Nyaralás Spanyolországban malgrat de mar

Milyen gyorsan menekül a vakáció hétköze. Először a spanyolországi szárazföldi partvidék voltunk. Barcelonai partvidékről indultunk, pontosabban a Costa Barcelona és a Costa Brava - Malgrat de Mar közötti határponttól. Meg szeretném osztani a benyomásaimat.

Malgrat de Mar, több okból is választottam:

• ár / ajánlat
  • indulás Drezdáról és közvetlen járat
  • Az a lehetőség, hogy két régiót - Costa Barcelona és Costa Brava - kapjanak.

Nyaralás Spanyolországban malgrat de mar

A szálloda nem rossz, de ha úgy dönt Costa Barcelona és kíván utazni tömegközlekedéssel, akkor élvezni fogja a vonat / vasút, ezért szükséges, hogy rendezze ezt szem előtt tartva. De ha bérel egy kocsit, akkor a hotel Luna Park megtesz a legjobbat.

A buszon a repülőtéren egy kicsit elkésettünk, így elmentünk a vonatra. Kereszteződéseknél és kereszteződések a repülőtér terminálok, az első spanyol, amelyhez mi kérdezett, hogy nagyon érzékeny, és megmutatta nekünk, hová menjen, és mivel ő is volt a vonaton, gondját minket, ha nem megy tévútra. És azt kell mondanom, hogy a spanyolok voltak szimpatikus, jó természetű, barátságos, készen arra, hogy segítsen nekünk, amikor mi volt kérdése lenne.

A szállodában későn, gyorsan letelepedtünk, és így tovább, vacsorázni a szállodában, későn vacsorázni a sétányon. Éjfélig nincs probléma ezzel, és az árak elég tisztességesek - 25 € kettőért.

Reggel, jó reggelivel (mi jól tápláltunk) és fürödtünk a tengerbe, elmentünk, hogy megismerjük Malgratot.

Nyaralás Spanyolországban malgrat de mar

A városközpont kicsi és szép. A tervet az információs idegenforgalmi központban adják meg, és ott is be kell ütemezni a vonatokat, mert az állomásokon felajánlják, hogy megismerkedjenek az állomáson szereplő menetrenddel.

Ó, milyen erkélyek és ajtók a régi spanyol házak. Ilyen erkélyek egyszerűen lehetetlen, hogy ne énekeljen szerenádot, de becsípett ajtó Dona valószínűleg hajtott egy ló, és leesett a gondoskodó kezében hűséges szolgái. Amikor fényképeztük a házat, a sofőr, aki magával hozta a szórakozás dobozát, akkor is zavart voltam. A spanyolok temperamentuma nagyszerű.

Aztán felvettük a liftet a Parc del Castellba. Erről a hegyről csodálatos kilátás nyílik a városra.

Nyaralás Spanyolországban malgrat de mar

Leszálltunk a hegyről, már sétáltunk és láttunk valami mást.

De vacsora előtt sok idő volt, és felajánlottam, hogy menjek Blanesbe. Férj külön öröm nem fejeződik ki, de nem ellenkezett, így mentünk (a jegy fejenként a vonat oda-vissza költsége 4,30 €). De a lázadás mindig sör, első vonat / pályaudvar Blanes messze a tengertől, és ennek megfelelően a turisztikai központ, másrészt nincsenek turista jelzéseket.

A kikötői üdülő Blanes nem fogott el minket, és visszatértünk Malggratba, aztán terv szerint: a tenger, vacsora, sétány.

A hagyományos reggeli és fürdés után egy nappal Girona-ba mentünk. Útközben megismerkedtem az orosz turistákkal. Két pár ment Figuerasba, és egy csodálatos lányú család ugyanaz, mint Girona. Az ismeretlennél jobb egy kellemes társaságba menni. Girona-ban természetesen elváltak az utak, de hazajöttünk egy vonaton. Girona-ban szükségszerűen meg kell menni.

Nyaralás Spanyolországban malgrat de mar

A város falán sétáltunk, miközben a felhők az égen sétáltak.

Aztán elmentem a székesegyházba, Sasha úgy döntött, hogy körülnéz a szomszédságban, 7 € -ig látható a székesegyház és a Sant Feliu-bazilika. Azt tanácsolom, hogy nem fogja megbánni. Képeket készíthet a katedrálisban, de vaku nélkül.

Kijöttem a katedrálisból, esett az esőbe. A tervek összeomlottak, Girona Platónba mentek. A bejárat ingyenes volt (talán szombat 15:00 után). Állj meg, ha van időd.

Nyaralás Spanyolországban malgrat de mar

Az eső nem állt meg, de a régi város vonzott. A hőség a régi zsidó negyed jó, hűvös, és esős időben, természetesen nem olyan jó, hanem szép is. Ezenkívül egy kis kávéházban kiváló kávéval és süteményekkel kezeltünk.

A Girona egy további bónuszt adott nekünk a spanyolok számára, akik szigorúbbak voltak a Függetlenségi térre. Ünnepeket láttunk, de a sötétségig nem akartunk maradni.

És a folyó - riu Onyar - házakkal és hidakkal, ahol nincs rajta.

Nyaralás Spanyolországban malgrat de mar

Miután fényképeztük mind a várost, mind a lakóit, elkísértünk Girona Katalán Régészeti Múzeumunkba. És itt a bejárat szabad volt.

Szeretett Girona feltétel nélkül, azt hiszem, ha pihen a Costa Brava vagy Costa Barcelona, ​​akkor meg kell menni Girona. Este nem fürödtünk, már késő volt, és a Girona-eső elérte Malgratot.