Szabadidőmben

Mi maradt Moszkva péntek este Novorizhskoe autópályán. Mielőtt a hétvégén az emberek a pályán volt, mint mindig, egy nagy, így Volokolamsk ment sokáig. Aztán a dolgok jobb, de már sötétedett, és egyértelmű volt, hogy a cél ezen a napon nem kapunk. Kellett kikapcsolni a pálya körül Knyazhye hegyek és keres egy helyet, hogy az éjszakát. Félreeső tisztás a ligetben találták gyorsan, de amikor arra készül, hogy aludni kiderült, hogy már elfelejtette alszik. Blanket ott, és úgy döntöttünk, hogy a nyár közepén, és nem zamorznem. Dine, amit Isten küldött, nevezetesen kebab vörösbor, mentünk karjaiba Morpheus. De reggel felébredtem a hideg ellen. Még élünk, a messzi északon, és még a nyári aludni kényelmetlen kívül.

A reggeli után mentünk tovább. Rzhev vezetett, hogy a piac és vettem egy sport ruhák, alvás, és a fürdő kiegészítők, mivel ők is elfelejtettük. Nos a piaci viszonyok - kiment, és vettem, ami szükséges lenne a pénz. Nem mintha az idők a szocializmus és a tervgazdaság, ha kell előre tervezni.

Miután Rzhev megállt egy emlékmű a katonák a 2. világháborúban. Vannak eltemetve, mint a mi katonák, és a németek, akik meghaltak ezeken a helyeken. Korábban mentünk, mind siet. És ez alkalommal úgy döntött, hogy felfüggeszti. Emberek bárki, béke és nyugalom, a sírok jól karbantartott. Ortodox temető kápolnájában, néhány sír vágunk rozsdás sisak. Rzhev megölt egy millió katonánk (az egész országban!) Sok eltemetett közelmúltban. Nagyon szomorú.

Orosz katonai temető közelében Rzhev

A németek a temetőben. Német nevek a szürke tábla nagyon. Ezért nem minden elhaladó lövés. Van még néhány szláv nevek: Adamczyk, Rostalsky, Andrashko sőt Oroszországban. Alapvetően 1920-1921 születési év, nagyon fiatal fiúk. Emlékszem a nagy képet az elhunyt hadnagy Bruno Gassmann. Úgy néz ki, mint egy igazi fasiszta harcos - okos, arrogáns, egy tőrrel. Ő még csak 27 éves, meghalt röviddel a születésnapját. Egyrészt ez egy sajnálatos, de a másik - aki hívta itt, a legtöbb, amit sem az orosz Tver földet? eljön, mint egy turista, mi lenne köszöntötte a kedves vendég.

Német katonai temető közelében Rzhev

„Én öltem meg alatta Rzhev ...”

Megemlékezik és hajtott. Hamarosan a fiúk vásárolt egy útszéli bank férgek. Valahol nem messze az út a szomszédos farm veszik az ürülék, és férgek csepegtetni is. De miért veszi a kenyeret a helyi emberek? Solid üzletember 12 éves kinyitotta az üveget, és megmutatta, hogy a bank nem üres, és férgek elérhető. Azt kérték, 100 rubelt. Bár újabban kértünk 50 - infláció, mégis! Nem alku, és kíséri kívánsága jó horgászat, ment tovább.

Selizharovo - Seliger - Volgoverkhovye

Mintegy Ostashkova balra fordult Svapusche. Aszfalt romlott, de nem volt. De ha be van kapcsolva Volgoverkhovye tapasztalt a finomságokat orosz országutakon. Gyorsabb, mint 20 kilométer per óra lehetetlen. És olyan sebességgel, turmixok, úgy tűnik, hogy az autó most betörni apró alkatrészeket. Az interneten írnak, meg kell, hogy menjen a sebesség 70 km óránként, majd a remegés nem. Sőt, néhány autó gyorsan megelőzte minket, de nem mertem. Road vezetés minden időjárási körülmények között, és még, ahogy mondta a kereskedő ajándéktárgyak, most jó állapotban van, nemrég újították fel. De általában - szégyen.

Szabadidőmben

Mentünk a Volga. Van egy szűk, 3 méter széles és fél méter mély. Szinte nincs áramlás. Elmentünk a tó partján Sterzh. Ez az első olyan rendszer a tóból a Felső Volga tavak. Az alábbiakban - Vselug, Peno és a Volga. További flow-k már elég érett Volga. Sterzh tágas, és ezzel együtt a tó partján, benőtt rózsaszín és fehér fűz tea és a fiatal fák és fenyők, szétszórt falvakban.

Sterzh - Volgoverkhovye

És a torkolatánál a Volga a tóban áll egy fából készült kápolna, mint egy őrtorony őrző béke a Volga bölcső. A hely nagy, érezhető messziről. Először az ősi település itt.

Szabadidőmben

Végül megérkeztünk a faluba Volgoverkhovye. Mi maradt az autó parkol a falu szélén, majd gyalog ment.

Ahhoz, hogy a forrás a Volga vezet fa fedélzet korlát. A kápolna épült, a nagyon forrása, olyasmi, mint a font.

De a víz van a mocsári, tőzeges, sötétbarna, úgyhogy nem húzza úszni. Bár a kápolna vízben fürdött a Volga újszülött. A lyuk a padlón a kápolna látható a forrás is. De én nem bámul, nem rugós látta. Úgy tűnik, a Volga ott egyszerűen a mocsárból. Brook, ami kifolyik a kápolna és büszkén nevezik a Volga, meglehetősen kicsi. Így lehetséges, hogy álljon egyik lábát a bal parton, a másik - a jobb oldalon, és úgy érzi az óriás fölött állt az anya Volga.

