Mi a teendő a Krímben a tavaszi művészeti - nyaralás gyerekekkel

Vonatjegyet online vásárolt. Bár azt mondják, hogy Szimferopol a holtszezon jegyet nem probléma, nem volt egy pár. Az ütemezett napon, nem voltak jegyek az alsó polcokon szállás ülések, és a cég már kiválasztotta négy embert. Ennek eredményeként a (még meg kell előre tervezni!) Megvette a jegyeket a nap előtt. A gyerek kellett kivenni az iskolából.

A mi lakóhely azonnal meghatározzuk. Megyünk Simeiz. Miért Simeiz, igen, mert egyszer régen ott pihent a nagymama, mert ez a csendes város, ami egyébként fordítja a cím a „jel” található, a hegy macska, vonzotta a gyéren lakott, gyönyörű kilátás, történelmi villákat és sétányok, valamint ideális helyen - között Szevasztopol és Jalta, majdnem a közepén a déli parton. A város úgy tűnt, hogy elveszett az időben a titokzatos kitartás és a vendéglátás. Szállás megtalálható a weboldalak és simeiz.biz simeiz.net, amit meg is tettünk az első alkalommal. Érkezéskor, rájöttünk, hogy távol élnek, az elején, a város, a térség építkezések. A központ kellett utazni a buszon. Élő jobb felső közelében buszmegálló, iskola vagy mecset. Ugyanakkor örül annak, hogy a ház minden kényelmi, wi-fi, egy vadonatúj, illatozó fa és a megnyitott ablakok csodálatos kilátás nyílik a macska és a tenger. A tulajdonos figyelmes, nyugodt és intelligens.

Az út a vonaton volt, egy kicsit unalmas és fülledt, megszokta, hogy a gépek sebességét, vártuk, de ha eljutunk Szimferopol. Meg kell jegyezni, ha gyermekkel utazó egyik szülő, akkor jobb, ha kap egy útlevelet, majd a határon nem igényel egy meghatalmazást a többi szülő. Érkezéskor a buszmegálló az irodában vásárolt jegyet a buszon, hogy Jaltában. utazási idő és fél óra. A napenergia jaltai találkoztunk a tulajdonos. Időjárás ebben és a következő nap kiváló volt. Minden kezdődik, hogy zöldre váltson, virágoznak, úgy éreztem, egy rendkívüli frissesség és a tengeri levegő szédül.
Az első napon érkezése után egy tartózkodás, hogy vizsgálja meg a területet. Shuttle elérte Katsiveli - a szomszéd falu.

Mi a teendő a Krímben a tavaszi művészeti - nyaralás gyerekekkel

Ez volt napos, minden zöld volt, és kellemes a szemnek, fúj csak a tengeri szellő. A Katsiveli az osztály rádiócsillagászat a krími Asztrofizikai Obszervatórium. Van egy rádióteleszkóp parabola antenna átmérője 22 m, amely úgy nézett ki fut, és nem fut.

Közel a rádióteleszkóp kiderül körkörös szerkezet - vihar medence hidro Marine Intézet Tudományos Akadémia Ukrajna.

A tenger maradt a legjobb idők rozoga platform tengeri kutatás.

Mi a teendő a Krímben a tavaszi művészeti - nyaralás gyerekekkel

Elhaladó zárt szezonon kívüli vízi park, megvan a hegyek közé. Hogyan is lett volna csodálatos! Ordított hegyi patak, zöld rét virágok borították, madárcsicsergésre, a hegyek felmászott hegymászók és mászó.

Lábazati a macska, lementünk Simeiz. A Simeiz láttuk a kupolák Selam villák, üdülők tetővel szépen zajos hullámok. Mi étkezett a kávézó „Dandy” a lőtéren. A műszerfalba gyermek megtanult lőni. És kiderült, hogy pontosan. Szeretnék néhány szót szólni arról az infrastruktúra Simeiza: ebben az időszakban, két kávézó - „Dandy” és a „Home Cooking” (a konyhában főzni nagyon jól, különösen finom házi tészta, mellbimbótakaróval, és krími tea ..) megnyílt a központban számos élelmiszer üzlet, gyógyszertár, úgy fut egy kis rynochek ahol meg lehet vásárolni gyümölcsöt és zöldséget. Nagyon gyakran gyalogos busz. A viteldíj a város 3 hrivnya 9 hrivnya Jaltában.

