esküvő 21

Hotel információ

Hotel „Milan” - egy igazi kombinációja a stílus, a szolgáltatás és a vendéglátás! A fényárban úszó.

Cm. Teljes leírás

Cm. Az összes kényelmi

További információk a Hotel Milano

Helyszín: Oroszország> Központi Kerületi> Moszkva

Ár: 3649 rubel - 19 518 rubelt (alapján az átlagos arány a standard szoba)

Csillagok: 4 * - Milánó Hotel 4 *

Szobák száma: 297

Alias: Milan Hotel Moscow Hotel Milánó Moszkva Milan Hotel Moscow, Central District

osztályú luxus szálloda Moszkva №53

üzleti osztályú szálloda Moszkva №78

# X201c; Két nappal Moszkvában # x201d;

zarina531 (3 vélemény)

Hotel Milano azért választottuk, mert a közelség a Domodedovo repülőtéren. Hotel szint - megítélésem szerint - sokkal magasabb, mint a megadott három csillag. A légkör egyesíti a kényelmet a kényelmet. A hangulat annyira a - van egy vágy, hogy maradni. A teljes személyzet - a lányok a recepción, hogy a cselédek - összpontosít létrehozására létesítmények „a legnagyobb” a szálloda vendégei. Tisztaság tökéletes, reggeli - túl dicséret. A konyha gyönyörű. Van egy vágy, hogy látogasson el a szálloda újra. Azt javasoljuk, hogy minden, elégedett lesz.

Hasznos információk 1

Olga B főigazgatója Hotel Milano, amely (a) a felülvizsgálat

Kedves Zarina, nagyon köszönöm a csodálatos felülvizsgálat! Az Ön véleménye az igazi inspirációt az egész csapat. Örülök, hogy erősítse meg a véleményed a Star Hotel és tisztázza, hogy a szálloda hatóságilag chetyrehzvozdny. Igen elégedett voltam, hogy úgy érzi, kényelmes és barátságos, és dicsérte a szakmaiság és a gondozás kollégáim. Mi lesz nagyon boldog, hogy üdvözöljük újra.
Üdvözlettel, Olga Bilyukova főigazgatója a szálloda „Milano”

# X201c; Semmi sem panaszkodnak. # X201d;

Lefoglalt magának egy szobát a férjével együtt maradnak az esküvő után. Elvitték a standard szoba és a reggeliző terem. Lefoglalva mindent az interneten, online fizetés is. Kiváló szolgáltatás a recepción üdvözölt minket nagyon kedves és segítőkész. A szoba tiszta és kényelmes. Töltöttük az éjszakát a 18. emeleten, szép kilátás az ablakból, az éjszaka nagyon szép. 8 órakor kopogtattak az ajtón, és még néhány, és ez a nő a gyermek kevert számát. Ez volt az egyetlen negatív - ébredt fel minket! Mi megrendelt reggeli 11 órakor, hoztak nekünk egy kicsit korábban. De ez még a kezét, mert mi nem számítunk, hogy ő lesz olyan nagy. Rántotta két tojás, zsemle, croissant, vaj, lekvár, piros hal, hús, sajt, narancslé és forró teát. És ez volt minden nagyon finom. Elégedettek voltunk!

Hasznos információk 1

Olga B főigazgatója Hotel Milano, amely (a) a felülvizsgálat

Kedves Mária! Ezúton is szeretném kifejezni őszinte hálámat egy ilyen csodálatos felülvizsgálatát és értékelését erőfeszítéseinket! Ez ad nekem nagy öröm, hogy ossza meg a szálloda személyzete. Mi örömmel üdvözöljük Önt a „Milan”. C tekintetben Bilyukova Olga, főigazgató a szálloda „Milano”