Nászút tónál Teletskoye

Szia, kedves olvasók. Végül, csoda történt, és mi megtisztelte jelenlétével egy fenséges hely az Altaj-hegység - Teletskoye tó.

El sem tudja képzelni, mit éreztem, amikor izgatott hétfőn reggel jött, és mentünk az úton. Elhagytuk a hárman, és az út hosszú volt, de a jó hangulat nőtt minden kilométeres közelebb a dédelgetett cél.

Szinte észrevétlenül repült autóval Barnaul, néztem a távolból, és ráfordult az út a Biisk. 4 óra után mi maradt az út vezet az Altáj-hegység, elhaladva falvak, nagymamák értékesítés különböző ételeket, az út mentén megálltunk a múzeumban Srostki V.Shukshin. Megjegyzem, hogy a múzeum munkatársai szeretettel utalnak a munkájukat Nem minden arborétum látni ilyen rengeteg virágok és fák. Minden virágzik, jól karbantartott és kellemes a szemnek.

De térjünk vissza az útra. Az út rendben volt, és jó, így 08:00 módon nem befolyásolják a jó hangulatot. Még egy pár rossz útszakaszon mentünk elég gyorsan és szinte észrevétlenül. 8 óra után az utazás, mi vezetett a tengerparti úton folyó Biya. Mielőtt Artybash volt 30 km.

Aztán elkezdtem a támadást örömében. Azt mondják, „ez nem történik meg. Néha támadás epilepszia és egyéb betegségek. " De nem, ez egy igazi öröm támadás. Megálltam, elment a folyó és sírni kezdett. Egyszerűen és örömmel kiáltotta hangosan ... öt perc alatt. Ebben a támadás véget ért, és mi meríteni egy autósülést, továbblépett.

Abban 12-00 megálltunk o. Artybash és elkezdte felkutatni az alap, amelyre megbeszéltük, hogy maradjon. A hosszú keresés nem folytatódott, mert bázis a falu közepén, a folyó mellett, és saját kikötő. Mi köszöntötte vendégszerető házigazdák és állandó nyári házak. Azt kell mondanom, a házban - ez valami! Az a tény, hogy az összes épület a bázis fából és a fa nevezzük cédrus, azt mondja, hogy az illat alapján állt az erdőben - gyönyörű, üdítő és bódító-gyógyulást.

A házak két egyszemélyes ágy található. Bár, hogy őszinte legyek, a feleségem és én együtt alszunk egy ágyban, és ez nem volt zsúfolt. Annak ellenére, hogy mi emberek, nem messze a kicsi. Alatt vagyok 2 méter magas és a feleség tükrözi számomra, de mint minden nő, még törékeny és nőies.

Nem akarja, hogy értékes időt mentünk Alex megtudni az utazást és szerencsére rögtön esett szinte Csomagolt csoportos túrák a vízesések és a kő-öbölben. Elmentem Nastia és hajóztunk, azt is mondhatjuk, - repült. mert részt vevő járművek a mozgás, az úgynevezett „szárnyashajó” Volga”, amely kidolgozta elég tisztességes az ilyen hajók utazósebességet.

A túra elvitt minket majdnem négy órán át, aminek a fele töltöttünk Alex Korb a vízesés alatt, de erről bővebben később. Térjünk vissza az útra. Lelkesen forgatás a környező csúcsok, Lesha megpróbálta óvatosan távolítsuk el a hófödte hegyek a távolban, míg egy párszor csak nem esik ki a csónakból. A rettenetesen megijedt utastársai körülöttünk, és a kapitány a vitorlás. Nastya később bevallotta nekem, hogy rettenetesen aggódik, mert a mi túlságosan lelkes állapotban.

Leküzdése hajóút 16 km, mi jön ki, hogy az első vízesés Kisht, nem volt messze a tótól és leesett egy szikláról. Lehetőségek a partraszállási nem volt, mert körül volt egy szikla, de mégis, a látvány volt, persze, leírhatatlan szépségét. Swing a hullámok, nafotografirovavshis elég, hajóztunk a vízesés Corby, amely egyébként egy természetvédelmi terület.

