Miért vakáció a Fülöp-szigeteken nem jó ötlet

Kaptam elég furcsa sorozata a történet a mi utazás Ázsiában. Mivel a szabad idő és a normál internet meg csak a sziget Koh Samui Thaiföld, ez itt, hogy elkezdtem a történetet. De Hong Kong volt az első. hogy végül azt mondta mindent, amit tudtam, és most pihen a Fülöp-szigeteken. A közeljövőben Megyek részletesen a kemény utat Boracay Island (Azt hiszem, ez lesz az utolsó járat az életemben), megmutatja a helyi strandok, a szálloda, amelyben élünk, és természetesen beszélni a Fülöp-árakat. Közben néhány általános benyomások és fotók a magot.

Ma szeretnék összpontosítani a negatív benyomások, és eddig jó pihenést a Fülöp-szigeteken látható a képeken. Ez valóban egy gyönyörű ország, csodálatos strandok, lenyűgöző víz színek és nagyon kellemes, bár ravasz ember. Mindazonáltal, amint én is alig megy vissza, és itt miért:

1. Nagyon nehéz közúti

Sőt, hogy a Boracay és más filippínó szépségeivel érdemes hihetetlen erőfeszítést. A mi mozog, már több többet mondani. de állt két járat két órát éjszaka út a repülőterek közötti, hosszú távú várakozások a járat késését, egy nagyon nehéz és szörnyű helyi járatok és a transzferek a buszon. A komp a szigetre én ebben az összefüggésben nem is tekintik. Boracay érkeztünk egy teljesen felelőtlen állami és még a híres fehér strand nem visz minket az élet. És eljutunk az egyik legnépszerűbb üdülőhelye, de távolabbi sarkait igényel több erőfeszítést.

Miért vakáció a Fülöp-szigeteken nem jó ötlet

Fülöp loukost avikompanii Cebu gyárt egy szép benyomást magadról

Egyedi helyi hajók egykor az egyetlen közlekedési ezen a tájon

2. Virágos víz

Nem voltunk szerencsések, általában úgy vélik, hogy a sziget Boracay víz virágzik tavasszal, de ebben az évben, mert egy másik hurrikán virágzás közepén kezdődött a szezon - Szilveszter. Az első napokban, még mindig van ideje, hogy úszni, de a második fele a nyaralás menjen a vízbe, a gyönyörű fehér strandon már nem volt lehetséges. Bár a terület az 1. állomás Puka Beach, ahol az algák egyáltalán nem volt. Mentünk Puka Beach és elégedettek voltak a csodálatos strand (még inkább, mint a Fehér strand), de még mindig képes úszni, ahol élsz.

Kezdés virágzik Boracay

Gyönyörű tengerpart Puka - jobb, véleményem szerint, a Boracay

A víz színe egyszerűen nem reális

3. Természeti katasztrófák

Fülöp-szigetek - ez csak „sétáló katasztrófa”. Itt történik ijesztő rendszerességgel minden természetes erőszak, amelyek csak ezeken a területeken. Hurrikánok, szökőárak, szakadó eső, a földrengések - mindez a helyiek megszokták, hogy ugyanúgy, mint mi egy vihar május elején, és a hó télen. De ha a helyiek megszokták, hogy a turista ilyen anomáliák igazi sokk és a horror. Nem csak, hogy az időjárás is rontja tervek egy tengerparti nyaralás a Fülöp-szigeteken, akkor is levágta a szigetet a szárazfölddel, és véget vessen a tervek repülni haza. Én nem beszélek a lehetséges halála miatt a természeti katasztrófák. Őszintén szólva, a sors nem akarja érezni, miután egy szörnyű utazást.

Miért vakáció a Fülöp-szigeteken nem jó ötlet

Csodálatos kép, de a víz szélén éles szemmel látható csúnya algák

4. Tevékenységek a Fülöp-szigeteken is meglehetősen unalmas

Tény, hogy ez a probléma gyakran hangoztatott barátaim, mint én, de Boracay nem olyan sok lehetőség a kikapcsolódásra. Ez természetesen nem vonatkozik a rajongók az extrém vízi sportok - ők jelenleg kiterjedésű Boracay. Az összes többi az első napokban a napozás, úszás, bypass minden kávézók, bárok, klubok és más forró foltok, majd elkezdenek unatkozni. Nincsenek látnivalók eltérő strandok és a tenger, és minden nap hasonló az előzőhöz. Eredetileg azt terveztem tölteni a sziget 7 nap, de kiderült 10. Most azt hiszem, még mindig lett volna tökéletes hetes időszak alatt. Másrészt, a vakáció bárhol csinálsz magadnak, és ha unatkozol, kényelmetlen, szomorú és szomorú - mindig kérdés csak önmagára, és nem az ország, a helyiek és az utazók, emberek.