Reggel az időjárás kissé romlott, ez kissé zavaros volt. Úgy döntöttünk, hogy a Livadia, és délután sétálni a jaltai. Livadia tetszettek a nagy fehér palotát, hogy tartozott a királyi család. A jegy árának egy tárlatvezetés felnőtteknek 70 hrivnya, a gyermek 25.

Mi a teendő a Krímben a tavaszi művészeti - nyaralás gyerekekkel

Úgy döntött, nem bemenni, járjuk. A kert indult, a pálya körül a törött. Home Church tűnt barátságos, komoly és szomorú.

A jaltai, hogy felhős volt, és a szellem a tenger hideg szél. Buszmegálló közelében a mozi „Spartacus”, és kimentünk az utcára Pushkinskaya - az egyik fő sétálóutcája a városban.

Ott, az utca elején képes volt ebéd az ebédlőben. Jalta zsúfolt, nyüzsgő, de nem a szezonban. Ne feledje, hogy sok évvel ezelőtt a nyári, sétáltunk a sétányon a hátsó egymást - így az este volt összetörni. Tavasszal persze ez nem így van. Ingyenes, tágas és öröm. Hogyan szokatlan virágzik tavasszal Magnolia × Soulangeana!

Mi a teendő a Krímben a tavaszi művészeti - nyaralás gyerekekkel

Milyen gyönyörű rózsaszín mandula!

Megvizsgáltuk a majdnem üres utcákon hosszú, furcsa lóg erkéllyel.

Mi sétát a vízparton. Tengeri vihar és a vízparton hideg volt.

Mi a teendő a Krímben a tavaszi művészeti - nyaralás gyerekekkel

Hazatérve este egy meleg buszon. Mi inkább vacsorázni finom gombóc burgonya és a cseresznye, helyi alapanyagokból a bolt.

Másnap reggel borult és ott volt a vihar a tengeren. Tekintettel a lehetséges eső vezetett a közeli Alupka, Vorontsov Palace.

A palota épült 1828-1848. pszeudo-mór stílusban, mint a nyári rezidenciája a neves orosz államférfi, főkormányzó a Novorossiysk terület gróf MS Vorontsov.

Mi a teendő a Krímben a tavaszi művészeti - nyaralás gyerekekkel

A Vorontsov park csendes volt, szélcsendes és meleg. A park jó állapotban van, jól karbantartott, ápolt, díszített utak és zúgolódás vízesések ez kellemes séta.

A 1848 nyarán a központi lépcső vezet a főbejárat, telepített megformált figurák oroszlánok műhelyében készült az olasz szobrász Giovanni Bonnani. Oroszlán terasz befejeződött az építkezés és dekoráció a palota és park együttese.

Világossá vált, hogy miért festette a tenger!

Mi a teendő a Krímben a tavaszi művészeti - nyaralás gyerekekkel

Menj a vízparton a közelben.

De nincs semmi köze, minden zárva van a holtszezon, és mi volt éhes. Étkezzen Simeiz visszatérés „házi kosztot”. Nagyon finom pasties. És a híres Alupka „Karembeu” Mi nem rendezett áron.

A gazda azt utazást Balaklava és Szevasztopol autóval. Örömmel fogadták. Általában Simeiz Sevastopol mintegy 70 km-re. Ahhoz, hogy ott meg kell mászni az úton, és várja meg a busz, utazik Jaltában. A holtszezon a buszok nem megy Simeiz. Az autóbusz állomás az autópálya mintegy 15 percig gorochku. Az időjárás kedvező volt, ez volt felhős és meleg. Milyen szép Balaclava! Balaklava zárt város volt a javításra növény tengeralattjárók.

Mi a teendő a Krímben a tavaszi művészeti - nyaralás gyerekekkel

Mi nyitottuk meg a közelmúltban. A helyiek hívják - a Velence. Az öböl nagyszerű - csendes, titokzatos, víz, sötét, mély és tiszta.

Sok horgász mindenütt. A hal látható közvetlenül a hídról. Volt egy kis időt, és így, hogy ne veszítse, csak ment keresztül a töltésen Nazukin a kilátóhoz, és a romok a genovai. Ellenállni, és ne mássz fel, nem volt lehetséges. Felül nyitott lenyűgöző kilátás nyílik az egész öbölre és a nyílt tengeren nyugodt.

Látható kimenet tengeralattjárók növény.

Mi a teendő a Krímben a tavaszi művészeti - nyaralás gyerekekkel

A gyermek megpróbált felmászni magasabb, a hang egy dalt, és be magát, mint egy nagy úttörője.

At Balaklava és akkor jönnek meglátogatni! Annyi érdekes dolgot a bal - a másik oldalán az öböl, hajó javítás gyári múzeum, hívogató hegyi pályák egy szédítő kilátás.

