ironikus Watch

Passage Alan Wake (Alan Wake Alan Wijk) epizódok Az Signal (jel) és az író (író).

Miután Alan Gyógyfürdők Alice, ő börtönbe a sötétben hajlék. Mit kell tenni? Persze, lehet választani. Itt segítünk Tomas Zeyn. Mindössze annyit kell tennie, hogy ebben az epizódban, hogy menjen a jelet (amely valójában következik az epizód címét), nem Alan fulladt sötétben, és még egy búvár Zane nem húzza ki.
Elején magunkat a kávézó az első epizód. Bah, az összes ismerős arcok! Mi azt mondjuk: „Fie rád”, és bemegy a mosdóba. Itt a tükör arra hív bennünket, Zane, majd nekünk egy zseblámpa és egy pisztoly. Hagyja a kávézó terem - vannak ránk vár. Megértjük a megszállottság és menj a konyhába, kopogás az ajtón a lábát.
Itt vagyunk az alábbi helyeken. Az útvonal nem sárga és nem megy a ház tégla, amelyen a világítást. Ez gátol bennünket, de ez nem számít. Tudod csak befut az ajtót, és játszhat Chuck Norris. A ház, és egyenesen a bal oldalon, egy nagy terembe találunk levél kéziratok. Zane nekünk egy oldalt Fit - a mobiltelefon GPS. Mi megy a kapu, amelyen keresztül a házba. Fény a szó - is vannak jó dolgok. Kilép az ajtón és újra helyen megváltozik.

Meg kell, hogy Barry, állva az oldalán a rács. Fordulj meg, menj a lámpa, van egy gomb melletti - használatára. Most viszont, és uralkodik lámpa mutatja a szót - omladozó a fal. Mi ott.

Élvezi a film vigye a tálat, és vegye fel a lámpát álmaink. Mi fordulj meg és menj fény a szó «meglepetés». Kivéd Possessed fogaskerekek. Mi bemenni, fény «mászás», jöjjön ki, és mássz fel. Felmászik a tetőre, hogy a bal és a parapet fali aljzatba.

Mi egy labirintusban. Forduljon balra, menjen a szobor, tőle jobbra, balra és jobbra -, hogy Barry autóval. Mi beszélni vele, és menj balra a fény a házban. Itt egy kis por- hamis zene „Régi Istenek”. A legegyszerűbb megoldás az, hogy jelöljön ki egy pár tűzijáték, alatt állni, és lő. Végeztünk a gyakorlat. Bemegyünk a házba.

Megjeleníti az összes példány hallgatni Barry. És az ablak már látható a két csillag egy búvárruhát le Zane. Kilép az ajtón a bal, megy le. Beszélünk az Zane, hogy egy oldal a kézirat, és ugorj ki a szavait. Lights «tiszta», majd többször «szikla». Ugrunk át a sziklákon. Most a feliratot «hajó» és világít a piros úszó, vitorlás. Gyere ki a partra, hogy az a hely, - «float» címke és ugorj ki a járdán. Menj előre - a felirat «kabin», menj be a házba.

House kezd fordulni, amikor Alan a mennyezeten, lenézett, van egy piros jel egy nyíl megy a rossz irányba. Mi ugrik ki a hazai pályán. Elérjük a TV, megy előre, óvatosan, mert a szél hordozza faszerkezetet előre. De nem minden olyan rossz. Mi levél esik a lábához. Vesszük és újra veszi a szavakat. Elvileg elegendő kiemelni egy szót „híd”, akkor ugorj fel a téma, amely megjelent, már alig várom, menetirányban lesz a „út”. Fények és a folytatásban. Rajta, ugyanazon séma szerint: «híd» - «út».

Felmászott a kocsira. Forduljon balra, menjen át az autót. Kivéd terméket. További érdekesség kétszer «szikla» és a folytatásban. Forduljon balra, ugorj, és megy keresztül vágott a fa és három óra. Mozgó át az alagúton a fa belsejében.