Miért vakáció a Fülöp-szigeteken nem jó ötlet

Este Boracay minden foglalják el helyüket a strandok élvezni a sziget fő szórakozás - figyeljük a lenyugvó nap

Naplemente a sziget Boracay

Mindazonáltal

Annak ellenére, hogy az összes fenti, nyaralás a Fülöp-szigeteken nagyon tetszett, és ha kellett élni az életem újra, azt kétségkívül vissza, és repült a világ másik felén, hogy megünnepeljék Szilveszter Boracay. De a második alkalom, hogy visszatérjen az ugyanabban az országban, én alapvetően nem akar, és az egyetlen kivétel Thaiföld és az Egyesült Államokban. Így add kivétel Fülöp vágyak merültek, bár tényleg, csak hihetetlen, egy csomó, hogy ebben az országban nem láttunk még a szeme sarkából.

Miért vakáció a Fülöp-szigeteken nem jó ötlet

Szilveszter Boracay ünnepelni egy nagy út

És csak egy szép Fülöp-szigeteki tenyér, mint a bónusz)

Ha minden a fenti, nem bánod, és készen áll minden eshetőségre - nem biztos, hogy látogassa meg a Fülöp-szigeteken, és a saját véleményét ebben az országban. Jegyvásárlás és megtalálni a szálloda a Fülöp-szigeteken, akkor használja az alábbi űrlapot.

Szállodák a Fülöp-szigeteken

Járatok Fülöp-szigetek

Meg kell lenni, mint te a vízumok nehéz, plusz minden mást. Vengriyanam legalább megoldja ezt a kérdést nem szükséges - az ország vízummentes számunkra. A rendellenesség véleményem a filippínók a vérben. Az én tapasztalatom, és az alapján, amit hallottam, hogy van egy nagyon sajátos kapcsolata a felelősséget és kötelezettségeket.

Mintegy katasztrófák - ez igazán nekik a norma. Amikor találkoztunk, én őszintén szólva nem sokat tudok róla, de most, miután egy szörnyű út, azt gondolta volna, 10-szer, hogy ott vagy sem. Bár elérjük a kiszámíthatatlan az időjárás ilyen jellegű filozófiai és hurrikánok ők nem félnek egyáltalán.

Ami a távoli szigetekre, az is probléma. Oké, te fel őket a bánat fél odaér, ​​de aztán, mivel távolról, hogy gyakorlatilag nincs civilizáció. Tudok élni egy hét múlva, de már nem. És az interneten azt is meg kell dolgozni, az úton. Ez, ha figyelembe vesszük az élet.

De néhány latin-amerikai ország mérlegeli? Mi itt úgy gondolja, hogy olyan messze Ázsiában fáradt, és meg kell vizsgálni a másik oldalon a világ.

Úgy véljük, minden LA ország abban a pillanatban, bár a legtöbb hajlamosak egy országban, hanem már megállapodtak abban, hogy ne beszéljünk, még nem tisztázott. )
Továbbá úgy határozott, hogy 90% nem megy Ázsiába idén, ha mennek, valószínűleg vissza Thaiföldre. Míg a legjobb választás a maguk nem jön ki. Írtam neked PM)))

Megértem, én is nem tetszik, hogy hozzák nyilvánosságra terveit előre) Én várom, hogy mikor van valami kell meghatározni.
Azt tartotta volna Vietnamban és Indonéziában, de most komolyan, miközben ebben a témában nem gondol az ázsiai országban. Talán kapsz, hogy menjen Európába, ha egyáltalán sehol sem. De ez jó, ha ez nem terveztem meg az elkövetkező években, és lehet változtatni spontán)
A válaszom az PM)