Museum nagyon - mint egy klasszikus, egy régi kúria, nagy belmagasságú, sok érdekes eredeti kiállítási, hozzáértő és szeretik a kollégák.

Mi a teendő a Krímben a tavaszi művészeti - nyaralás gyerekekkel

És benyomásokat a város pozitív maradt - tiszta, tavaszi, jól karbantartott. Mindenütt kis emberek, kis látogatók. Szabadság nem akart. Visszafelé áthajtani Baydarskiy Pass, az átjáró a híres Forosz Egyház a feltámadás. A templomot helyreállították körülbelül hét éve. Ez nyugodtan és tisztességesen. És milyen a megfigyelő fedélzeten alján Forosz!

Az egyik utolsó nap, úgy döntöttem, hogy a Nikita Botanikus kert Parade tulipánok. Annak érdekében, hogy elérje azt, először is meg kell jönni a jaltai és a buszpályaudvar, hogy megtalálja egy kisbusz a 29-- ez 4 hrivnya fogja elvinni közvetlenül a főbejárat. Bejelentkezés költség - 15 hrivnya felnőttek és gyermekek 7.5.

A kert tele lesz felkészülés az új szezonra. Sokan dolgoznak a javulás - ültetés új növények, öntött pálya, dig, kaszálni, festék és tiszta. Kellemesen meglepett a felvonulást a tulipán, amelynek hivatalosan is megnyílt szombaton.

Mi a teendő a Krímben a tavaszi művészeti - nyaralás gyerekekkel

Rendkívüli különböző fajták, sok teljes illat és a korai már elvirágzott, később ugyanez még nem nőtt fel.

A látogatók néhány, minden fényképezett. Gyönyörűen díszített voltak a különböző sarkaiban a kertben - virágágyás, zavaros utak.

Gyermek szívesen fut a zöld labirintusban. Éhes és kissé podmerznuv találtunk az alkalmazotti étkezde, ahol felolvasztjuk, és a vacsora. Visszafelé, úgy döntöttek, hogy hívja Massandra vásárolni a híres krími bor. Meg kell jegyezni, hogy az üzemnek az út, hogy menjen a jaltai tisztességesen. Mi nem azt javasolta, hogy ott megy a busz száma 109, és mi van ott egy fél órát egy streamer.

Megjegyzem, hogy a múzeumok és paloták a holtszezon Krím nyitott, mindenhol lehet jönni, és sétálni, nézni. Ha van némi érdeklődést, ajánlott megtekinteni a hivatalos oldalakon. Így megtudtuk, hogy a felvonó Ai-Petri zárva van, akkor a megelőzésre május. A baba már régóta álmodott egy kört. Találtunk egy csere - kötélpálya jaltai Hill. Az utolsó napon mentünk kifejezetten Jaltában. A felvonó a vízparton, a sikátorokban közelében az emlékmű Lenin. Szinte minden lakó fogja mondani, hogyan kell megtalálni. Az utazási költségek egy felnőtt oda- 50 hrivnya, 30 hrivnya a gyermekek számára.

Mi a teendő a Krímben a tavaszi művészeti - nyaralás gyerekekkel

Pótkocsik mázas, nagyon keskeny, két fő részére. Ne hagyja abba! Meg kell ugrani a lépés és menj. Kisgyermekek ajánlott, hogy a kezét. A menetidő 10 perc.

Részletek Jalta szép. Azonnal eszébe jutott Soloviev film "Assa", és egy dalt ott a "City of Gold". Az emeleten megtekintésére és játszótérrel, WC. A szezonális szabadtéri kávézó.

A távozás napján (a vonat este) az utolsó alkalom, hogy elindult a Simeiz. A régi parkban.

Mi a teendő a Krímben a tavaszi művészeti - nyaralás gyerekekkel

Lopakodott be területére az üdülőhely zárva „Pioneer” a sétány és a törött móló.

Diva csodálta. Szeles idő volt, és nem mertek mászni, és úgy döntött, hogy elhagyja a következő alkalommal.

Mi elsétált a Villa Xenia. A törött ablakokat és felújított külsőre nagyon szomorú.

Mi a teendő a Krímben a tavaszi művészeti - nyaralás gyerekekkel

Álom villa a kerítés, a keleti mák fejek és nagyon atipikus építészet.

A rynochke vásárolt illatos krími gyógyteát és mellbimbótakaróval az úton. Viszlát, vendégszerető Simeiz és déli partján Krím!