Az ősi város Demre (Lycian világok)

Során egyhetes törökországi tartózkodása kirándulás az ókori város Demre (Myra in Lycia) volt az egyetlen út tudtuk szervezni a rohanó edzést. Talán ez az, amiért turnéját annyira élénk és emlékezetes.

Az ősi város Myra, aki eltűnt az arc a föld, mi vonzott nem kevesebb, mint Atlantisz. Titokzatos Líciai civilizáció hátrahagyott emlékek, amelyek több mint 2000 éves, de az idő továbbra is kíméletlenül változtatja őket romokat. Ezért, hogyan ősi királyi sírok és az ősi amfiteátrum, úgy lehet tekinteni, egy csoda.

De sok ezer turista évente jönnek a dél-anatóliai, nem csak azért, hogy csatlakozzon a klasszikus ókorban. A fő attrakció - a Szent Miklós templom. Ezekből helyen született, és élete nagy részét szolgált, és prédikált a templomban város Myra. Ez a templom ma is létezik, de még mindig ez a kő szarkofág, amely eltemettetett érsek Myra a Lycia. De kezdjük az elején.

Hogyan lehet eljutni Demre?

A túra kiderült, mint mindig, drága. Nos, mi szerint cselekszünk a szokásos forgatókönyv: szervez az utazás magad, és autóbérlés.

A tanterv csak egy napot, ezért úgy döntöttünk, hogy menjen egy egyszerű módja: béreljen autót közvetlenül a szállodában. Miután az ajánlati ár egy napra esett a $ 80 és $ 50. By the way, az interneten keresztül is autóbérléssel $ 30, de aztán megint, nem volt ideje erre.

utak Törökország

Török utak kiváló minőségű, és a terhelés nem túl nagy. Persze, közel Antalya forgalom már, de sikeresen bekapcsolta a elkerülő út Kemer, így nem volt nehéz, és a szűk keresztmetszetek.

Nagyon érdekes volt látni a tájat az ablakon. Belek Antalya futott körbe a síkságon. És amint bekapcsolta a Kemer, a part mentén fantasztikus hegyek szépsége.

Az ősi város Demre (Lycian világok)

Antalya Kemer mentünk végig a Földközi-tenger. Milyen szép út! Körül a lenyűgöző kilátást: a bal-kék tenger, és a jobb oldalon a hatalmas hegyek borítják fenyvesek.

Néha az úton találkoztunk aranyos alagutakban.

By the way, az út a part mentén Alanya, Belek-Antalya-Kemer-Demre szabad volt. Ezért néha vár egy meglepetés formájában szabadon sétált a pályán színes kecske. 🙂

Az ősi város Demre (Lycian világok)

Miután Kemer (Kemer) és Tekirova (Tekirova) fokozatosan kezdték elhagyni az utat a hegyekben. Úgy kezdődött szerpentin, ami nem engedélyezett a nagy sebességgel halad. De ez még jó, hiszen az egész fantasztikus volt a szépség.

Még volt, hogy megáll, hogy élvezze a kilátást a környék egy madár repülés. Itt van a város, lappang a völgyben, és mellette látható hatalmas ültetvények üvegházak.

Örökség Senior Paradicsom 🙂

Egy idő után, találjuk magunkat Kumluca (Kumluca). Itt látható a paradicsom szélén! Errefelé minden szimbolizálja a szeretet és odaadás, hogy ez elengedhetetlen zöldséget.

És a város nevét és a szobor a főtér.

Az ősi város Demre (Lycian világok)

Átadás a hegység, megint lement a tengerbe. És megint röpködött a kis üdülőváros, strandok és öblök parkolt jachtok.

És miután a város egy furcsa név időpontjai (Finike) út kezdett a szél a tenger mentén a lakatlan helyen. Jobb egészen mozog a hegyek, balra - a horizonton - kiterjesztett kék-kék vízfelületen.

Néha vannak nagyon magányos, és szinte kihalt strandok. Ez csak úgy érhető el a saját: autóval vagy kerékpárral.

Az ősi város Demre (Lycian világok)

Azt is gondoltam, hogy állítsa le az utat vissza az egyik közülük, de váratlanul talált egy másik forrás a fürdésre. 🙂 De később erről.

Demre város és látnivalók

11.30, hajtott 190 km. És itt lép a város Demre (Demre). Az első index, amit találtam, azt mondja, Mira (Myra).