Minden nagyon igaz le. Hátrányok az országban ahhoz, hogy harcolni ki a vágy, hogy menjen egy pár hétig, ha van egy kényelmes thai vagy Bali.
Csak ma visszatért Negros, Ofigevshy mozgása által a Fülöp-szigeteken. Mivel a másik trópusi vihar törölték az első komp mintegy. Camiguin fel. Bohol, és azt mondták, hogy ez az egyetlen lehetőség, hogy egy kis kitérőt a Mindanao, és onnan hajóznak 10:00 Bohol.
Aztán úgy találtuk, bátor férfiak, akik a kis halászhajók 4 fő megállapodtak, hogy nekünk egy csomó pénzt. Az átállást követően a tengeren van még érezzük daredevils, ez egy szörnyű élmény: 3,5 óra a tűző napon, áztatta, hideg a szél, ázott sós vízzel szemét az állandó spray, eljutottunk Bohol. És másnap ugyanazon uraganchik megakadályozta az átmenetet a Bohol a Negros, amikor láttuk a fényeket Dumaguete, környezetbarátabbá tétele bólintás egy műanyag zacskót a kezében „just in case”, mint a hajó parancsnoka bejelentette döntését, hogy menjen vissza a Bohol.
Ez jó, hogy nem égnek a visszautazás jegyeket, de sokan utaznak volt katasztrofális helyzetet.
Általában a Fülöp-szigeteken is szép, de fel kell készülni a különböző vizsgálatok, a sziget állam pripodnesti meglepetés.

Ui Mégis, Boracay - ez nem a Fülöp-szigeteken, egy sziget egyedülálló spa hangulattal, de ... a Fülöp-szigetek, stb)

Mintegy Boracay megérteni. Mi kifejezetten úgy döntött, hogy NY a legzajosabb üdülő szigeten, mert míg a nyugodt családi nyaralást, és nincs tapadás. De néhány benyomás az ország még mindig sikerült, bár a legtöbb esetben a mozgás során oda-vissza, mint a tulajdonképpeni 10 napos nyaralás.

Hű, nagyon sajnálom, hogy van ez minden működött, és a barátaim több éve él Cebu, és nagyon szeretem.
Mi már évek óta a gondolat, hogy hol töltik a következő télen.
Miután a történet, a Fülöp-szigeteken, persze, elutasítja. Most majd választhat Tai és Bali.

Nem mondanám, hogy már kiderült, rosszul. Általában mi pihentünk, pont jó, és örülök, hogy mentünk a Fülöp-szigeteken. Csak a második alkalommal a közeljövőben, azt nem jön vissza (szemben a Taya, ott volt már 3-szor). És persze, ne feledje, hogy minden, ez nagyon szubjektív, és Boracay általában külön állam)
Azt is, hogy egy utazás Indonézia öröm, és Tai - ez mind a szeretet, úgy, hogy mindkét lehetőség jó. Kérjük, akkor eldöntheti, hogy hol.

És mi Fülöp szempontjából többi nagyon. Nem tudom, lehet, hogy nem alkalmasak telelő, de járja az országot 3-4 hétig abban az időben. De nem voltunk Borokae. Nagyon tetszett a sziget Malapascua (nap 3-4 nakupatsya a tengerben, élvezze a csendet), és természetesen az El Nido és a Karon. Ezeken a helyeken, én biztosan vissza :)

Én is nagyon elégedett, hogy őszinte legyek nem emlékszem olyan országban, ahol én nem szeretem, és én nem, hogy nem tanácsos. Csak a fenti okok miatt, azt még a második alkalom, hogy a Fülöp-szigeteken nem megy. Bár én nagyon érdekel, hogy látogassa meg a kevésbé turisztikai helyeken. Ugyanez El Nido igazán akart menni, de az út még nagyon sok unalmas.

El Nido, akkor kap két vagy akár most háromféleképpen (volt kis repülőgépek). Közvetlen kis repülőgép (nagyon drága, mint a 400-500 dollárt fejenként vissza!), Busszal, minibusz PP (mivel mentünk, nagyon tengeribeteg rám, gondoltam, hogy nem befejező), és ezen keresztül a koronát: érkezik Coron (néhány olcsó járat naponta Manila), feküdjön le, és akkor a hajó 4 órán, és akkor a El Nido (tartózkodásunk alatt csak most kezdődött fut ez a motorcsónak és utaztunk rajta El Nido - Caron)

És mikor megyünk, már csak az első két lehetőség (vagy talán csak hiányzott az utolsó szem elől). Repülőgép 500 $, persze, akkor nem kell húzni, és a buszon oochen hosszú. Ki tartaná az utóbbi lehetőség, hogy ez nagyon jó értékeléseket El Nido.

Persze, igazad van, mert bárhol, kivéve Boracay, nem voltunk. De bonyolítja a mozgás és a viszontagságos időjárás kapcsolatos az egész ország egészét, és amely korlátozza a vágy, hogy tanulmányozza tovább

Nagyon jó, hogy az utazás nem volt negatív pontokat amiről írtam. Valójában, azt hiszem, csak meg kell érteni, hogy mit lehet, de ráhangolódni a jó és a többi kiváló lesz. Az ország nagyon szép, és érdemes felkeresni. A második alkalom, hogy menjen? Itt mindenkinek megvan a saját érzése redők. Azt még nem áll készen