keresett-kutatott s talált egy csomag leírását hasonló zanykal Alex. Zafotali! Nos, a hasonlóság véget csak a megjelenés, mert valaki másnak a szemét. De ne essen kétségbe ... és megtalálta a cache! Igaz ott nem sűrített tej, voltak sprotni (ebből van, és így a 20 doboz). Most, a fenébe is, boldogságot! :-) De protsessssssssss.

Meredekebb, mint kószál az égen, nincs fény fertőző mu gépét! (Kísérleti)

4. nap Care Radialka a tavon. Darashkol. Három marad a táborban időtartamára Radialka 3 nap. A legalább étel, tárgyak és sátrak. Hátizsákok - tollak! Ők szinte nincs súlya, séta / futás szórakoztató. Nézett pikas - mint Lapushka, meghódította a szívét a résztvevők a túra. Erjesztett folyó brrrrr hideg. És felment a vízesés Ioldoayry szinte poskalili hátizsákok és biztosítás nélkül (2-ka). Az egyetlen biztosítás - Alex egy bottal alján, remélhetőleg, nem mond semmit =)) Baromság, felmászott. Az egész nap mászik kemény)

Vízesés őrülten szép, és az egész völgy Kucherla tó - valami fantasztikus. Este táboroztak, játszottunk Kapcsolat, csúcspontja a program Yulkina fülbemászó. Aztán újra és újra emlékeztet minket a túra! Megmentette az öt sátor 3-ke, hő, de felborult minden egyszerre)))

5. nap: 1-1,5 óra elérte a tó, tedd a táborban. A tó nagyon szép képeket vele, mint a Photoshop! Az emberek nem hiszik, hogy a képek nem mennek keresztül semmilyen kezelést. Sétáltunk, és megismerkedtem Kurume. Igen, így megtudhatjuk, hogy Mamma mia! Tolta magát, mint szórakoztató. És akkor nézd meg a ... eprst és ott ... dtsat méter a föld és a szilárd sziklák. És ha belegondolunk, akkor elkezd aggódni, és kezdjük el megbotlik, és így tovább. Röviden Qurum mi legyőzte a különböző módon és különböző sebességgel. Ennek megfelelően, a tapasztalat az emberek különböző (tetszett).

Meredekebb, mint kószál az égen, nincs fény fertőző mu gépét! (Kísérleti)

Miután Kuruma felmászott a hegyre, volt egy jó lejtőn, 40-45 fok, számos nagyon szép vízesés. Kissé kezelt magunkat áfonya). Így másztunk, felmászott, és „véletlenül” kiszállt a gleccser (2500). Séta, a fenébe is, menjünk) Ez volt az úgynevezett „bónusz Alex.” Tudtuk, hogy sokkal több ilyen „bónusz”. Köszönöm Alex erre)))

6. nap Vissza a tóra. Kucherlinskoye. Keltünk, összegyűjtjük táborba, és repült, mint egy „pillangó” (az Alexa). Repültünk igazán, pont gyorsan srednesportivnym ütemben. A tábor jött a tervezett időpont előtt, piszkos. Nos, mentünk úszni a tóban). Nos, úszás egy hegyi tó - külön öröm, még akkor sem, van egy nagy pont. Álló, remegés és gyorsan visszanyeri emberi formáját, mert amint lemegy a nap a felhők mögött lesz teljesen szar. De, mint a kampány, minden megszokásból J

Megbecsültük az étel mennyiségét és ... maradt a mókusok eszik. Made cache más csoportok is szórakoztatják élelmiszer-keresés.

7. nap felé vezető úton a pass Kara Turek. Ez alatt az idő van, hogy a „cédrus park”. Ehhez el kell menni vagy piszkos ló nyom, vagy útvonal ... tovább Kurumu. Jó idő esetén ezt a nyomvonalat egy 1-ku, és kaptunk rajta az eső. Jó móka volt, és kemény. Az emberek viccelődött, nevetett, és bátorítani egymást biztosított. Hogy az ilyen átmenetek rally csapat, és hogy nem voltunk kivétel. Miután Qurum láttuk „a második része marlezonskogo Balett” - mászni a hegyen a 70-75 fok. És másztunk, felmászott, és rendkívül boldog, mert az eső volt az alján.

