Pisztráng sült a sütőben

Nem tetszik gondolni néhány, mondjuk, intim szempontból az életük, de ám legyen, elmondom, különösen az utolsó ismerős barátja hozta egy pár kiló Sevan pisztráng, felébred ezek az emlékeim.
Hallgasd, és az út mentén fogok írni, zárójelben, hogyan kell főzni egy pisztrángot egy rácson a sütőben, úgyhogy egy grillezés. Tehát mi, ahogy mondjuk, két kölyköt ölt meg egy kővel: sütjük a halat, és megismerjük a történelmet.

(serleg a bélbe, de a mérlegeket nem lehet eltávolítani - ez elég zapechetsya, mert gyengéd)

Pisztráng, sült - a sütő rácsán

Nos, ez az. Valahol a negyedik év után egy nagy forgalmú újságban folytattam a gyakorlást, amely egy óriási, az egész unió építési helyén szolgált Kirgizisztán lábánál. Ott építettek vízerőművet a hegyi folyón. Semmi sem mondható el a nagyon nagy nyomtatásról, mert ez a fajta újság inkább egy csata lapnak nézett ki, de a szerkesztőség kíváncsi volt.

(most minden mellső lábat kést vágnak mindkét oldalról - ez lehetővé teszi, hogy a hús jobban felszívja a marinátot)

De nem törődtem az elmúlt életével, Shurka-val, bár most, az elmúlt évekből visszatekintve, megjegyzem: Hihetetlenül szerencsés voltam a régebbi nőknél. Egyáltalán nem lõni a lelkem, számítottam: mindegyik a maga módján bennem maradt saját hõje.

Shurka érdekelt bennem ... világos, hogy melyik oldalon. Nem csak, hogy ez volt, azt mondanám, tragikusan szép nő (egy hihetetlen vonzza fő, mely gondolod minden pillanatban, olyannyira, hogy nem látta őket, készen arra, hogy mászni a falon megvetés saját gyengeségeit és teljes disszociáció és a lélek érzések), könnyű volt felvenni a kapcsolatot (mondom ugyanazt, szerencsém volt!), és amint megjelent a gyári újság, azonnal megtette a szükséges védnökséget rám.

(vágjuk le a pisztrángot egy megfelelő tálban és nagylelkűen, anélkül, hogy megfeledkeznénk a hasított hasáról, dörzsöljük minden halat sóval és frissen őröltük, természetesen fekete borssal)

Pisztráng, sült - a sütő rácsán

Azonnal átmennek a részleteket a újságírói élet, egy utazás a csapat, sok viták Moiseich, ami leginkább félnek, és Shurkina Moiseich támadás, vádolni a maximalizmus - felesleges. Felesleges volt, hogy a Shurka asztalaink "homlok" álltak, és én, elégedettségemre, gyakran éreztem a kinézetet, nagyon különbözik a bútorok megjelenésétől.

Ezekben a pillanatokban, hogy ne elkapni Shurka meglepetés, ráadásul nem ijeszti, koncentráltam írásban valamit (számítógépek nem létezik, és a kézirat csak át a közigazgatási gépelési medence), káromkodott az orra alatt Moiseich. De hihetetlen lelki visszaszerzést éreztem egy gyenge felismerésből, hogy egy csinos nő nyilvánvalóan nem csak mint egy olyan kolléga, aki pár hónapja idejött.

(Most a feldolgozók, turmixgép vagy kávédaráló őrölni a kilences középső két izzók, egy lime vagy citrom és a fokhagyma gerezd. Fakadóan hagyma, lime és a fokhagyma pépet kikészített két vagy három kanál jó konyak vagy brandy. Jó, a stressz, mivel ez a nagyon fontos!)

Pisztráng, sült - a sütő rácsán

A munka után, mivel semmi köze a faluban, általában a Kurshab folyóba mentem, egyenesen a gát építéséből, és megpróbáltam halászni. "Megpróbálták" - mert az áramlat fékezkedett, és a part alatt, ahol a víz mozgása lelassult, folyamatos horgok történtek, mivel a lejtők erősen bordázott mészkővel voltak megerősítve. Ritkán azonban a szerencse mosolygott rám, és kihúztam a halakat, amelyeket a helyiek "marinka" -nak hívtak. Nem volt több, mint egy tenyér, és hasonlított a puha formánkra. Az izgalom miatt elkaptam, mert a marinkából és a hasi filmből származó kaviár nagyon mérgező.

(És most ízesített brandy elegyet átadjuk pisztráng és, ahogy ez a helyzet a sót és a borsot bőségesen dörzsölje ezt a keveréket a halak minden oldalról, dobott a keveréket a has. Ezután az előkészített hal szorosan álcázó fedővel vagy fóliával, és hagyjuk a páclében legalább 30 perc)

Mit mondhatok, kedves barátaim! Igen, magad nem hagyhatsz hazudni: a görnyedt buden így elszegényíti és életképtelenné teszi, hogy a "ma" nem különböztethető meg a "tegnap" -tól, és az év az előző évétől kezdődik. Minden "mindent" egy monoton kómába tömörít, szag, szín, emlékek és érzések nélkül.

De hála Istennek, hogy valami hallható néha a mi messze - megkönnyebbülés, felrobbant, precízen visszavert fény és textúra poros lombok, a forró szél mozgása és a víz ízét, amely úgy érezte, a homok ... Ez hogyan „állagát” érzi a este sura a strandon - a hallgató-hallgató és a felnőttek, lehet mondani, hogy a nő, akinek a kapcsolata épülő vicc, hogy előbb-utóbb véget ér.