Kilépés a fa bal oldalán a napló híd, haladunk rajta. Megyünk az úton. Fel a hegyre látható «tekercs». Kiemelve őket, vannak hordók, amelyek jól kopogás megszállottság. Valamint ezek a feliratok jogok utunkat. Lemegyünk alatt gorochku, jobbra. Ismét harcot, és végig a feliratokat. Kidőlt fa a bal oldalon. Átmegyünk rajta és tapossa a pályán. Közel rendőrautó fények fáklyák és dob egy a kútba. Mi megy a felrobbant cső és mozgassa jobbra. Elérjük a stop, és esik lefelé. Előrelépés, mi megvédjük magunkat. Elérjük egészen, és balra. Balra és lefelé.

Mi leugrik a platform, és menj a bal oldali alagút, ahol köszöntötte TV Waco. Bemegyünk a szobába, és itt kezdődik a legtöbb aranyér. Minden fordulat, de majd át ezen a teszten bravúrral és egy zseblámpa. Tehát a mozgó balra vagyunk a szobában képekkel Waco, balra, most jobbra be a szobába egy piros váza az ajtót. Tól vázák balra, majd jobbra. Menj le a folyosón egyenesen. A szobában egy kanapé. A kanapé mögé lépcsőház. Lépcsők írógépbillentyűkkel. Mi ugrik a betűk W A K E. várjuk fantom és ugorj a vízbe, utána. Magunkat egy változata a seriff állomáson. Megyünk előre, megyünk körül a bal oldalon a recepción, már az orvos és az ajtón. Bal, jobb és a börtön. Balra, jobbra fel a táblázatban a lámpa és egy számítógép. A táblázat jobb, a bal oldali az ajtón, és egyenesen. Elmúlt az oszlopok, akkor a bal oldalon. Mielőtt áthajtani a tekercs, utánuk menni. Egyenes és enyhén jobbra ajtót. Megyünk, és most várunk. Hagyta az ajtót, el kell mozdulnia egy kényelmes állapot. Mi adja át, balra. Ismét várja az ajtót, hogy adja át a szót a normál helyzetbe. Mi adja át, és menj a sraffozás egy fényesen megvilágított szobában. Várja maga az ajtó kinyílik. Bemegyünk, és egyenesen. Mi használja a liftet.

Mi megy a lift, és beszélj Zane. Mi megy a benzinkút Stuckey. Pushing az ajtót a bal oldalon. Akkor dolgozott ki megszállottan egy benzinkútnál, ha akarja. Ha nem akar, akkor menj el, és balra, van egy lámpást, és a viszonyítási pont.

Át közvetlenül a kidőlt fa. A jobb látjuk a szó «drót», világít és le. oszlopban jelenik meg. Most balra, már sok feliratokat «huzal» és «híd». Mi megy a másikra, világít. használható - az utolsó címke generátor jelenik meg. Visszatérünk, használja a rakodó. Csak meg kell tenni gyorsan, különben - a halál. Pass a naplók és tovább az úton. A híd alatt a piros lámpás. Haladunk a jobb. Látható fényfolt a teherautó fényszórók. Most jobbra, és menj a híd alatt lezajlott ma reggel.

Végére érünk a hídon. A bal oldalon egy létra tetején. Egyre magasabb, lehetetlen eltévedni. Menjen a helyszínre, kiemeli a «boom!» - minden elszáll. Menj előre, és a fent. Mi megy a TV-t. Menj tovább a hídon. Több mint fele a hitters Possessed lehetséges, hogy elpusztítsa a két szó: «morzsolódik» és a «bumm!». Elérjük a lámpás fényében. Elhaladunk előre, vár segítséget Zane. Lefelé haladva a fa fények «szikla», ugorj át a másik oldalra.

