A turisták legviccesebb és nevetséges panasza

A modern turisták nehezen kérkednek, nagyon válogatós és nagyon morgó lett. Gyakran az útmutatóknak és a szállodai személyzetnek teljesen más, nevetséges, néha nagyon nevetséges követeléseket kell hallgatniuk a turistáktól. Az európai turistákat a legrettenetlenebb, elkényeztetett európaiak ismerik el, gyakran panaszkodnak a káros pihenésre.

- Például, az egyik turisták panaszkodtak a szállodába, hogy túl sok homok van a tengerparton. Ugyanabban a szállodában ugyanazok az európaiak panaszkodtak, hogy a füzeteken a homok sárga, de valójában fehér.

- Van egy házas pár, ismét európai, aki panaszkodott az utazásszervezőnek, hogy túl sok tengeri állatot a tengerben, ami nagyon megijedt a gyerekektől. Ugyanezen utazásszervező panaszkodott egy pár szerelemben - utaztak, és a program szerint a harmadik napon egy kirándulást terveztek a vízi parkba. De a szerelmeseinek nincs figyelmeztetése, hogy fürdőruhát és törölközőt kell venni a vízi parkba.

- Egy turista panaszt nyújtott be a szállodába, hogy az ünnepét elefánt elrontotta. Az a tény, hogy a menedék közelében tartalék volt, és a turista egy elefántot látott. Ezt követően panaszkodott, hogy az állat kivitte őt magából, és elrontotta a pihenését.

- Az ufológusok egy csoportja, aki konferenciát tartott az egyik hotelben, panaszkodott, hogy félnek az idegen beszivárgástól a konferenciaterembe.

- Egy ügyfél panaszkodott az ügyintézőhöz, hogy a saját szobájában zárva van. Később kiderült, hogy egy olyan nő, aki korábban nem volt a szállodában, a szoba belsejéből nyílt ajtót látott a "ne zavarja" felirat és úgy döntött, hogy nem szabad kinyitnia az ajtót.

"Elég meglepődtünk, hogy megállapítjuk, hogy a szálloda, ahol otthon voltunk, nem volt rendes, de a szexuális kisebbségek képviselőire összpontosított. Jó, hogy sokan vagyunk, és csak egy éjszakát töltöttünk. De hogyan kezelheti gondatlanul a turisták biztonságát? "

- Panasz az útmutatóhoz: "A csoportunkban sok nőt nem figyelmeztettek arra, hogy mennyi pénzt vegyenek velük, de ugyanakkor erősen vezetett bennünket a boltokba. Ennek eredményeképpen az utóbbi napokban nem volt mit táplálni a gyermekeiket. "

"A nehéz terepen, a jacht legénységének tétlen akciói miatt túlrajtottak. Amikor húztam, vettem egy üveg whiskyt a kórteremben levő bárból, és orvosságként használtam fel. De számoltam az üvegért! Kérem, térjen meg nekem a költsége miatt, és vegye be a hajó kapitányából esedékes összeget. "

- „Szégyenletes! Nagyon drága túrát vettem egy szálláshelyen egy ötcsillagos szállodában a Holt-tenger partján, de a szálloda csak egy edzőterem volt, és nem volt bérlet uszony és maszkok számára a búvárkodáshoz. "

- "Kérem, figyeljen a fedélzeti tengerészek tapintatlan viselkedésére, akik állandóan megszüntették a sárga szalagot, amelyre a nyugágyat jelöltem. Ennek eredményeképpen minden alkalommal, amikor sok időt kellett töltenem a szalagok és a chaise longue keresésére. "

- Az orosz idegenforgalom panaszkodott az utazási iroda számára, hogy ne lerombolhat macskákat és kutyákat, még a hajléktalanokat sem Londonban. A séta során csak a kóbor kotyaru-t mozgatta oldalra, hogy áthaladhasson, de egy helyi ember vonszolta a turistát a rendőrségnek. Miért?

- Nos, és végül a legviccesebb panasz: "Mi a vőlegényzel egy kétágyas szobát foglaltunk el, de egy dupla ágyba helyeztünk. Úgy vélem, hogy felelős vagy attól, hogy terhes lettem. Nem történhetett volna, ha éppen megkapnánk a lefoglalt számot.

Az anyag nyílt források alapján készült.

3.0 verzió. Minden bejelentett hibát a webhely működtetése során visszajelzési formanyomtatványon kell jelenteni.