A görög Mykonos-sziget és a Elusive Pink Pelican

Fotók a sziget Mykonos Görögországban, a strand az új kikötőben, egy séta a város utcáin, keresve a Pink Pelican Petros.

A Mykonos sziget talán a fő útja az egész utazásnak. Már régóta rengeteg információt olvastam róla az interneten, olyan fotókat néztem, amelyeken kék vagy kék redőnyök, tetők és ajtók, virágzó Bougainvillea fák ábrázolták a fehér házakat.

Mazanka egy kék tetővel, türkizkék tengeren, és a felmelegedő napsütés miatt - ez egy tipikus kép Görögország dél-szigetei számára. Nagyon szeretem ezeket a házakat. És hallottam, hogy vannak csodálatos madarak, rózsaszín pelikánok, amelyek Mykonos szigetének hivatalos talizmánjai.

Tavaly még egy nagyon lendületes francia "Pelican" filmet néztem, aki elveszítette szeretett feleségét és vele együtt az élet értelmét, és kénytelen volt felemelni a fiát egyedül. A fiú felvette a pelikán csajot, akinek otthon otthagyja magát ... A mentális mozi. Pelikán ott élt Görögország egyik szigete.

A filmet az Égei-tenger kükladikus szigetein forgatták, Mykonos pedig rájuk utal. Ezért mindenképpen felállítottam magamnak a feladatot, hogy megfeleljek ennek a madárnak a szigeten.

Nos, most menjünk át a szigetre.

Már a színházhoz vezető úton találkoztam ismerősemmel - Marina, aki az első olyan, aki két szeretett jegyet kapott, az egyik a maga és a másik barátja számára. De a barátnő valahol elveszett, és hogy a jegyet nem vesztették el, azt adta nekem, és mi voltunk az elsőek, akik elhajtották a hajót, és Mykonosba vitorláztak.

A görög Mykonos sziget és az elragadó rózsaszín pelikán

Az úton elmeséltem Marina-nak a terveimről, és úgy döntöttünk, hogy együtt keressük a Rózsaszín Pelikánt. És sétáltunk a hófehér városi utcákon. Marina, ahogy már korábban írtam, folyékonyan beszél több nyelven, köztük görögül is. Nagyon hasznos volt neki a készségei, és minden tavernyővel vagy boltban haladva megkérdezte, hol találkozunk ezzel a madárral. Az emberek csak csodálkoztak, és a kezüket tenyésztették - azt mondják, Pelikan egy szabad madár -, ahol oda akar repülni.

Tehát vándoroltunk, míg a nap egyre erősebben felmelegedett, és úgy döntöttünk, hogy ebben a hőben a pelikánt valahol a tó közelében találjuk. Az új kikötőtől nem messze van a strand, ahol gyalog mentünk.

Az ösvény nem volt közeli. Biztosan nem vagyok különösebben fáradt, ezek a terhek ismerősek, a legfontosabb dolog a megfelelő cipő. Marina is túlélte ezt az utat. A tengerparton rengeteg volt napozni és napozni.

A görög Mykonos sziget és az elragadó rózsaszín pelikán

Útközben elhatároztuk, hogy a buszon. A strand az utolsó megálló, és a busz egy órából elhagyja innen. A viteldíj 1,60 €.

Este még egy kísérletet tettünk arra, hogy a keskeny utcákon keressük a Pelicant Petrot. De minden percben reménykedtünk, hogy nem találkozhatunk a madárral. Ezért volt az ideje vacsorázni, és már vissza kellett mennie a fedélzetre.

A vacsorán bosszankodtam, hogy megtudtam, hogy a szomszédaink az asztalon - Nick és Oleg, véletlenül sikerült látni Mykonos utcáin a megfoghatatlan Pelikánon. Ott járkált, és fontos fényt sugárzott a fényképezőgép lencséje előtt.

A szomorúság véget vetett a körutazás második napjának. De nem tehetsz semmit ... azt jelenti, hogy vissza kell térned a szigetre ... És nagy örömmel fogom megtenni.

Hajókázás a görög szigeteken

A görög hajóút minden része: