A válás a pénz, vagy pihenünk a Lazarev

Mielőtt visszavonul Lazarevskoye tartom magam optimista, mert nem hallgattam az összes negatív, ami azt beszéltünk a többi tartozik. De amikor bejöttem. az én optimizmus eltűnt valahol.

Lazarevskoye valami hasonló Arbat. Egy csomó ember, és mindenhol megpróbálják tenyészteni arányt. De maga a falu tiszta, az emberek barátságosak. Beach, elégedett voltam, de az a benyomás elrontott mindenütt eldobott üres üvegek, cigarettacsikkek és egyéb törmeléket.

Három nappal később mentünk a házigazdák. Volt nyugodtabb, a strand tiszta, de egy kicsit szórakoztató.

A legnagyobb ostobaság, mi történt az volt, hogy elkezdtük keresni ház közvetítőkön keresztül. Míg utaztunk a vonaton, anyám találkozott egy nő, aki olyan embereket keres, és vezetési őket a szállásukra. Ez ötvözi mi Allais (a név a nő), és elment egy panziótól Khoszt.

Miért csak hallgattam anyám, mert én az összes ugyanolyan figyelmeztetés, válás arány, vagy ahogy mi enyhíti a Lazarev, hogy a lakás kell keresni maguknak.

Alla és férje tesz minket a kocsiban, és mentünk át a falun. Miután megnézte a magánszektor, úgy döntöttünk, hogy mi lesz bérelni egy lakást. Elvittek a Guerilla, mondván, hogy a tenger lehet 8 perc alatt elérhető innen (jobb lenne azt mondani, „elérni”).

Mivel tettünk egy tisztességes összeg, mondván, hogy megadja az egészet a tulajdonos. Két nappal később mentünk meglátogatni a szüleimet Khoszt, és rájött, hogy mi akart pihenni ott. Felhívtuk Alla és azt mondta, el fogja hagyni, arra kérték vissza a pénzt, így magát a büntetést. Itt kiderült, hogy a bérleti díj is fizetendő 30% -kal több, mint a megkeresett fogadó.

Hadd hozzak néhány példát válás arány. Ez történt Abháziában. ahol mentünk a túra. A program szerint mi volt a kóstolás. Kaptunk egy próbát „ecet”, majd felajánlotta, hogy megveszi egy takaros összeget.

Mikor volt a megálló a Blue Lake, vettünk egy nagyon finom házi bor, ami nekünk kerülni féláron azonban meg kellett alkudozni. Ugyanez volt a helyzet a méhész: mesélt a méz, és elemzi az ára. Az út túloldalán ugyanaz az egészségügyi költségek pontosan kétszer olcsóbb.