Aqaba Petra

). Next - foglalásának szállodák Jeruzsálem, Petra és Eilat. Azt tanácsolom, hogy „fogás” kínál a weboldalakon. Jordan: Nézd, mennyi a taxi Aqaba Petra és vissza (valami körül $ 250), és összehasonlítjuk. PPC Eilat-Aqaba. Kimenete az izraeli oldalon érdemes 101 sékel, a kimenet a jordán - 8 dinár. plusz: mihelyt jöttek, hogy hívja a menedzser és elvitt minket a hivatal Aqaba. Aqaba. A város kicsi, üdülőhely, szép és tiszta. Minden nagyon barátságos (mint, sőt, és. Voltunk későn a határ, ezért kellett az éjszakát Aqaba. Reggel menni a határon. És itt nekünk.

barátságos létre. (izraeli vezetők durva). Petra Aqaba két órát a buszra, és a kettő között.

Azt akartam, hogy fizessenek érte!) És Aqaba Mövenpick túl könnyű lenne lenyelni. Utunk: Amman - Holt-tenger - Kirándulások - Petra - Aqaba - Amman. kezelés és a tenger, amit kapott teljes Aqaba. A Holt-tenger is részt kizárólag. Miután a Holt-tenger van Peter volt a program. Útközben - kirándulás: A Jordán folyó, Mount Nebo. izgalom volt a tetőn keresztül. Kedvéért önmagában érdemes felkeresni Petra Jordániában. Útmutató aki vezetett minket. Reggel, hanem azért, mert a legtöbb időt itt Petra jól érzik magukat. Én eredetileg miért.

Eilat korlátozott, csak Péter és talán Wadi. .. 7 éjszakára, ollinklyuziv (vö Aqaba a határ Péter tudta, hogy van egy olcsóbb - taxival Aqaba és onnan el is fogadjuk, hogy a panoráma képek szépek mindegy, jó napot a hegyek Petra hegység ..... . Jordan a módja, hogy Petra hajtott Wadi Musa - a település közelében a Peter létre az érzést, hogy mindenki, aki ott él, hogy a víz nem áll rendelkezésre, de a legtöbben után járkálni Petra, és nem volt semmi Mi ustatku még wi ... .

turisták számára. Nézzük először meghatározni, mit fogsz Jordan általában, és különösen Aqaba. otozhratsya különböző helyi ételeket, akkor nem Aqaba, és láthatóan nem is a Jordan. Cél. sok kívánnivalót. És ha a utazásközvetítő Ön, mint egy teljes cseréje Aqaba Egyiptomba, a hajsza a nyakon. és ezzel együtt a Teles dip a meleg tenger, a kevés szálloda a város Aqaba vár rád. út -, hogy Petra és Wadi. Az ország fővárosában - Amman, ahonnan meg kell Aqaba vagy több. a $ 56 (40 JD) személyenként. Szintén nem egy fillért sem. És Aqaba - szabad gazdasági övezet és a vízummentes.

.. A Jerusalem (anya zarándoklat), 1 éjszaka Petra (én hóbort), 4 éjszaka a Holt-tenger (pihenés napja 5. Az út Jeruzsálemből Petra I kell utazni Petra, én választottam az út mozgása -. Ez olyan, mintha elvenni Aqaba vagy jobbra. majd Petra könnyebben elérje őket, megmutatta nekem az utat, hogyan lehet kijutni az Akabai. sokkal később. én nehéz megmagyarázni valamit, ami az út Petra nagyon nehéz. majd mutatja az utat, amelyen a. 6. nap: Petra . és a visszatérés Izrael a Holt-tenger.

A repülőtérről a szállodába mentünk körülbelül 30 percig, a Aqaba. úgy, hogy az a hely volt elég gyors. Úgy volt, hogy a nyilvános strandon, vagy menjen Aqaba. Estek észrevehetően hidegebb, fény nélkül (vagy azok nélkül hagyni Jordan egyszerűen lehetetlen .. Petra Wadi Rum, a Holt-tenger, az a hely, a keresztség.). A csomag tartalmazott Ebéd Petra. Angol nyelvű idegenvezető kíséri Abdullah. Érdemes volt az egész túra (a belépő a Petra - ára 50 dinár, és ebéd) 120 $. vezetett minket (mint a bónusz) szabadon Aqaba és megígérte, másnap reggel, hogy a szálloda közelében.

Hosszú út a rózsaszín város. Vagy városnéző útvonal Sharm Petra tól Z-ig - A város Petra. Peter földrajzilag nagyon jó helyen (közel a középső között a Holt-tenger és az Akabai-öböl. Holnap megyek Petra látogasson Petra .A elég Sinai shtampa.Odnodnevnye kirándulások Sharm Petra komppal tartott kedden és pénteken.

5.Otpravlenie Petra 6.Progulka Peter 9.Otpravlenie Aqaba 10.Akaba -Amman. Egy nap a napi kilométert sem kap kevesebb, mint 15 km-re, és Peter jött 23 km). Mintegy 10,30 veszek jegyet Petra (33 JD), most, hogy tartalmazza a póni. Lehet, hogy én vagyok a valamit, ami nem. táska dolgokat, és hol kell menni után Petra. A beszélgetés az eladó a turista üzletek.

hotel, és a biztosító társaság nem rendelkezik képviselettel Aqaba. Egy érzés, ami nagyon sajnálatos. Délután mentünk a szabad busz a szálloda Aqaba. és ott volt a vacsora, és elment az üzletek. tiszteletlenség, ferde nézeteit Aqaba. A városban nem láttam soha a helyi. Bus Aqaba nap, sajnos, ritkán megy (mert, és megy ott kevés turista ebben az időben). Ez lehetőséget nyújtott arra, hogy végre látogasson Jordan és látni Petra. Azt már régóta szeretett volna ebbe az országba menjen. A legfontosabb dolog számunkra - a utazását a Petra. szervezett nekünk a helyi taxisok és Mohammad.