Mi landolt a strand és a fából készült lépcső felment az erdőbe, hogy egy zajos vízesés.

Azt lehet mondani, hogy amikor megláttam, elkaptam a lélegzetem. Tehát fenséges és lenyűgöző látvány, amit még soha nem láttam olyan szorosan. Bár én csodáltam a tájat, Nastia ment tanulni növekvő mindenütt vadon élő növények és élvezze repül egy meredek hegy kristálytiszta vízben. Alex, eközben szamárköhögés belevetette magát a mélységbe a tomboló elemek, csillogó kék nadrág és mellesleg anyja, mert az éles kövek könyörtelenül ásott mezítláb. Nem tudtam elfogadni a tényt, hogy a szórakozás most kap egy Alexei és gyorsan ugrott szikláról sziklára az irányt a vízesés, egyidejűleg húzza nadrág és bosolapki (amit aztán sokkal megbánta).

Miután repült a vízbe, rájöttem, hogy a kristálytiszta víz játszott egy kegyetlen vicc, és én sújtott a láb kő (akkor az egész este elment egy bekötözött lábbal). De ez nem akadályozta meg, és még inkább óvatos, és pár pillanat múlva ott álltam az vízsugarak közelében revevshim Alexei óta víz olyan erővel masszírozni a hátát, és ő kapta a hatalmas öröm belőle. By the way, ez tényleg leírhatatlan érzés, ami lehet hasonlítani csak hogy egy profi masszőr a kezét. A ordít és sikolyok vonzott sok kémek, akik szintén próbálták megismételni sületlenség, de a víz + 12-14S, sok azonnal taszítja a vadászat nagy tettek, mások fejezte be a sziklás alján. Kaptam egy leírhatatlan öröm, mert akkor inni vizet közvetlenül a vízesés, a víz nagyon finom és frissítő. Jöttem ki a vízből egy óra múlva, hogy ott és úgy érezte, csak finom és vidám! Ebben az esetben mi Lesha van néhány horzsolás és horzsolások a memóriában. Nastya viszont megkapta a következő adag izgalom, mint azelőtt, hogy azt mondták, hogy az elmúlt évben, az egyik a turisták is kivilágított vágy, hogy álljon az eső vízsugarak, súlyosan megsérült egy bukott kő tetején. Ezért, drága feleségem izgalom érthető, és én majd szégyelli a kitörést.

Utána mentünk Kő-öbölben. A helyszín is lenyűgözte a nagyságát és a természetes szépséget. A növekvő partjai mentén az öböl területén fények (vagy ahogy ők nevezik - meleg) kiegészíti ezt a képet. Mi nem habozott Alekszej és úszni ezen a csodálatos helyen. Ezután elmentünk a gyűjtött virágok - két csokrok. Az út Rájöttem, hogy módosítja az izgalom a fürdés egy vízesés - Nastia nagyon örült. Ezek csokrok állt egy rögtönzött váza minden alkalommal a helyszín-alapú és nem száradt!

Amikor visszatért az esti órákban, nem volt hátsó lábak leheveredett az ágyra, és elaludt halott aludni.

De a reggel ül lesben a szomszédos tyúkól kakas hajnalban elkezdett kiabálni teljes hangon keltünk együtt; feküdjön egy kicsit, rájöttem, hogy aludt és felkelt. Nastya már elment mosni, és úgy döntöttünk, hogy menjen át a falu keresve vidéki termékek - emlős, yayki és így tovább. Nem kell nézni a boltban vettünk tejet reggel és friss piték burgonyával és hvooy, valamint a tojás és hagyma. A tulajdonos a balsorsú szomszéd kakas jött és elvitte a tojást. Vettünk rusztikus kenyeret, és elment a reggelit.

Ekkor jött ki a házából Alex, stretching és ásítás. A szív e nalupilis rántotta egy tucat tojást, ivott tejet, evett piték és elment egy közeli bázis keresi az új kalandok.

