10 éve együtt, vagy hogyan jöttünk, hogy egy ilyen életet

Wow. Nem tudom elhinni, hogy nem volt olyan hosszú)) 10 éves, tette) csak vicceltem)

Annak ellenére, hogy az elmúlt 3 évben szinte folyamatosan úton, és együtt töltenek szinte minden alkalommal, még mindig kíváncsi egymással minden tekintetben 😉 Talán azért, mert, és találkoztunk az utazás, és hogy -Szóval a varázslatos (bár mind ezeket a dolgokat, nem hisszük, de ez van, függetlenül attól, hogy a hitünk))

A 10 éves nem emlékszem semmilyen kardinális különbségek, haladunk ugyanabba az irányba, és a célok, vágyak, a vektor fejlesztés - nagyon hasonlóak, ezért és unalmas.

És különben is, az utóbbi időben egyre több és több betűt az olvasók, akik követnek bennünket a blog sokáig úgy minket a barátok, és néhány, jön nyaralni, különösen Balin, még hogy nyalánkság - igen szép, tényleg, köszönöm =)

Emlékszel, hogyan kezdődött az egész ..

Az egyetem (SPbSUAI), ahol mindketten részt, képes volt, hogy egy jegyet a nyári vakáció a Krímben. Esélyt, hogy menjen egy ilyen út szinte semmi, de nagyon kicsi (mint 30 kirándulásokat az egész egyetem).

És sikerült is az egyik a szerencsések! Minden más természetesen nem tudtuk (tanulmányozták különböző karok, sőt a különböző tanfolyamok, egy 1 év különbség). Nem tudom, hogy valaki ebből a csoportból, az összes volt számomra új és érdekes embereket a vonaton utaztam egy cég, és már a helyén, érkezéskor a hotel Szevasztopolban, találkozott Lesha. Aznap este már evett görögdinnye és beszélgettek mindenről, és másnap együtt mentünk, hogy vizsgálja meg a szépség, a Krím-félszigeten.

Azok 12 nap a Krímben volt néhány fantasztikus, mert ez idő alatt megismertük egymást sokkal több, mint 2-3 hónap, ha a találkozó zajlott normál Petersburg, diák mindennapi élet

10 éve együtt, vagy hogyan jöttünk, hogy egy ilyen életet

Visszatérve a St. Petersburg, minden kezdett viszont még - meg kell használni bármikor, hogy megfeleljen, annak ellenére, hogy mindkét vizsgált teljes munkaidős, egy-két alkalommal egy héten, elmentem angol osztályok, és mégis, az iskolán kívüli időben dolgozott mérnökként különböző cégek, miközben ők maguk titokban álmodott egy új út, és az utazás együtt.

Lesha volt 1 éves végzős, és I - 2.5. Ez idő alatt sikerült bemegy mindenféle utakat a uni (Lesch volt a csoport vezetője, és átvettem az üzemi megbízott funkciót, így szoktuk a kiskapukat, így megy minél gyakrabban) a téli és a nyári vakáció, vagy csak a hétvégén 2-3 napig, és a déli és az északi, a megyében. térségben és Karélia.

Az egész kezdődött Finnországban és Svédországban. majd el megyünk - Új év utazás a trailer (ház a kerekeken) Németországban. Hollandiában és Belgiumban, autotravel Portugália, majd a francia Riviérán és Montecarlo

10 éve együtt, vagy hogyan jöttünk, hogy egy ilyen életet

Kanári-szigeteken. utazás az Alpokba. Természetesen a legközelebbi sosdedyam - Lettországban és Észtországban. Nos, sok más érdekes volt, repült / megkerülte 5-6 alkalommal egy évben

Barátok csinálni javításokat a lakásban, vagy vesz egy új hűtő, de mi inkább utazni,

bár ez inkább a „Crossing Europe”) formátumban)
10 éve együtt, vagy hogyan jöttünk, hogy egy ilyen életet

Egy otthoni hangulat a lakásban, mi volt a Fold ukrán Levkoy Jeffrey, egyfajta szőrös, hosszú lábú mutáns macska (szeretjük annyira) a teljesen kopasz szülők, ő is megjelent egy személyes oldal vk

Általában hárman éltek, nem gyászolni. Együtt dolgoztunk a jó teljesítményt, megtakarított pénz egy lakás került mindenféle személyes növekedés tréningek, még akkor is, a segítők a képzési központ, hogy segítsen másoknak céljaik eléréséhez, hogy kövesse egy álom, és ne felejtsük el, hogy készítsen saját))

Volt egy álmom vezetni egy kabrió mentén az óceán, és 5 nappal az utazás előtt, hogy Portugália, átmentem a jobb és a nemzetközi volt, az ország utaztunk egy nyitott tetejű, észak-déli irányban a part mentén, az eufória nem volt a határ (majd később 3 mi is utazott a koncert az amerikai államokban. látta és elképzelhetetlen szépsége death Valley és a kanyonok és a kaliforniai partvidék).