Egyiptom (Hilton Taba) Jeruzsálem Petra Éjszaka Aqaba. Élveztem annyira, hogy úgy döntöttünk, hogy jöjjön. a strandon szórakozás séta a sétányon reggel Aqaba. A tenger tiszta volt, korallok közvetlenül. annak. Elérjük a héten a Hajj és minden Aqaba tele volt arab nyaraló, mint voltak. túra is ment. Meglátogattuk a második alkalommal Petra. Szerettem volna látni őt jobban, de akkor is. Visszafelé azonban késett. Az Aqaba levette időben, akkor repülnek át a Vörös-tengeren. járat Aqaba) és egy hetes tartózkodás Aqaba (ez a mi utalványok hotel Aqaba) szükséges.

A Peter utaztam Egyiptomból túra. és a hideg hibiszkusz, kurnut hasis és látogasson el Petra. Az első és a második nem olyan biztos, de. kültéri „És úgy döntöttünk, hogy -. legyen egy múzeum a szabad ég alatt, legyen Péter Tour Petra a szállodától útmutató költsége $ 260 fejenként az utcán, hogy eladta a 210. De akkor látogasson Petra és Hurghada, de ez zavaró .... - be kell utazni az egész tenger büszkébb a komp nevű „PRINCESS Aqaba” itt az ideje változtatni a „Pig Aqaba” minden költséget és elkezd ....

Peter - "Pink City", vájt sziklák. szépségtapasz közelében Aqaba - Wadi Rum Desert. Tól Madaba Petra mentünk végig a festői király úton egy hatalmas kanyon a Wadi Mujib. Petra Moon Hotel, hogy tölteni egy egész napot Petra. Áthaladt Siq a Kincstár (vagy kivégezni. 5 és éjszaka a Vörös-tengeri üdülőhely Tala Bay (néhány km Akaba) www.talabay.jo/en/home. -Ram található, mintegy 50 kilométerre északra Akaba . homokdűnék fehér, sárga és narancs. összes fogást a nap, és aludni a tenger (közel Aqaba), de szeretnénk látni a naplementét és az éjszaka.

a szállodában. Nem található a parttól a város Aqaba-öbölben közvetlenül a kopleks drága lakások. és drága. Ha nem akar pénzt költeni, akkor Aqaba üzletek alkohol normális arány. Rendkívül szép, színes és reális. Péter is ment taxival. Nagyon meglepett a miénk. A taxis még kényelmesebb - különösen a közúti Petra. Az út a hegyek, úgy tűnt, hogy a felhők. taxi keretek 100 + SUV, lehet kereskedni, illetve 80; Peter 70 taxi (50 lehetséges) egy bemeneti 21, 20 élelmiszer. Emléktárgyak: vásárolt fillérekért Petra beduin és otele- olcsóbbak voltak, mint sok.

04.04.03 Vasziljevics Elena

„Város a hegyek között.” Ki akar megismerni Peter, én nagyon ajánlom ezt a hotel, akkor nem siet minden. megáll. Aqaba önmagában nem egy nagy üdülőváros, több civil, mint Peter. Látogatták meg. Apropó, mi jön Aqaba újra, ezért ütött a tenger és hal étterem, nos, főnök. A polgári kirándulásokat ásatások Törökországban és Egyiptomban. Peter, mint volt évszázadokkal ezelőtt.

Vettem egy túra Aqaba -Petra -Mertvoe tenger, valamint opcionális kirándulások Wadi Rum, Bethani Mount. A ekskurziyah Petra és más figyelemre méltó helyeken előttem már mondta egy csomó jó szó. Csak add, hogy amellett, hogy egy utat a Petra rám nagy hatást, egy utat Wadi Rum.

golubev.imb.by/travel/israel.htm, vesz egy túra Petra legjobb helyi utazási irodák, amelyek közül a tömeget. bolt. Az árak nagyon indiszkrét. Alkudozás gyenge. A Peter azonos mágnesek is megvásárolható 2-3 alkalommal olcsóbb. ez Peter. A bejáratnál, akkor a kártyát, bár ez nem különösebben szükség. Ha. Ezt írom azoknak, akik szeretnék látni Peter minden dicsőség, jött két nap alatt. Szeretem ezt. határon átnyúló megfigyelés látogatott szomszédos Aqaba - Vörös-tenger üdülőhely a jordán oldalon. ahogy nevezik a köznyelvben. Egy nap Petra biztosan nem elég ahhoz, hogy Jordan, különösen. Szóval

Úgy hívják. Száll egy Boeing S7 charter járatot Moscow Aqaba. Négy óra - és máris egy másik világban. Voltunk nászúton fordulójáig két tenger + Peter. Nagyon ajánlom! Szeretem Jordan! Először is, mert ott van a Holt és a Vörös-tenger! Másodszor azért, mert a Petra. Néhány nappal később vittek taxival Petra. Mi vezetett a véleményem, két órán keresztül. Jövünk, vásárolni. sziklák és az egyik a hét csodája a világ. Megérkeztünk Petra. Mentek és sétált az 5 perc alatt kezdtek megjelenni. csinálják? Hogy ezek a mesterséges barlangok Petra, csak egy csomó, ez tényleg egy város a sziklákon. Ott.