Hogyan juthat el Horvátországból horvátra - flina utazási blog

Hogyan juthat el Budvából Horvátországba?

Szóval, miután 2 nap múlva bejutott a site-ba, gyorsan megpróbálnám felzárkózni!

Hogyan juthat el Budvából Horvátországba? 6: 20-kor busszal indulunk Budva (Montenegró) és Split (Horvátország) között ... Nos, inkább nem 6: 20-kor, hanem 6: 50-kor. És minden, mert az állomás nem egy busz, hanem egy közönséges kis minibusz! És semmi sem lenne, de kerékpárral és minden bőröndel rendelkező utasokkal ... Kiabáltunk és megesküdtünk, és követeltük őket, hogy vigyenek a szalonba, de sajnos nincs helye!

Budva raktárában nagyot kellett hagynunk. És még mindig nem vettük át őket - normál buszra várunk a helyes úton a csomagtérrel. Ebben az esetben társaink és Budva barátaink segítenek nekünk. Lányok, még azt sem tudom, hogyan kell köszönetet mondani - jöjjön és maradjon velünk Horvátországban :).

Mega transzfer Budva-Split

Fuh, leült és leereszkedett! Gonosz kutya :).

Természetesen az út egyszerűen fantasztikus táj - a part mentén néhány szigetet más helyettesíti, és úgy tűnik, egyáltalán nem Európában, hanem valahol az óceánon a föld szélén. Ez jobb, mint bármely valerianus - olyan, mint egy szív balzsam. A tenger színe, amely majdnem a horvát határ után nyílt meg, teljesen lenyűgözött minket! Nos, a városok, amelyeket átmentünk, emlékezett külön kirándulásként: Dubrovnik, Makarska Riviéra, Split, Trogir, Sibenik - uh! By the way, Split buszok wi-fi.

Hogyan juthat el Horvátországból horvátra - flina utazási blog

Az út szép és szép, de nem egyszerű. Átmentünk Montenegró (és az egész Boka-Kotorska) partján, Horvátország horvát tengerpartjának 40% -át, sőt Bosznia partszakaszát is! Boszni azonban egy darabot nyert a tengeren, hogy most két részre szúrja Horvátországot - Bosznia felé és után. Nehéz kiszámolni, hogy hány határokon voltunk. Egyikükön egyszerűen megengedték, hogy mindenkivel átmenjenek, úgyhogy a tranzitnak nyilvánvalóan, de az útlevelében ragadta meg a cölöpöket.

Kb. 15 órakor megérkeztünk Splitbe. 16: 00-kor átkerültünk egy másik buszra, és 18:00 órakor Vodice-ban vagyunk. Hurrá!

Útban Split - Vodice felé

Hogyan juthat el Horvátországból horvátra - flina utazási blog

Ui minden fényképet a buszról vettem - nem szándékosan állítottam a látóhatárat, hogy közvetítsem erőfeszítéseimet az ablakból 🙂