Szerettem volna látni, virágzó május, Prága és Bécs. és kiderült, hogy megismerjék a munkálatok a Gaudi Barcelona, ​​az eredeti vagy egy Római vakáció. vagy görög - ez jól végrehajtani

10 éve együtt, vagy hogyan jöttünk, hogy egy ilyen életet

Elmentünk a sarkkör és az otthoni Mikulás. Volt egy álmom poshopitsya Milánó és tegyen egy sétát Párizsban. és énekelt.

házasság javaslat

Az egyik ilyen pillanat, én elszakadtak a kilátás a gyönyörű hegyi a lencsén keresztül, viszont a Lesha, kifejezetten hétköznapi érzelmek az öröm, és látta a kezében egy fekete bársony doboz, amely szikrázik egy gyémánt gyűrű, és ugyanezekben a második, ő teszi I-hez))

A jelenet látott egy francia turista, mosolygott, majdnem a könnyek, és rohant gratulálni nekünk. Mi felajánlotta, hogy vesz egy képet, majd egy fél órát, ahol nem találkoztunk a helyszínen, boldogan mosolyogva, és húzza a kezét, hogy a kamerát, hogy rögzítse a boldog pillanatok az új mérföldkövek))

10 éve együtt, vagy hogyan jöttünk, hogy egy ilyen életet

Ó, irigylem őt, csak látta az érzelmeimet váratlan öröm és határtalan boldogság)

Tudom róla, hogy valaki meg fogja kérdezni, hogy mi lesz a gyerekekkel? Ne aggódj, nem vagyunk támogatói a mozgalom „childfree”. minden biztos, hogy a terveket a gyermek, és nem egy, csak minden alkalommal 🙂

Life-in-Travels.ru - az élet egy utazás

Arról, hogy hogyan és hol utazunk, vagy inkább egyszerűen él az ázsiai országban, mi folytat, mint életforma. ahol élünk. Mi ne legyen. és ismerje egy új kultúra számunkra foglalkozó helyi és feltárása az ország, a város, a sziget a hajók, vonatok, buszok, autóstoppal és motorkerékpárok három mondat, és nem lehet leírni. Gyakran jobban néz ki az oldalakon blogunk, csak megjelentek a mi ázsiai utazás.

De azt tudom, hogy ez nem sokáig)))

Jó hangulat, tele színes héten!

Kedves barátaim! Meg kell, hogy van egy kis kérés - ha a belátható jövőben, repülni Bali (különösen a St. Petersburg vagy Kijev, hanem más városokban is), van hely a csomagtér (12 kg), és akkor hozza nekünk valamit -Mi van a kis dolgok, amelyek nem, vagy nehéz megtalálni, kérjük, írjon a PM. Mi lenne, nagyon hálás!

És ha hirtelen hamar repül az USA-ból St. Petersburg vagy Moszkva és elfog valami, ami nem túl nehéz ott - hálásak vagyunk hármas! =)

Lesch, köszönöm. Mi is nagyon elégedett, hogy találkozott, biztos, hogy újra látlak!
Egy hatalmas helló Lena és Olivochke.

Még valami irigylésre méltó.
Néha írok, hogy egyedül utazó is lehet szórakoztató, stb de valójában, ha a következő „tökéletes” ember - sokkal jobb vele 🙂

Lehet utazni, de azt szeretné, hogy utazni valaki megosztja. A férfi, aki mellett. Együtt akartak és tapasztalatot szereznek, ez nagyszerű.