Meredekebb, mint kószál az égen, nincs fény fertőző mu gépét! (Kísérleti)

Átkelt a gerincén hegyek, azok egy síkban vannak a felhők. Milyen szép. Mivel mi vagyunk az eső ki, a hátizsákok fedett Kato, mint én: Alex jelenleg kötve polietilén tetején. Megfordult egyfajta köpeny, eltávolítjuk a gumiréteg haj. Támaszkodva a botot, a gerincen a nap, ő volt a Gandalf. Mint kiderült, ezek a társulások merültek nem csak nekünk)).

Alex beszél a helyek, ahol sétálunk, át kell adni a „nyereg” (3-ka), és mentünk a „séta”)). Felmászott a nyeregbe, néztük - hol megyünk holnap, felsóhajtott, és leereszkedett vissza. Lementek ugyanazon a helyen emelkedett, mert igyekszünk leereszkedni a másik oldalon ott kell gyűjteni részletekben. A „nyereg” fantasztikus kilátás: törpe nyír színben „festékek” a völgy, a felhő öntött csodálatos árnyékok, a csend és a fény. Ügyetlen leírás, fényképek képátvitel nem teljesen. Röviden, azt is látni kell. Megvan a „cédrus”, talán ez az egyik legszebb parkok.

Itt a tetején voltunk meglepve - megszerezte a celluláris! Az emberek kezdték, hogy hívja haza, és a válasz az volt, hogy egy földrengés Altai. És nem vettük észre))) MTS dolgozott szar, úgyhogy elmentem a Moszkva Tanács „Mássz feljebb.” Emlékszem sokáig volt szórakoztató).

8. nap: Ma megyünk a támadás Kara Turek (3350). Menj fel az összes idő, mindenki megy a saját ritmusában, a fő séta. Nos, levette egy órát 2-3 órát. Általában szerint Alexa 5 órán emberek emelkednek, uh, mi, férfiak. Térképezzük fel az utolsó néhány méteren át, próbáltam látni Belukha egy nem a füge, a hegy mögött a felhők. Álltunk és vártunk és ... a felhők törlődik. Emlékszem, a nap és a Belukha, koronája! Az a tény, hogy a beluga a korona, vagyis van egy fennsíkon váltakoznak „csúcs” vagy más néven hegyek. És úgy néz ki, pontosan olyan, mint egy koronát! Csodálatos látvány. Ittam teát (hála Dmitry és égő), harapás halva aszalt gyümölcsök. Alex megmutatta orosz szórakoztató - korcsolyázás a bőr felső! Az emberek elszakadtak. Csináltunk kollektív fényképet, és elment a völgyben a tó. Akkem.

Hosszú vagy rövid megtorpant közelében Akkem. Alex rohant a tó „hogy az emberek”, és elrendelte a 20 forró süteményt. Egyszerű sütemény nem töltelék, de ahogy várták őket. Lementünk a ház, ahol élt a bácsi, hogy a főzés. Ez unprepossessing ház, egy kicsit rozoga, ablakok kék keret és az üveg ... süteményeket. Mint a palacsinta hajtogatva „oszlopban.” Bár még csak 10, akkor szó szerint hipnotizálta az ablakot. Amikor végzett az első tétel a roma sikerült a torta, vettem egy falatot, aztán ... Alex szemére nekünk, hogy olyanok vagyunk, mint a vad emberek. Vettem a torta, köztük a roma és előrement. Roma kértek az évelő kérdésre: „Nos, ez a finom?” Nos, természetesen finom), és sétáltunk / után futott Alex. Sütemények, sőt, semmi sem önmagában nem volt, de a legkívánatosabb és finom étel! Általában sporoli őket azonnal!