Szardínia keleti partján

érhető el kétféleképpen Rómából Szardínia (Sardegna). A legegyszerűbb és leggyorsabb módja - repülővel. Hosszabb, de romantikus - a komp. Azért választottuk a második lehetőséget. A Termini pályaudvar Rómában, mi volt a vonat, és megérkezett a kikötőbe Civitavecchia (Civitavecchia). Ott felszállt egy komp. 5 óra módja Olbia (Olbia) a hullámok gyorsan eltelt. A keleti partján Szardínián lehet tekinteni a fedélzeten, amikor a komp lassan úszik a hullámok a Földközi-tenger partján a második legnagyobb gerincét Olaszországban.

Érkezéskor a port, mi volt, hogy a két változás a helyi busszal lehet eljutni a Olbia repülőtéren. Eleinte vettünk a mólón, hogy a város központjában, és már ott voltunk át másik busz a repülőtérre, ahol már előre lefoglalt egy autó járja a szigetet. Meg kell jegyezni, hogy nem különösebben poputeshestvuesh autó nélkül Szardínián (ellentétben Ciprus, ahol már járt korábban a korábbi utazások).

Az egész folyamat a foglalás egy autó már festett a helyén van. Ez volt az első tapasztalatok béreltünk egy autót, ezért úgy döntöttünk, a legismertebb cég, és nem a teljes biztosítás esetén az előre nem látható körülmények.

Szardínia keleti partján

Volt némi aggodalmat vezetői egy dombos terepen, ezért úgy döntöttünk, hogy nem kockáztatja, különösen. Az eredmények szerint a vonat az volt a benyomása, hogy a további károk elleni biztosítás nem bírta, mert Különösen nem üldözte és parkoló nem volt probléma. De kezdjük az elején.

East Coast Szardínia sokkal melegebb vízben, mint a nyugati. Nem messze a strandtól San Teodoro megtalálja nagy szépség és torkolati Stagno di San Teodoro.

Ezek különösen szép a naplemente.

Szardínia keleti partján

Mi változott a két tartózkodási keletre a szigeten. Eleinte éltünk 50 km. Olbia. Azonban az egyik legszebb úgy tűnt, festői, félreeső környéken - Baia Cea. ahol mozog a következő alkalommal.

A strand közelében van egy kemping azok számára, akik utaznak az otthonokban a kerekek. Talán ez a következő szint a mi utazik. Itt megtalálja autókat Németország, Nagy-Britannia, Franciaország, sőt Finnországban.

Két kiálló sziklák a fényképen fémjelzi a szép és nagy strand Baia Cea.

Szardínia keleti partján

Az ókori Nuraghe - erődítmények a tornyok a típus. Ők nagyon jól képviseli az egész Szardínián. Azt is megállapították, a part közelében.

Közel a város Torre di Bari Nuraghe egy múzeum-műhely kortárs művészek.

A part mentén, van egy sor kis és szép város. A város Tortoli, láttuk ezt itt van egy érdekes emlék a helyi akrobata. 🙂

Szardínia keleti partján

Nem messze Tortoli mentünk be a városba Arbatasar ami vízoldali keretezi a sziklás parton. A helyi tenger különösen szép a vihar. Elég szeles, de nagyon érdekes, hogy nézd meg a szóródás és összeomlik hullámok a sziklákon.

Nyaralás a szigeten méltó az a tény, hogy vihar esetén az egyik oldalon, van esély, hogy megtalálja egy csendes helyen, ha megy az ellenkező oldalon.

Tehát mit csináltunk az utolsó napon tartózkodás Szardínián. Nagyon szeretek úszni, de a hullámok meglehetősen nagy.

Lábazati keleti partján, Szardínia autóval, még mindig sikerült megtalálni a tökéletes hely és a strand a város Solanos terület nyugodt tengeren.

Szardínia keleti partján

Itt van, hogy úgy döntöttünk, hogy egy dip. Víz, el kell ismernem, hogy nagyon élénkítő.

És ismét a tengerparton kihalt. Ismét idealista nyugodt. 🙂

Járatot Szardínia Milánó úgy terveztük, mivel a repülőtér Cagliari (Cagliari). A menekülés reggel, ezért úgy döntöttünk, hogy jöjjön este tölteni az éjszakát Cagliari és egy éjszaka egy kis lakásban.

Úton a Cagliari a tenger mentén megtalálja sok szép hely. A fénykép öböl Baccu Mondara. Itt az ideje egy látogatás a város nincs egyáltalán. Mi olvasta korábban a város nevezetességei, és úgy döntött, hogy a részletes vizsgálati mi lesz legközelebb.

Szardínia keleti partján

További részletek a Nyugat- és Közép-Szardínia megtalálható a külön cikkben.
Bejegyzés megosztása:

Friends! Ne késlekedjen a felfedezés új és csodálatos hely a későbbi, a legjobb idők!
Keresse meg a legjobb áron a járatok a város és szállást a formában alább.
Tervezzük meg és végezzük az út álmai.