Fontos kifejezések internet marketing ppc, CPM EPC ctr ECPC stb
Korábban, elvileg, különösen RuNet nem volt, amit akció - a legtöbb ember szembesül maximum PPC és a CTR. Most fokozott leányvállalata pay-per-vezetékeket + egyre kezdte használni a jelentésekben EPC mutatók eEPC (ugyanaz Adsense, például). Általánosságban elmondható, hogy itt az ideje, hogy megismerjék az összes ilyen megnevezések.
Pay Per Click (PPC, Pay Per Click)
A Pay Per Click pénzbeli kártérítést (fix vagy százalékos) fizetett minden egyes alkalommal, amikor egy felhasználó rákattint a linkre, banner, vagy a termék honlapján webmester. Ez a legegyszerűbb és leggyakoribb módja az együttműködés.Ha a munka a Pay Per Click rendszer meg fogja találni az online távon Cost Per Click (CPC, költség per click) - fix érték vagy százalékos fizetett per click. Ez a szám segít megérteni, hogy mennyit lehet keresni, mint a webmester. Logikusan, a kattintási költség kevesebb, mint a jövedelem az alábbi lehetőségek közül (CPL, CPS), azonban, és keresni a forgalmat könnyebb. Ebben a blog megtalálja véleménye a különböző affiliate programok pay-per-kattintással.
Pay Per Lead (PPL, fizetés Lida)
Következésképpen Pay Per Lead - típusú együttműködés, amikor a partner kap fizetett minden előnyét tartott. Webmesterek kell a látogató nem csak rákattintottam egy banner vagy link érdekes és elméletileg érdekel a termék vagy szolgáltatás, mint a jutalék kerül kifizetésre csak bizonyos feltételek mellett (regisztráció, űrlapok kitöltése, stb)
Az oszlopok „Regisztráció” és „Action”, sőt, a ikon Cost Per Lead (CPL) - az összeget, amelyet fizetni minden egyes sikeres vezető.
Pay Per Sale (PPS, pay per sale)
A legegyszerűbb példa - pénzt eladásával DVD meghajtó (a partner online áruházak) - minden lemezt eladott miatt 10-15% -ával. Ez a szám az úgynevezett Cost Per Sale (CPS) - az összeg vagy a százalékos származó bevétel minden eladó.
CTR = 100% * (Kattintások / megjelenítések)
CR = 100% * (műveletek száma / a látogatók száma)
Azaz, ha például megadja, hogy a CR alkalmazások hitel feldolgozó internetes = 7%, ez azt jelenti, hogy 7% az összes látogató a művelet elvégzésére. Valójában, ha a kereset = kattintások, az átalakítás hasonló a CTR.
A területen az internet marketing és affiliate programok gyakran használják a kifejezést Kattintson jutó (EPC). Annak ellenére, hogy a szó szerinti fordítás, mintha „a jövedelem egy kattintással”, sőt, a legtöbb esetben arra utal, hogy bevétel 100 kattintást (EPHC - jutó eredmény száz kattintások). Úgy véljük, az alábbi képlet:
EPC = (jutalékok / Kattintások) * 100
By the way, többször láttam információt, hogy az EPC nem tekinthetők jövedelme 100 kattintás, 1000. Ebben az esetben EPC szám lenne = $ 125.
Vannak affiliate programok jelentik az átlagértéket az EPC egy bizonyos ideig 7 nap, egy hónap, 3 hónap. Láthatjuk őket a statisztika Gameleads fenti képen, vagy a következő példa:
Be kell, hogy figyelmesen olvassa el a leírást a partner programot annak érdekében, hogy megértsük, hogyan tartják indikátor EPC. Ismerve a logikai számításokat, és miután előtte a átlagolt értéke EPC, akkor ezt megelőzően vizsgálnia, hogyan kell hatékonyan kezelni ezt vagy azt az irányba.
A könnyebb offeram megjeleníti egyes statisztikák, paraméterek, stb részletességgel erről megtalálható a cikk a munka AdmitAd. A rendszer egyébként használatos másik mutató - eCPC (tényleges költség per Click). amit szeretnék mondani.
Általában a kifejezés egyre gyakrabban használják az online marketing és hatásos (átlag) költsége egy kattintással. Az oldalon megtalálható metric-centric.com meghatározása:
Míg CPC az aktuális árát minden egyes kattintás, ha vásárol kattintással, eCPC kiszámított mutató, amely megmondja, hogy mi a CPC lett volna, ha a vásárolt kattintások helyett a megjelenítések, akciók stb
Ha az index tartalmazza a tényleges CPC ár, ha vásárol kattintással, majd eCPC - számított mutató, amely azt mutatja, hogy mi lenne a CPC, ha vennék a kattintások helyett a megjelenítések és vezet. Úgy véljük, az alábbi képlet:
eCPC = Költség / kattintások
Bármi is volt, a partner keresni AdmitAd eCPC jelenti átlagkeresetének 1 átmenet. A képlet kissé eltérő:
eCPC = Bevételek / kattintás (forgalom).
Ez az indikátor eCPC nagyon hasonlít az EPC. Ha 1000 kattintást kapott 15 értékesítése 250 rubelt, eCPC = (15 * 250) / 1000 = 3,75r. By the way, néhány affiliate program képes megjeleníteni az értékét eCPC 100/1000 kattintással. Ezért fontos, hogy ellenőrizze a rendszer leírását, és megtanulják, hogyan kell számolni, és ez azt jelenti, az egyik vagy a másik mutató.
Ha csinálsz, vagy csinálni internet marketing szempontjából mindezen, persze, akkor kell foglalkozni. Webmestereknek minden egy kicsit könnyebb.