A nászút Balin! Álmodozó - rangsor utazási irodák turpravda

Azt teljesült az álmom - mi volt a nászút Balin!

A férjem és én még soha nem használták a budapesti utazásszervezők, mindig azt tervezzük, hogy nem, néha sikeresen, néha nem. Úgy döntöttünk, hogy próbáljon ki egy új szolgáltatást Drimers számunkra (dreamers.com.ua), esett az egyéni megközelítés és a képesség, hogy ne zavarja magát.

Hogy őszinte legyek, én addig, amíg a végén az utazás várt trükk - vagy a repülés, vagy a szálloda vagy szolgáltatásokat. És a visszatérés, és írok neked - szeretjük! Szeretnénk megosztani a benyomásait az utazás.

A helyszín kiválasztása a nászútra között ingadozott Bali és a Maldív-szigeteken. Kiválasztása hajlított Bali, mert A férjem és én inkább az aktív pihenés és beszélgetés után a menedzser Drimers végül arra a következtetésre jutott - Bali világosabb lesz.

Az igazgató azt javasolta, anélkül, hogy eltérnénk a költségvetésünk élni is a szomszédos szigetek, Indonézia, és marad néhány napig Szingapúrban.

Tehát, mi útvonal a következő volt:

Kijev - Szingapúr - Bali - Gili Trawangan - Lombok - Bali - Szingapúr - Kijev.

Utunk három hétig tartott - egy igazi nászútra :)

Repülés Szingapúrba Kijev vette a 11:00 - ha a gépet, hogy aludni, az idő gyorsan halad, és az akklimatizációs és az időeltolódás jobban tolerálható :)

Megérkezett este, voltunk köszöntötte a transzfert, és hajtott a hotel, melyet szívében Szingapúr, néhány percnyi sétára a Raffles Avenue, és 10 percre az öböl Marina Bay, ahol a híres Hotel Marina Bay Sands. Szívesen ment keresztül az éjszaka Szingapúrban, aki él éjszakába nyúlóan, és az emberek járni, enni az utcán kávézók és éttermek, és a szórakozás. Rázta meg a várost annak tisztaságát és lokális tudat. Azt lehet mondani, hogy élek, hogy ott nem lehet, mert látszólag úgy tűnik, a város dzsungelében beton és üveg. Ebben az esetben a Singapore elhagyta a benyomást egy nagyon szép és hatalmas város, még mindig - az egyik a világ üzleti központok. Nem fogom untatni a részleteket, azt akarom mondani, Szingapúrból, kaptunk egy csomó pozitív a három napra, hogy ott voltak: örülünk, hogy enni szabadtéri kávézók és a jó éttermek, értékelje Marina Bay, meglátogatta a megfigyelő fedélzeten a Marina Bay Sands, csak körbejárta a város, meglátogatta a sziget Sentosa annak kategóriájú és szórakozás, séta az éjszakai Bugis utca és őrülten finom ital friss gyümölcsleveket és smuzzi képviselők nagy számban; vásárol új ruhát a bevásárlóközpontok ... jól! nagyon jó volt! Drimers biztosította számunkra az információkat a fogakat a látnivalókat és éttermi kalauzok, voltunk nagyon kényelmes a nyaralás egy idegen országban.

Következő vártunk egy járatot Singapore Bali! Flight vett 2,5 óra. Megérkeztünk az este, és azt is taxival a repülőtérre. Taxi Sanur kerül nekünk körülbelül $ 8 amerikai, az út körülbelül 15-20 percig.

Olyan ez, mint az első szálloda halljában és a területén! A szálloda zöldövezetben és szökőkutak. Található, az első sorban a tenger, egy lépésre az étterem, a szálloda a strandtól. Vártunk egy deluxe szobában. Másnap töltött egy pihentető tengerparti nyaraláshoz, túlélő maradványai akklimatizáció. Férje sikerült elégetni 10 perc alatt egy védő krém, elfelejtett a szobában (bár ez volt az esős évszak). Indonéziában és Ázsiában kell hogy legyen nagyon óvatos, a nap, mindig használja a krémet védelem 50 mert éget percenként nélkül az ilyen védelem!

Másnap mentünk egy vezető, aki elvitt minket az első része a városnézés. Bali - egy nagy sziget, lehetetlen, hogy vizsgálja meg egy-két nap, és költségére az utazás is unalmas, ha megpróbálod, hogy csak körbevezet egy nagy terület. A Drimers azt terveztük ki, hogy tartózkodása alatt Bali éltünk néhány szálloda, és az alapján a helyét, tettünk egy útvonalat városnézés. Van utazott 2/3 a sziget a tartózkodás teljes időtartamára Balin. Miért csak 2/3? A többi nem volt ideje # 61514; Ezért úgy döntöttünk, hogy nem próbálja, hogy átfogja az egészet egy látogatást, és hagyjuk valami mást legközelebb. Nem volt ideje, hogy Lovina terület - ott élő delfinek természetes környezetükben, és nincs ideje az észak-nyugati részén a sziget, ahol a szafari. Szafarin ajánlott menni, legalább 3 napig. Bali, meglátogattunk egy csomó tartalékok a közelben, és körül a két vulkánok, a rizs és a kávé ültetvények, lagúna, halpiac, falusi iparosok a fába, sok templomban. A legszebb - a templom a Tanah Lot, Ulan Danu templom Besakihnál természetesen - a második cím Mother Temple, még Temple Tirta Empul. Templomok Balin, és számos jelentős, nagy templomok őrülten szép! A templomokban tilos belépni mezítláb, de ne aggódj, mert minden ingyenesen vagy egy pár rúpiát kiadott szoknya. Az egyetlen dolog, vigyázni kell, mielőtt a templomok - a ruha felső, amely kiterjed a vállak és a mellkas.

Volt egy nagyon jó vezető, akivel mentünk át minden útvonalon, ő is találkozott minket érkezéskor a más szigetekre. Nagyon kedves emberek - ez fontos, mert ez az ember elkísér az egész nap.

Kirándulás a látnivalók is kiosztott egy teljes nap 9 -10 óráig, visszatérve a szállodába 8-9 éjszaka. Másnap, miután az elfoglaltsága, szokásosan a „lusta” üzemmódban # 61514; Ez a nap kirándulás költségkalkuláció pontosan a költségek vezető szolgáltatások - a $ 30-40 naponta az útra, nem számítva a költség a bejáratnál, hogy a templomban. Tól utazási irodák, hogy Mu látta Balin, a költségek egy utazás volt 45 dollár fejenként.

5 nap múlva a Sanur mentünk a kikötőbe lépni Gili. Kövesse az utasításokat a port szerzett jegyeket motorcsónak és 1,5 óra volt a vidám Gili. Gili Trawangan - teljesen Ifjúsági szigeten, és ott a zsúfolt intézkedés, amely lehetővé teszi, hogy pihenjen. Mi pihent lenyűgöző villa, amely bizonyos távolságra a fő utcán, a nyüzsgést, és ugyanabban az időben tudtunk sétálni a „civilizáció” 10 percig. Választott Villa eljutottak egy olyan pontra, mert a szigetre érkező rájössz, hogy csak egy út, amely mentén vannak éttermek, szállodák, búvár központok, üzletek, stb ... és mindezt kíséri zaj. Örültünk a szálloda elhelyezkedése. A szigeten, az úton, egyáltalán nem közlekedési - az egyetlen jármű mellett a két lehet kerékpárt vagy egy ló szán # 61514; Ez létrehoz egy különleges romantika! A Gili mehet búvárkodás vagy a snorkeling, mi is vett egy csónakot kajak és úszni a közeli sziget, szó szerint „az utca túloldalán.” A víz alatti világ az öböl közelében Gili nagyon szép - sok korall és több ezer színes halak, van egy hiba. A homok fehér. Sokféle étterem különféle árakon. Kísérletképpen úgy döntöttünk, hogy keresse fel a helyi éjszakai piac. Ez egy kis területet, ahol az esti vonzza a kereskedők, akik még mindig, annak Perevoznaya konyhai vagy barbecue szakács. Ez a frissen fogott halat körettel, vagy banán palacsinta és tavaszi tekercs (sült palacsinta készült rizspapír zöldségekkel töltve). Hal vagy tenger gyümölcsei, akkor dönt, hogy ott, és főzzük, tálalva körettel és szószok. Ezután számos közös asztal, ahol láthatjuk a nemzetközi ifjúsági szórakoztató fecsegő egymással és étkezési ételüket. Mi fertőzött vidám hangulat a piacon, és úgy döntöttünk, hogy megpróbálja. Azt mondják, hogy a főtt étel nem volt rosszabb, mint a civilizált étteremben a tenger (természetesen nem art konyha :) és sokkal olcsóbb - és ez nagyon finom és teljesen biztonságos, még a jó társaság új barátot.