Most majd mozgatni a jobb. Elhaladunk a fa gyaloghíd, megy előre. Az egyik része repulsing zavaró szervezetek. Mivel tévedni nem lehetséges, csak megy előre. Elérjük a szó «Flash» - kiüríti a jobb fény, akkor segít. Mozgó át a függőhíd. Ellenáll támadás madarak és rögeszme. Nos, vagy csak előrelépni. Bizonyos körülmények között, hogy távol az egész gonosz teljesen valós. Futunk alatt lámpás fényében. Passzot előre, mi ösztönözte a hangja TV Wake a rock, és azt is mutatják, a világítótorony. Nagyon közel vagyunk! Futunk a hidak, a rock lógott velünk. Ismerkedés a feliratot «szikla», kiég és fut a fény. Belépünk a csarnok klinikán, majd Dr. Hartman irodájába, ahol televizorogolovy Wake ül. Élvezi a beszélgetést, majd kapcsolja be a rekordot, hogy elhagyta Alice. Minden vizsgálat, és kapcsolja be a fény. Most a bal oldali ajtó, és fölötte a jele «EXIT». Ez nem hiányzik. Menj át az alagúton.

Kilép a barlangból a fény, azt látjuk, a sík, a másik oldalon a szurdok. Több mint a szárny az ő felirata «tremor». Lights - a gépet „swing ezüst szárnyakat ...”. Most mozgatni a bal és a kőzetek egy ösvény a csúcsra. Mi ugrik a leeresztett szárny. Elhaladunk a repülőgépgyártók, jobbra és menj le vele. Állunk a harc, vagy csak fut egyenesen. De nem kap végzett el, és akkor esik. Utunk a bal - vannak fények, rohan feléje. Jobbra fordulva a szárnyaló Zane, ő adja a másik oldalon.

Menj vissza a lámpa, és tartsa őt az út a jobb oldalon, a felirat «meggyullad». Világít, és a fény a jeladó. Lesz nagyon sötét. És akkor mehet akár egy világítótorony, amely forog, és a fények utunkat egy ideig, akár a fáklyák, ha azok tárolni. Mindenesetre, itt is jobb, ha nem, hogy a felhajtás, hogy ne szakadjon el előre, és ragaszkodnak a szikla, amely a jobb oldali egészen. Leesik egy szikláról itt - ideje, hogy köpni. És mindezt a sötétből ugrik megszállott.

Szóval, miután villogó látunk egy fahíd, menjen át rajta. Közelebb a szikla, zasvechivaya szó «tiszta». Us fogják támadni, de szükségünk van egy kis pootbivatsya, és a többi lesz a jeladó barátja. Mozgó közel a rock, hamarosan lesz jobbra fordulni. Mi jobbra és mozgassa egyenes. Ne távolodjon el a rock, azt mutatja, a szó «tiszta», ők is adnak nekünk irányt. Elérjük a lámpást. Rajta, ugyanazt az algoritmust. De itt egy helyen, van szikla orvul dob és a különbség jelenik meg a helyét. Mi távolodnak kissé balra, és menj tovább a kövek között. nincs szikla jobb vagy kőzet slvea nem segít ezentúl. Ezért nincs zaj, várva világítótorony megvilágítja utunkat, mert néha fény szava «tiszta». Óvatosan előrelépni. Elérjük a lámpást. Itt van - a világítótorony.

Menj be az épületbe, jobbra és menjen egy csavart létrán, amellyel mi, természetesen, a csúcsra. Következő felfelé a lépcsőn. A jobb oldalon a szó «mászás» és van egy másik lépcsőház. Mászni és videót. Mi esik a helyét Otthon búvárok szigeten. Közeledünk a fantomok Alan és Alice. Lights «híd» oda a hídon. Ez nem baj, csak előre. Elérjük a barikád, Barry kiemeli. Minden elveszett, áttérünk a házba. Barry áll a tetőn, és vezeti a felvonulás. Először is meg kell ölni Hartman baltával, de ezúttal a köröző varjak. Miután Hartman jelennek Anderson fivérek gitárokkal, és a varjú marad. Utánuk, sőt, egy három kerek bontási Barry. Bemegyünk a házba, nézni filmet - készen vagyunk!