Az utcán mentünk rynochek különböző helyi emléktárgyak és vettem mindenféle ajándékokat rokonok és barátok. Azért jöttünk, hogy Teletskoye tó és leült a parton. View, persze körül a lélegzetelállító, a magas hegyek körül (a legkisebb 500 m, és a hegyek több mint 2-3 ezer. Mérők voltak gleccserek), csendes, nyugodt vízfelület fölé emelkedő sziklák, a fák nőnek lejtőin a hegyek, feltűnő szépségű - egy nagyon karcsú, magas, szimmetrikus, anélkül, hogy ott deformitások és más betegségeket. Színes kör világos és lédús. Még a szeme beteg ennek a természetes szépség.

Alkalmazkodás már valami hasonló evezés evező (alig hallotta a parancsnokunk Anton, amely valamilyen okból, az úgynevezett csont), elkezdtünk evezni dühösen Lesha minden irányban, ha közel van a legnagyobb zuhatag ezen a helyen. Az egyik cruiser hullámok orrát és Alexei én sírni „nézzük Row” kiáltotta válaszul, „Nincs víz.” Azt viszont kiáltotta - „vízellátását jobbra!” És ebben a pillanatban a hajó élesen egy hullám le (virtuálisan 60%) és esett a vízbe. Miért vagyunk szembesült hullám a fejét. Aztán felpattant, és én egy kifejezést a bánat fény elrepült szélén a hajó közepén azt, míg kétségbeesetten evezés, keresve a víz. Miután elhaladtak hajónk küszöb nagyon sokáig vonaglott a nevetéstől.

Az utazás a folyón időről időre a takaró alatt minket az eső tartott több mint három órán át, ami után már elégedett és kimerült, leszállt a parton, ahol azonnal felmászott fürödni a folyó. Annak ellenére, hogy holodnyuchuyu víz, és egy nagyon nagy áram, még mindig sikerült egy párszor, hogy belevetette magát a vízbe. Aztán volt betöltve egy van, és hajóval a tetőn, hazamentünk alapozni.

Az este csodálatos volt, mi etettük igazi pilaf, főtt nyílt tűzön egy öntöttvas üst. És pilaf elő a szabályokat és előkészítése, mint amilyennek lennie kellene egy férfi. Úgy hívták, hogy Szergej. Vacsora után fekszenek ágy fenyő és elment a fürdőbe. By the way, mint az egész helyiség készült cédrus. Sőt, annak a ténynek köszönhető, hogy az alapja egy új fürdő és egy pár hete volt szó készült (mi voltunk a harmadik, aki szárnyalt it) egy fantasztikus illata cédrus és tűlevelek a legtöbb fürdőben.

Engedjen a fürdőben nem kellett, mert sütő annyira jó, hogy a pár elég lebeg két ember. Különösen azért, mert vettem két nyírfa seprű és felmelegítik a szív és Nastya és Alexey. Aztán Lyosha kiabálás és OHANI befut a tó (30m fürdő) és úszni. Nastya pomylas míg a fürdőben, és elment a teraszon teát inni, és mentünk fürödni még egyszer, és újra megismételjük mártással.

Őszintén szólva, én még soha nem tapasztalt ilyen tisztító, fizikai és erkölcsi, a látogató a fürdők. Nem szükséges, talán azt mondani, hogy aludt, mint a bunda reggelig. És még a kakas nem tudtuk felébredni, mielőtt 09:00.

Reggeli csodálatos volt, Constantine (chef-alapú) elkészítette saját fejlesztésű tükörtojás paradicsom formájában készül el a rózsák. Utána mi volt sonchas (oxigén telítettség, látszólag nem érintette), majd mentünk a hegyre, ahol egy szent forrás (víz, ahonnan élveztük az alján).

Hegymászás a helyszínre, ahol a forrás található, azt találtuk, a kereszt és a jele, hogy említette, hogy ez a forrás-ben szentelték már 1830-ban, a gyógyító tulajdonságait. Ezt követően, megállapítást nyert, hogy a gyógyító tulajdonságait társított jelenlétében ezüst-ionok benne. Valóban, a vízforrást nagyon finom, és úgy érezzük, amikor iszik csapvizet a bázison. Base vízellátás származik ebből a forrásból.

A látogatás után a forrás, úgy döntöttünk, hogy tegyen egy sétát az erdőben, ahol nem tudtam állni, és általános elégedetlenség az ötlet elvesztette ízét rám, felmászott a cédrus kúpok. Mászni a csomagtartóba a középső, kész voltam, hogy egyetértenek az érveket, ami elvezetett a földre, a feleségem és a barátja, de makacs a véremben, és én felmászott a feje tetejére. Most képzeld el, az az érzés, ruhákat egy kötél, ami motylyaetsya minden fuvallat. Szóval lendült egyik oldalról a másikra a széllökések, és időnként úgy tűnt, hogy most az ágak repedt, és van 30-40 méteres magasságot Ruhnu le (valamiért emlékezett rajzfilm Micimackó és méz). De nem történt semmi, és én nagy nehezen nasshibal 7 kúp, amelyek közül az egyik nem találtunk, így hozza hat.

Amikor lementem, úgy nézett ki, mint egy két lábon járó szörnyeteg, all-in-gyanta, karcolások és horzsolások, határozatlanul motyogta néhány mondat. Karok és a lábak nem engedelmeskedik nekem, és időnként úgy tűnt, hogy én lógott a sáv legalább két órával a sorban. De az arcán volt egy kifejezés az én teljes és feltétel nélküli boldogság határos daunizm (ahogy a „jó” barátja). Nagyon boldog voltam, és az első dolog, amit mondott, eső az utolsó ágakat a fa alatt - „Soha nem felmászott a cédrus.” Szeretett feleségem megkönnyebbülten felsóhajtott, miután ezeket a szavakat.

Este, miután visszatért, ettünk egy finom vacsorát, vált egy igazi különlegesség, friss hamburgert elk. Alatt egy halom vodka, bemutatni a hosts adatbázis.

Egyébként meg kell jegyezni, hogy az alap csapat minden alkalommal csinál úgy, hogy otthon érezzük, vagy legrosszabb esetben, mint a legjobb barátok egy partin. Szolgáltatás jó, de nem tolakodó. Senki nem ír semmit, nem vtusovyvaet semmi. Ez jó, ha valamit meg - azért, hogy a legjobb az osztályban, ha nem kell - senki nem fog ragaszkodni. Nagyon élveztem. És az a tény, hogy főzni - a srác, ez meglepetés volt egyáltalán. By the way, egy nagyon jó szakács. Útmutató vendégszerető, barátságos, mindig kész segíteni.

Este már zavedonnoy hagyomány, ez volt a fürdő egy dip a tóban. Beauty, egy szó. Ezután halottasház frissítő és egészséges alvást. Hagyományos reggel alatt kakas sír (időszakosan kísértés, hogy enni a csirke húslevest ettől a kakas). Ebédre volt a fül a pér fehérhúsú főtt a szabályok szerint, de még mindig egy öntöttvas üst. Ochchchchchen ízletes.

Aztán összecsomagolt, és elköszönt mindenki hazament.

Vissza mentünk 7:00 volt, és azért, mert nagyon nehéz volt a forgalom az úton. De mint mondják, mindig megy gyorsabban vissza, mint ott.

Összegzésként elmondható a következő: nem bántam minden pillanatban, hogy elment pihenni a Teletskoye tó. Helyezzük a pihenésre a város, a környező jövés minket. A bázist, amelyen álltunk, ez a tény, hogy meg kell csinálni Camping kényelmes és emlékezetes. Ismét szeretnék köszönetet mondani a tulajdonosok és a személyzet szolgálja a bázis a vendéglátást. És higgye el, hogy mi lesz, hogy több!