5 nap múlva a Gili (aki repült egy nap), mentünk Lombok, már a komp. Ott vártunk a transzfert, és szállítják a szállodába. Mintegy Lombok lehet mondani, hogy ez egy muzulmán sziget, így megéri raktárból a alkohol odafelé :) Ott vettem egy csomó olcsó, de érdekes ajándék. Nagyon érdemes megvenni gyöngy ékszerek Lombok, sok ültetvények és a termékek árai nagyon olcsó. A Lombok naplemente különleges - még egy rituális - ideje, hogy a legelőnyösebb helyet az asztalnál, az étterem a tenger, és élvezze a rendkívüli naplemente.

Néhány nappal később visszatértünk Bali, már egy másik része a sziget, Amed és kiégett a többi a ott, élvezve városnézés, tenger, búvárkodás és a helyi finomságokat.

Később néhány turista hallottunk olyasmit, hogy „hogyan tudom már belefáradt a sült tészta.” Mi nagyon meglepett - talán valaki nem szerencsés a választás egy étteremben vagy szállodában, de azt tapasztaltuk, hogy a balinéz konyha olyan változatos! És Bali képesek főzni egy nagyon finom hal és tengeri ételeket! Egy hal! Az ilyen halak, mint a mahi mahi és kék marlin először megpróbáltuk Balin. Gili, találkoztunk egy csomó Barracuda, és Bali - tonhal és a tengeri sügér mindketten a sprotni :)

Tól Amed a repülőtérre vettünk sofőrünk. By the way, ne dörzsölje és festése barátok az ünnepek alatt. Úton a repülőtérre egyszerűen bevásárlóközpont „Ole Ole”, 5 percre a repülőtértől - ahol találtunk egy csomó olcsó ajándéktárgyak - a mágneseket és pólók, befejezve kozmetikumok gyártói és helyi édességek! És az árak is sokkal olcsóbb, mint az utcán árusok!

Aztán vártunk a gépet a Singapore majd Kijevbe.

Az árak az élelmiszerek és más áruk a boltokban Balin egyenértékű árak Ukrajnában, bár sok helyi gyümölcsök, különösen a halak többször olcsóbb.

A költségvetés az utunk volt $ 3990 USD (nem számítva a költségeit a helyszínen).

Ezek közül az Egyesült Államok 2690 elérte a $ légi közlekedés - 4 légi utazás ugyanabba az irányba.

Az 1300 $ kerül nekünk összesen 5 szálloda három hétig. Mindenütt azt tartalmazza a reggelit, számított a szálloda a helyszínen, korábban nem felszámított foglalási díjat, bár egyes szállodák arra kérték, hogy betét, amely vissza az induláskor.

Elnézést hogy ilyen hosszú felülvizsgálatot, de kifejezni örömét rövid és leírni az élményt nem történt meg. Nagyon meg voltunk elégedve, hogyan a nyaralás tervezett, mert ez egy különleges utazást a férjem :)