Szabadidőmben

Van még két első híd a Volga - egy konkrét, a másik - egy fa, és mindkettő nagyon kicsi, két vagy három lépésben.

Tudomásul veszem, hogy patak a tóba Sterzh, azt állítják, hogy a forrása a fő nemzeti folyók. De mivel már régen eldöntötte, hogy a Volga kiáramlik ebből a mocsárból, akkor legyen úgy.

A nagy bank az amfiteátrum padok elrendezve, úgy tűnik, itt van néhány ünnepségek kapcsolódó Volga. Következő két templom Olginsky kolostor - tégla színeváltozása és a Szent Miklós egy fából készült emlékművet Saint Nicholas

Szent Miklós-templom Olginsky kolostor. Volgoverkhovye

Átváltoztatás székesegyház Olginsky kolostorba községben Volgoverkhovye

A belső tér szerény, a tégla belsejében van egy helyreállítása. A háború alatt nem volt stabil.

Apácák külön élnek, egyszerű falusi otthonok.

És milyen mesés kilátást a harangtorony a székesegyház! Csakúgy, mint a festmények Vasnetsov. Valahol itt vezettem Ivan Tsarevich a szürke farkas. És Knight állt valahol annak kereszteződésénél.

Szabadidőmben

Közel egy kis emléktárgyat piacon. Amikor a busz megérkezett St. Petersburg. A kereskedők ajándéktárgy panaszkodott, hogy az emberek most már alacsony, nyilvánvalóan azért, mert a rossz úton. A hely egy zsákutca, drágább egyáltalán nem. És csak alkalmanként traktorokon vágunk másrészt, A szomszédos Novgorod tartományban, amelyre a 12 kilométert. A falu kicsi, és ahogy mondták, hogy nincs állandó falu, hogy úgy mondjam, a lakosság. House által elfoglalt nyaraló. Az egyik ezek közül a híres rendező Mamin (filmek „The Fountain”, „Bajusz”, „Ablak a Paris”).

Miután kóborol, és élvezze a környezet, mentünk keres egy helyet, hogy az éjszakát. Úgy döntöttünk, hogy csatlakozzanak a tó partján Sterzh.

Utaztunk Kokovkin falu, de ez nem a megfelelő hely az egész. Vagy ez egy rusztikus épület, vagy a strandon nem hozzáférhető, vagy már foglalt. Vagy még inkább, bekerített és fejlesztettek, hogy a magántulajdon. Hosszú végighaladt országutakon, a múlt egy falu, majd egy másik, és végül megpihent a bezárt kapu. Visszafordultak. Elkezdtünk gondolkodni, nem csak ott állni az erdőben.

Szabadidőmben

De Nicholas, akiktől buzgón kérte egy jó parkolóhelyet, és könyörületességre indula az egyik sarka láttunk, amit akartak. Remek hely egy asztal és egy állomány tűzifa. Nos, ha nem csoda. Igaz, ez egy kicsit tele papír, műanyag zacskók, palackok. Ez az, amit minden eltávolított, valami égett valami eltemetve. És az a tény, hogy sok honfitársunk, minden szeretetét az ő hazája, maga mögött hagyva piknikek hegyek szemetet, a Szent Miklós nem a hibás.

Általában nagyon elégedettek voltunk. Nem messze tőlünk ez található a cég, de nem zavarja velünk, élni az életüket, és nem teszik a zaj. Úsztunk, lebegett egy felfújható kajak „csuka” halásztak. A víz tiszta volt, bár barnás, tőzeges, és elég meleg. A hal volt, annyira, hogy nem volt ideje, hogy dobja a csalit, mint azt pontozott. Azonban ez rendben volt, és elengedte.

Este ült a tűz, és nézni a naplementét.

Sunset on Lake Sterzh

Azon az éjszakán megfagyott még erősebb, mint az előző. Érintett víz közelsége és az a tény, hogy a forrás a Volga, még északabbra. Igen, meg kell alaposan összegyűjteni az utcán, és még hálózsákok nem szabad elfelejteni, minden esetben.

Másnap reggel fogott egy halat újra, de ezúttal az egyik, hogy nagyobb, főtt levest. Ravasz férgek éjjel tették menekülni a jar, és elhagyta őket egy kicsit. Ha a megmaradt férgek fogyott, nem sok remény, megpróbáltam elkapni a kenyeret. Kiderült neizbalovannyh helyi hal ugyanazzal a szenvedéllyel és pounces kenyérre csali.

Úsztak a másik oldalra, hogy a falu új terméket, ahol romjai templom és benőtt öbölben, ahol a Volga ömlik Sterzh. Van szép fehér liliomok nőnek.

Szabadidőmben

A templom romjai a falu új termékek

tavirózsák a tó Sterzh

Azonban mindennek megvan a maga határa. És meg kellett sajnos hagy egy csodálatos hely. Visszafelé megálltunk a piramis Hunger, amelyről azt állítják, hogy rendelkeznek egyedi energia képességeit.

Hunger piramis-tó Seliger

Továbbá a piramis fúrni kis rynochek ahol megvettük a helyi lányok három literes korsó áfonya és nagyon jó hétvégét, hazamentünk. Reméljük, hogy menjen vissza oda.