Utazás → Nászút Altai. 1. rész

Először is, menj vissza a hosszú utat, és egy nagy nyaralás szinte soha adni. Másrészt, mivel a az euró felértékelődése, hogy menjen Európába, hogy nem csak a drága és nehezen hozzáférhető drága. Harmadszor, azt akartam látni, érezni és megérteni igazán a hatalmas országban.
Útvonalak Altai nem gurul perekatal. Ahhoz, hogy menni ahhoz, hogy lovagolni Chuysk nem elég, amit keresett: túl egyszerű, nem szélsőséges. Látni akartam, hogy több természetes szépség, hogy a vadon élő helyeket és hogy megpróbálja a kezét, mint egy pilóta és az utas enduro. Minden utazás kell lennie egy kicsit ezen, amely gerjeszti az Ön és pánik. Akkor tényleg nem szabad elfelejteni, és az érzelmek és a tapasztalatok lesz élénkebb. Úgy döntöttünk, hogy megengedhet magának minden komoly és megy „Altáj Around the World” óramutató járásával megegyező irányban, a kötelező átkelést Lake Teletskoe.
Azt tervezik, hogy hagyja abba a szállodát őrzött parkoló és kemping. És ha szerencséd van, és a helyi menedékhelyek: ail és yurta.Gostinitsy keresztül lefoglalt, a foglalás legfeljebb Novoszibirszk, és úgy döntött, hogy összpontosítson egy helyet az Altáj.
A dolgok! Ez csak egy igazi tetris: először összegyűjti az összes akkor megy át, és dobja ki a felesleges, akkor nézd meg a többi púp, és nem tudta, hogyan jelöljük egy motorkerékpár. Azok, akik egyedül utazó sokkal egyszerűbb: a dolgokat lehet kapni kisebb és a hátsó ülés szabad a táskát. De mi nem vagyunk a félénk gyűjtött és rögzített mindent. Segít a tömörítés és lezárt zsákok és még parittya-szalag utjazhki rakomány. Mivel a táskáját nem lóg túl alacsony, és baktériummentes zsákokat rögzítve.

Nászút utazás Altai

Legalábbis, de a nap az esküvő előtt és az utazás, minden tele volt, és felvittük. És aztán kidobta a hőmérséklet és a gyengeség. Úgy látszik, fáradt és nyüzsgés magukat érezni. Az ötlet, hogy az esküvő holnap teljesen fel kell készülnie, és nem tompulhatott éljeneztek, és időt pazarolni a nyaralást is, nem akart. Ezért Isten segítségével és gyógyszerek ő vissza időben. Nagyon hasznos munkatársa Krasznojarszk, kéri a megfelelő gyógyszert, amelyre egy külön köszönöm neki! És mi lenne velem nélküled későbbi feleségével, aki önzetlenül bántak velem, és megkapja a lábát.
Esküvői! Minden nap társított sokszínű autók, virág, ajándék, sok vendég és egyéb örömöket a fesztivál! Mi már így történt, csak a tetején minden mást, volt egy kis motokolonna 4 motorkerékpár. Cool, szép, szép. A fiúk készült ez a nyaralás egy emlékezetes!

Kap egy útlevelet, cserélt gyűrűk és pezsgő feszítették a vendégek, mentünk, hogy a képek a természet. Galichya Mountain - Nature Reserve, gyönyörű kilátás nyílik a folyóra Don. Az egyik bank homokföveny a második meredek sziklák.

Hazatérése után, és dobott le egy ünnepi ruhák, felöltöztünk a EKIP, jöttünk, hogy a garázsban, és elhajtott. Idő telt el az este, és szükség volt rá, hogy Lipetsk és Penza. Elég gyorsan egy jó úton repült a város azonban dugóba dugók Tambov és néhány helyen a közúti javítások (amely, mint később megtudjuk javítani mindenhol).

Nászút utazás Altai

És akkor leállítjuk bácsi ellenőr. De EKIP magára dokumentumok rendben vannak, vévén érdeke terveink egy kicsit kábult, és megjelent))) Navigator vezetett minket körbe a bokor, és csak 4. kísérlet megérkeztünk a helyre. Miután tölti az éjszakát egy lenyűgöző szoba, közelebb a vacsorát tovább mozog irányába Samara. Kezdetben azt akartuk, hogy jöjjön a városba, és látni őket, de az idő rövid volt, és volt egy kis utazási méretű felül. Az út a Penza Samara jó, néha egy kis javítás, de ez egy kicsit.

A gát és vízerőmű Zhiguliovsk Togliatti tetszett faj. Volt egy olyan érzésem, hogy jött valahol a tenger: a kis hegyek, homokos strandok és gyönyörű napsütés. Mi más kell a boldogsághoz?)))

Másnap fogunk maradni egy sátrat, de az utolsó pillanatban, meghívást kaptunk, hogy maradjon még egy kicsit az ő rokonai Satka (Cseljabinszk régió). Mi azt mondtuk teljesen egyetértek, szinte gondolkodás nélkül. Megoldva 700 km nem annyira, doedem könnyen. De tévedtünk. Miután 100 km után Samara (valamint a városban), az út véget ért, és csak kevéssel ment a rendetlenség törmelék, agyag, homok és aszfalt. Ez volt az első alkalom, Gondolkodtam a kerékpáros túra enduro. Ha megy valami nem túl szilárd, és a felfüggesztés elég kemény munka ki dudorok az úton, nem tudott segíteni gondol a kényelem és élvezet. Ez annyira - a szövegeket. Az ilyen területeket gyűjtött az egész sorozatot az autók és teherautók és a bypass nem mindig működik. Egy ponton, a dugó volt, több mint 7 km, és akkor mindannyian chip prosekli motorkerékpár. Ez kicsi, mozgékony, és bár mindegyik napozás a nap alatt, és néhány tette, hogy több szék és játszadozik a gyerekek, mi lassan, de biztosan kúszott a cél.

Nászút utazás Altai

Illesztőprogramok általában kezelt minket nagyon hűséges: valaki hiányzott, kapaszkodott a az út szélén, néhány irányjelző jelzi, hogy az előzés.

Az Orenburg régióban lassoed másik őre a törvény, figyelembe véve, hogy felülírja szilárd. Miután egy rövid vita pozitív módon, és egy rövid beszámoló a útvonal menjünk el békével, és a szavakat: „Eco megveregette meg az élet.” Különösen elégedettek Köztársaság Baskíria.

Hill Start olajfúró tornyok és nagyon jó út, és összehasonlítva az előző általában mesés.

Megvan a rokonok által az éjszaka, és nem egy gramm sem sajnálta, hogy ott megállt. Ilyen szívélyesség és a vendégszeretet még soha nem láttam. Met, fürdőház felmelegszenek, etetni, itatni, és ... NEET! Először kikérdezés, majd ágyba)))
Folytatása következik ...

egyértelmű +! Bravó!
minden volt a lelki társ nem lehet meggyőzni arról, hogy ez a motoputeshestviyakh ... még motoprogulku jön ki. Ossza meg tapasztalatait, amíg van olyan? %)
és még egy jó referencia a folytatása a végén a post. de semmi nem fog kérni)