Anton, Eugene, köszönöm! Mi volt igazán kényelmes és szórakoztató, hogy együtt utaznak 🙂

Alex, te előttem. Én is akartam írni a véletlen a dátumok))
És azt szeretném, ha boldog és szerelmes. Jó egészséget és pozitív! Az élet egyre több móka és gazdagabb gyerekek), akkor van egy csodálatos szülő, mert csodálatos emberek. Helmet hatalmas hello neked)

Jól van srácok, nagy 🙂. Jelenet kilátással a Mont Blanc szuper romantikus.
Amikor én voltam a Guapi, valahogy ezek az utak a Krímben már nem érhető el. Bár lehet, közülük csak tudta, hogy a törzsfőnök és a szakszervezeti szervezők :))

Saját speciális rádiós mérnök, már nem volt a programozók Department, miután a diploma még át a 2. osztály))
Hivatkozva igen, overlay kezdődött ((

Srácok, gratulálok a jubileumi! Sok szerencsét, a szeretet és a sok új és érdekes utazás! Nos, gyerekek, túl 😉 Mi csak vissza a mi amerikai utazás, szintén Vegasban, Los Angeles, megnézte a Grand Canyon egy helikopter, és nem hinnéd - szintén házas Vegasban 🙂 Igaz, ez volt a felújítás, de még mindig, aggódtam, még jobban, mint az első alkalommal 🙂

Gratulálok a jubileumi. Megértés, a szeretet a tenger és a tenger boldogságot nektek. Mi is nem kellett sokáig utazott Malajziába (ez a második utat Malajzia) .Előbb mint sokat utazom, hogy olvassa el a cikket. Nagyon ponravilos.No nem kap egy csomó, hogy a testmozgás, mint detmi.Dumayu elment a következő alkalommal sikerülni fog!)

Köszönjük! És hol tervezi a következő lépés? Ez Malajziában a legemlékezetesebb / tetszik?

Olga, köszönöm! Azt hiszem, még jó sok további utazást, beleértve az Egyesült Államok ismét szeretnék, nos, childreny tervek is rendelkezésre állnak))
És gratulálok a megújulás 🙂

Köszönöm 🙂 Igen, Amerikában minden alkalommal visszafordul egyfajta teljesített kötelezettség - ő meg - nem módosítják. Hamarosan ismét New Yorkban egy hétre, hogy repül, nem tervezi, hogy a közeljövőben? 😉

Igen, mi is aktívan utazott egy hónap, és úgy nézett ki, csak egy kis része)) Megértem, hogy miért kell egy éves előfizetés a Nat Parks))
A közeljövőben nem fogunk, de nem előre a jövőbeli vízum 🙂

Zdravstvuyte.V legközelebb azt tervezi, a Bali szigetén, vagy ferdék Thaiföld kb. Phuket. Ha azt mondjuk, hogy a legkedveltebb, és eszébe jutott egy nagy.) De legfőképpen volt kellemes és emlékezetes. ez az, ahol a férjem és én bérelt egy robogó, és fedezze fel a saját Langkawi szigetén, ez volt az első alkalom) számunkra)

És van egy ötéves védjegy kapott utazás - 5 év (Törökország), 10 (Tunézia), 15 (ismét, Törökország), 20 (Thaiföld). Itt azt hiszem, ha egy ezüst bunkó. ))

Larissa, köszönöm a kedves szavakat! Szeretné, hogy hajtsák végre az „álom” valóra!

Valery, boldog az Ön 🙂 Gratulálunk!

Gratulálok az évforduló! Hosszú ideig a blog olvasására. Véleményem szerint jobb, mint amit tettél, nehéz írni, és a szerkezet minden olyan kényelmes. Ez volt az, aki hozzájárult ahhoz, hogy az indulás Bali hat hónapig, mint egy család, két gyermek, minden anyag részletesen vizsgálták. Köszönjük folyamatos frissítések! Minden ajánlott szolgáltatások aktívan használja. A site - csak egy tárháza tudás, használati utasítás. Minden vízum által fogadott ajánlások - minden, mint a karikacsapás! De Bali lenyűgözött, és mi lesz biztosan, hogy rendszeresen látogatja meg. Életünk is kezdett változtatni a jobb, van egy csomó utazási. 2 hét után szabadság az Egyesült Államokban, úszni, szülni, Disneyland, és lovagolni a piros Mustang! Isten megadja vstre! Szeretnék személyesen találkozott és beszélt veled!

Daniel, köszönöm a bókokat, és pozitív visszajelzéseket a blogunkon. Örülünk, hogy ez segít =)

Mondd, hogyan utal a szétválasztás Jeffrey az ő utazik? Vagy vigye magával? Van egy macska „ikrek”, mind azt hiszik, hogy tanítsa őket lovagolni velünk gyűjtünk tapasztalatait más utazók-macska „pap mam”)