Az ősi város Demre (Lycian világok)

Az öröm akkor elfordul a helyes irányba. Ebben az ősi város, amit meg akart látogatni a Szent Miklós templom, líciai sírok és a szabadtéri színpad. Ebben a sorrendben.

De a mutató jöttünk a hely, ahol a köveket található Lycian temetés. Kép rock sírok is könnyen megtudja a számos fénykép az interneten.

Már úgy döntött, hogy az ősi város Demre (World) kezdődik, hogy vizsgálja meg itt, mióta megérkeztem. De itt a mi gondolataink hirtelen kitört a törökök, hogy azt próbálta elmondani nekünk érzelmileg. A nyelvi mix, rájöttünk, hogy ő is minket a Szent Miklós templom. Nagyon fontos, hogy nem most, mert zárva lesz hamarosan.

Ennek eredményeként a találkozó úgy döntött, hogy a szolgáltatások egy török, aki jelképes $ 2 megígérte, hogy megmutassa a templom Szent Miklós. Leült a kerékpáros és mentünk érte.

Ezek a helyek megosztott mintegy 3 km-re. És az út mentén rájöttem hol volt a hiba megválasztásában irányba. A körforgalomnál turn maloprimetny mutatót, amely így küld a világ, és a másik, hogy Noel Baba (alul volt utóirat: Szent Miklós Múzeum).

Az ősi város Demre (Lycian világok)

Nos, ahogy sejteni lehet, hogy a török ​​nyelv fordítva „Mikulás”. De a „Baba” török ​​nehezen jár a „Mikulás” oroszul. 😀

Temple Demre (Myra Lycia)

Szent Miklós templom Demre, Törökország

Miután áthaladt számos ajándéküzlet, amely eladta mindent ikonok és gyertyák, a konyhai és a Mikulás, mi jön a templom.

Meglepő módon 7 méter alatt a jelenlegi talajszint. A földrengés után a 13. századi templom, amely sok éven át szolgált érsek Szent Miklós a csodatevő, elpusztult együtt az összes város a világon.

Nagyon szokatlan, hogy le az épület templom le a lépcsőn. Mi valahogy ismerős, a bejáratánál található, egy dombon.

Líciai sírok királyok Törökországban

Líciai sírok Myra, Turkey

A turné után a Szent Miklós templom és frissítő frissen facsart gránátalma leve, akkor vissza arra a helyre, az ősi sírok Lycian.

Dawn ez a civilizáció dátumok a 14. században. Évszázadokon és a pusztító földrengés a 13. század (jelenleg AD) szinte semmi sem maradt abból az időből. De itt van a szikla sírok túlélte az évszázadok, és most is meglepte ez a nagy szerkezetet.

És tanulmányozza ezeket a fenséges romjai letűnt civilizációk, apránként helyreállítani a történelmi tényeket a lakói az ősi város Myra a Lycia.

A Colosseum Törökországban

Amfiteátrum Törökországban, vagy az ősi Colosseum Demre

És közvetlenül a régi líciai sírok Myra még egy egyedülálló történelmi tárgy: a szabadtéri színpad.

Számunkra ez volt a kinyilatkoztatás! Kiderül, hogy Törökországban is megvan a Colosseum! Ez a csodálatos épület, lenyűgöző a méret és a képesség az alkotók, túlélte a mai napig. Ez hasonló a leghíresebb amfiteátrum az ókori világ Róma, bár rosszabb neki méretű.

Még azután is, évszázadok, az ősi amfiteátrum feltűnő nagyságát építészet. A történelmi és kulturális jelentősége a tárgy nem vonható kétségbe. Számára a kezét a nagy mesterek.

Icy Hot forró Törökország

Ásványvízforrás Törökországban vagy jégmedence Demre

De a hőmérséklet „30”, még az árnyékban -, hogy meleg. Nos, terveink mai kirándulási program végrehajtását. És mielőtt a visszaút az idő, hogy menjen úszni. Különösen a tenger - ez nagyon közel van. Azt olvassuk, hogy a város szélén a Demre (felé Kemer) vannak csodálatos kihalt strandok. Hatalmas fonat fehér homok mentünk az úton Demre, az úton vissza, és azt akarta, hogy maradjon itt.

Mi lehet jobb, mint egy elhagyatott tengerparton? Miután Demre - városi látogató turisták, vagyis ők hozzák a buszok, és ők jól szervezett, hogy távozzon. És a helyi lakosság a strandon, nem vettük észre. De a terv nem várt módon, úgy döntött, hogy megváltoztatja.

