2 Válaszok a Karaganda Állami Egyetemen

Kargu őket. Buketov, Karaganda városa. Azt hiszem, az UNT előestéjén a hozzászólás nagyon hasznos lesz. Ezt a véleményt nem háborodással írom, hogy nem tudtam gyógyulni egy tanárból. A látogatásomhoz nincs kritika, igyekszem a legmagasabbat megkapni. Nagyon felelős diák vagyok. Ezért az egyetemre való felvétel nem felelt meg a várakozásoknak. Az általam leírt összes adat további utal a jogi és gazdasági karokra. A legtöbb tanár tudásának szintje kétséges, azt mondom, három évig tartó tanulás után. Legközelebb ›

Üdvözlünk! Szeretnék megosztani véleményemet az osztályok elvégzésének minőségéről az Idegen Nyelvi Karon. Az osztályokat oroszul tanítják. Az angol tanszék tanára van. olyan nyelvezet, amely nem vezet osztályokat. Ez Em Tatyana Viktorovna. Tanár Tleuzhanova GK gyakran lemond az osztályokról, azt mondja, hogy a dékán hívja őt, és abban az időben megoldja személyes problémáit. Az oktató Zhankin B. Zh. Lehetővé teszi, hogy durván beszéljen, és megalázza a diákok becsületét és méltóságát. Sok lecke. Legközelebb ›

Kargu őket. Buketov, Karaganda városa. Azt hiszem, az UNT előestéjén a hozzászólás nagyon hasznos lesz. Ezt a véleményt nem háborodással írom, hogy nem tudtam gyógyulni egy tanárból. A látogatásomhoz nincs kritika, igyekszem a legmagasabbat megkapni. Nagyon felelős diák vagyok. Ezért az egyetemre való felvétel nem felelt meg a várakozásoknak. Az általam leírt összes adat további utal a jogi és gazdasági karokra. A legtöbb tanár tudásának szintje kétséges, azt mondom, három évig tartó tanulás után. Legközelebb ›