Ország portál - időben a falu

a falu, az idő mérése nem úgy, mint a városban. Ha időben határozza meg elsősorban a percmutató az óra, a falu időben mutatja a nap, néha szükség lehet egy óra viszont egy percig is szakad olyan felesleges. Ha Moszkvában több dugó 5 perc késéssel tartják opazdaniem, a falu üres út végén két órával van egy természetes hiba.

Vásárol egy házat, mi van a füle belecsúszni javításokat. Az új házban laktunk nélkül. Csak mentem, mint a munka, -utrom jött az este balra. Meg kell bydo zakazavat stroymaterily. Az első dolog, megrendelt homok és kavics. Zúzott hozta váratlanul, egy óra előtt a kijelölt időben. Voltunk otthon, de nem volt ideje, hogy feküdt egy ágyban vele. Dömper sofőrrel öntött kavics és balra, ígéretes, hogy jöjjön vissza egy óra homokkal. Valóban, a berakodás helyén kavics és homok menni legfeljebb fél órát lassú teherautó. Beletelt 3 órán át. Munka nap véget ért, már a fejemben nyüzsögtek gondolatok az összeomlás teherautó. A hívást a vezető. Azt mondta, hogy már átmegy a szomszéd faluba, és tényleg jön hamarosan.

Gyűrűk jól nevelt előtt 2 órával a megbeszélt időben, kora reggel. Mi nem maradt más munkát. Meg kellett, hogy sürgősen jöjjön, és várni.

Diggers Wells érkezett egy órával hamarabb. Is kakukk az utcán, és vár ránk, de mi van a faluban egy kicsit hozzászokott, számítottak erre, és még jött egy órával korábban.

Tajiks következetesen késő fél órán keresztül (mennek nekünk 5 perc).

Mennyi változás jön kémények sem tudnak megegyezni, ma, ma.

Amikor megérkeztünk a fa, nem tudom, mert én már órát nem használja, megtanulták, hogy megmondja az időt a nap körül.

falusi élet, hagyományok és mentalitás az élet a faluban. hagyomány. mentalitás

Mennék a mentalitás a metropolisz volna megőrült), és lábaddal) Vagy talán ez a helyes. És akkor, az irodában ebéd menetrend, nyaralás menetrend (összeállított egy évvel ezelőtt), a tervezett nyaralás. Néha azt hiszem, mikor fogok csinálni valamit, ha akar.

Mivel csak észre :-) Van egy ilyen adott időben mindig áthelyezték nagyon :-))

Igen, én is észrevettem, hogy magatartása vremeni.Dogovarivatsya nehéz, és ez nem 5-10 perc és néhány óra, vagy még több. Meg kell valahogy közelebbről, mint egy falu között megoldja az ilyen pillanatok ;-)

Azt is csodáltam első - megállapodott a szomszéd, hogy megy a gomba holnap 10 órakor. Jövök rá - ez nem otthon. Várakozás egy fél órát - nem. Egyedül megyek. A vacsora odafut hozzám, és szemrehányást, hogy nem várja meg. Legközelebb én tárgyalni egy csoport nagynénik vár is, mert a gomba menni egy fél órát. Gyere pontosan fél óra alatt - eltűntek.

Én tárgyalni a barátnőmmel, hogy menjen a regionális központ, hogy konzultáljon a működését a klub (I hirtelen igazgatója a klub), és Sveta rokona a rendező a klub. Busz heti 2 alkalommal. Ütemezett állt meg, várni - ez nem jön. A busz indul. Megyek Light - és működik háztartási elfoglalt. Valahogy furcsa volt - ő is felajánlotta, hogy távozik, de nem szóltam semmit.

Csak aztán úgy döntöttem nem a közös ügyek a falu nem a tervek szerint. A legbiztosabb - ha van valami köze - valamit most. Ha bérel valaki dolgozni - nem az a tény, hogy ő jött a megbeszélt időben, vagy jön egyáltalán.

És mégis - rájött, ugyanaz, mint az idő, és pénz.

Rájöttünk, hogy előleget nem lehet adni - a feladat.

Kölcsön pénzt is, nem lehet - nem gondolni, hogyan és mikor kell szabadítani. 2/3 hitelek nem kaptak. Szerencsére, hogy nem veszi fel a sok - így RUB 100, 200.

Szintén priperetsya kölcsönözhetnek 5 órakor, vagy 12 óráig.

Röviden ez jobb, ha nem kölcsön pénzt.

Itt egy falu mentalitás. Vagy ez csak az én falu? Nem tudom.