(Forelku fogunk sütni a grill a sütőben, de úgy, hogy egyrészt, a hal a grill nem ragadt a másik -, hogy a sütő nem chadila csöpögő hal zsír és lé, a harmadik - a hal maradt lédús és a negyedik - ugyanakkor, hogy már készített egy jó alapot szolgáltat a szósz, ami együtt a rács, ami halat a sütőben tovább fog emelkedni, és a serpenyőben forró vízzel telt).

Pisztráng, sült - a sütő rácsán

Nem véletlenül említem meg a vizet a homokkal. Sura így provokatívan ugratta próbálkozásom fogni legalább egy megsütjük, hogy félretéve a rúd és a kiáltás: „Majd én megmutatom, hogyan kell fogni”, közvetlenül a ruhákat beugrott Kurshab. Nem fogtam magam fulladni. Csak egy évvel korábban, amikor a szomszédos régióban gyakoroltam, a helyi fiúk megmutatták, hogyan kell halászni a mészkőbe süllyesztett tömbök között.

Egy erős áram azonnal elvitt engem 50 méterre, és rájöttem, hogy keményen kell keményen dolgoznom ahhoz, hogy "a partra nyúljon". A megrémült Shurka párhuzamosan futott, de az én lengő kezem, a Kurshab kávé színű vízét átszúrta, úgy tűnt, mintha csak megosztanának minket. És mégis, miután közel fél kilométerrel lefelé gördültem, felmásztam a partra.
- Milyen bolond vagy! - kiáltotta Shurka, leeresztve a nedves inget.
Nevetettem, köpöm, érzem a homokot a fogain. De a nevetés tovább vitt, amikor Shurka kicsomagolta a nadrágomat, és lefelé kezdett levetkőzni.
- Te csak egy teljes bolond vagy!

(mielőtt a grillezett pisztrángot összeragasztja, minden halat, vagy inkább az oldalát, amely a rácson fekszik, könnyedén zsírozva, jó növényi olajjal)

Pisztráng, sült - a sütő rácsán

Ismét megkerülem a következő napokat, melyeket semmi értelmetlen szokás nem tele, kivéve egy "de": Shura megtorpant. Nem, ő, mint korábban, Moiseich-t megdörgölte, könnyen kezelhette a mindennapi parkolót a nyomdák szolgálatában, ahol ott volt még egy linotype és forró öntött újságformák. Shurka megtorpant velem. Szóval nagyon komolyan vettem a javaslatot:
- Szeretne elkapni egy igazi pisztrángot?
- Azt akarom ("élő", azaz sült pisztráng, csak gyermekkoromban láttam egy éttermet az Abhasiai Ritsa-tó partján).
- Aron Moiseyevich, Shurka azt mondta Mózesnek, hogy hallja a beszélgetésünket. - Vigyük a vendéget Moszkvából a pisztrángba?

(A közeli bemetszést hasított minden forelki Szerezzünk MA-and-skarlát szelet vajat, mint a hal tökéletesen az olaj együttműködik, és a maradék a pác olajfolt a serpenyőben vízzel, ami már készen áll a munkára és a védelem.

Pisztráng, sült - a sütő rácsán

. a sütő tetejébe süllyesztett pisztráng, 170 fokos fűtött, és egy pohár vízzel és marinádal - az alsó részen. A kemencében a halak 30 percig elérte az állapotot - vagyis jól virágzott -, miközben egyértelműen az elpárologtató nedvesség és a vaj darabjai nem engedték meg száradni. Ez az, amikor akkor kapcsolja ki a sütőt, és kinyitotta az ajtót, hogy egy kis hal jött, és a tartalmát a serpenyőben öntsük a serpenyőbe, adjunk hozzá 50 gramm vaj, és pároljuk a maradék nedvesség beállításával a felesleges savat, egy csipet cukor. Ezután öntsön további 50-70 grammot a jó brandy vagy pálinka, és tegye tűzbe, hogy távolítsa el az alkoholt. Egy csodálatos mártás a halnak, mondhatod, készen áll)

Amikor Moiseich elment, és ígéretet tett, hogy másnap visszatér velünk, őszintén szólva nem gondoltam semmilyen pisztrángra. Valószínűtlen, hogy egy ilyen gondolkodás járult hozzá a Sagdiunkur-tó területén, ahol senki nem volt több tíz kilométerre, a siket szurdokra. Vagy - lassú hegyi patak, amelyen csak átugorhatnál (milyen pisztráng lehet?).

Azt hittem, hogyan töltjük az éjszakát egy sátorban ezen a pusztában, mert a döntéseket, mivel ember voltam, még mindig nekem kellett vinni. De én, nyilvánvalóan, egészen addig a pillanattól kezdve, csak nem tudtam jól Shurkát. Este, anélkül, hogy egy szót szólna, csak levette az ingemet - mint amikor a Kurshab folyóban fürödtem. És nadrág. Egy ideig olyan közel álltunk egymáshoz, olyan közel, hogy hallom a szíve hangját. Kívülről nézve komikusnak tűnt - egy kölyök a fehérneműjében, és - egy sorban öltözött nő mellett.

És mégis jó, hogy Shurka először kezdett: egyébként azt gondolhatnám, hogy ő, mint gondoskodó anya, csak le akar fekni ...

(Valami voltam ideges, kedves barátaim felett ugyanakkor hajlandó horgászni az alsó kép egy kis „festette a” konyhai berendezési tárgyak, de ilyen az ingatlan villamos -... A dolgok sokkal elegánsabb, mint egész -. Ez egy nagy halat, mint a fény a szem, ami nem. nincs szükségünk csillárok vagy lámpák).