Ez történt az ajándékboltban, közel a Szent Miklós templom. Megkérdeztük az eladó, ami a legjobb strand. Ő megerősítette számunkra, hogy az úton a városban - néhány kilométerre a gyönyörű tengerparton. Akkor úszni bárhol. De van egy másik egyedülálló hely nagyon közel, ahol a fürdés csak helyi. Itt a turisták szinte soha nem történik, és az ásványi tavasszal nagyon gyógyító és segítőkész.

Útközben a felhők ... home

Úszás után a jeges vízben tálat kaptunk egy fantasztikus energiabomba. És most mehetsz vissza. Meg kellett vezetni egy 200 kilométeres, hogy a szálloda Belek.

Ismét mellettünk, most - a végtelen kék tenger. Bal gyönyörű hegyek.

Az ősi város Demre (Lycian világok)

Ismét szalagokat és süllyedés. Közelebb Antalya, érdekes volt megfigyelni, hogy a hegyekben egy maroknyi felhők.

Többször valahol magasan még figyelte a villám. De a part tiszta volt és napos. Itt például ez más, Törökország.

Nos, egy másik epizód a visszaigazolást, hogy a különböző emberek is (a török ​​példa). 🙂

Nagyon örültünk, hogy van egy navigátor az autó, amelyben a koordinátáit a szálloda lett megadva. Mert, hogy megtalálják a város Törökországban és a vonzereje, hogy - ez egyszerű, de megtalálni a megfelelő szálloda egy hatalmas partján, ahol a trükkös útkereszteződések épült - ez a feladat sokkal nehezebb.

De a navigátor, mivel gyakran előfordul, nem volt képes megfelelni az elvárásainknak. Közel a fordulatot, ahol ő szeretne küldeni nekünk, már felhalmozott hatalmas forgalmi dugó autók (séta útjavító). Mi lassan, de a turn, ami a navigátor nem volt a valóságban! Ezen a helyen volt egy épület, és kap a helyes úton lehetetlen volt még le vannak tiltva.

Képek és vélemények a Spice Spa Hotel 5 *: Belek, Törökország

Mi lett abban a reményben, hogy a kongresszus lesz a másik oldalon, de még mindig - ez haszontalan. Navigator mi makacsul tartotta az ugyanazon az úton, ugyanaz a dugót. Megálltunk egy benzinkútnál, hogy megtudja, hogyan lehet, hogy a szálloda (illetve legalábbis a nevét megjegyezni).

Mi véletlenül ráakadtam egy srác, aki megértette, mire van szükségünk, és még tudta, hogyan kell vezetni. Mint a „karmester” Demre, ő is egy motorkerékpár, és azt mondta, hogy azt mutatják, egy másik utat.

És így mentünk érte. Többször megsértette szabályok: néhány megfordulás, át az úton a helyeken, ahol nem volt építési munkák. Meg kell jegyezni, hogy ha a motor könnyen megy, nem feltétlenül fogja vezetni az autót. És ő nem volt velünk nagyon kevés: Reno Fluence. De szerencsére nem történt semmi.

Miután egy pár tíz kilométerre, a vezetőnk megállt, mondván, hogy itt ezen az úton, most könnyen megközelíthető a szálloda. Elkezdtem kérdéseket feltenni: hosszú ideje többé menni, és nem lesz fordulat. Amit az ember legyintett, mondván: „Menjünk! Elviszlek a végén. "

Mint később elmondta, amikor elváltunk, ment Antalya, hanem, hogy segítsen nekünk hajtott minket extra 30 kilométerre. Nagyon örült, hogy tudtam segíteni, és most nyugodtan vissza a pályára, és menjen haza.

Hogy ez a helyzet hasonló ahhoz, amikor a délutáni Demre, mi is ment egy motorkerékpár ravasz török ​​vezető, aki becsapott szerzett $ 2 3 kilométer. És most egy másik török ​​férfi segített hasonló módon. Ugyanakkor ő vezette a plusz 30 km-re, és nem volt hajlandó pénzt a segítségért. Köszönöm, Ahmed!

És így, egy kis kaland véget ért ma egy fárasztó nap után. Ismét voltunk nálunk Spice Hotel SPA 5 *. Inspirálta az új benyomások, hogy folytatni tudjuk a képzés.