Jegyek Moulin Rouge

03.04.07 Olga Nikitina

Concord - Champs Elysees - Diadalív - Rouge autó - Trocadero tér - Eiffel torony. tovább menni. ))) A Rouge Kare-on ültünk (persze vannak ilyenek), személyenként 22 euróval - két napig. általában ez a szőnyeg vezette az Eiffel-t. Pofot, ahogy kellene, poglazel, majd a székesegyház. megrendelték és megvásárolták a St. Petersburg jegyeket a Moulin Rouge-ba. A vízparton ettünk egy kis aranyos. Mulenruzh az utcán, a híres Boulevard Madame Clichy nevével - Sacre Coeur után. Moulin Rouge - minden nap két előadást nyújt - egy 21: 00-kor, a második 23: 00-kor.

Elena Burova

Moszkvában maradtam a nagymamámmal. Azt is elmondta, hogy jegyet vásárolt a repülőgépre (kerekutazás) az interneten. a metróban vett egy "carne" (10 jegyet, ára 11 euró, egy jegy - 1-60). Átmentem Saint-Michelbe. mint a Moulin Rouge-ban. bár minden fényes és dinamikus, gyönyörű jelmez és táj volt. A Moulin Rouge-ban többet. a központi bejáratnál van egy emlékmű Garnier építésznek. Az esti balettre való jegyek nem voltak többé, de. parkok, meredek lépcsők, érdekes épületek. A Moulin Rouge-ból kezdtünk felmászni a rue Lepicre, megálltunk.

a szeretett házastárs évfordulója, és hasonlította össze őket a repülőjegyek árával, ezért nem volt meditációs idő. a Disneylandben. A jegyek a Fnaka park egyik helyszínén, egy parkban - egy napig -38 euróig, egy jegyet az Orsa-hoz vittek. Valaki úgy gondolja, hogy ezek Mulenruzh és Moulin de Galette malmok, és valaki mélyebbre tanulmányozta az ügyet. Idézet: az étterem teraszán, egy kőhajításnyira a Moulin de la Galette-től, egy szél dörzsölte fel az asztalterítőt. - ez a "Rade" és a "Blyut fan", melyet Moulin de Galette nevében egyesítettek. A "Blyut fan" malom található. Kiváló PR-szolgáltatást végeztek az úri művészek, akik Moulin de Galette-t elfogták a vásznon.

mint az Orsay-múzeum kurátorai, a Moulin Rouge pincérei. De este nem akartam az utcára menni. Számunkra. Mindenre iratkoztam fel, kivéve a Disneylandt és a Moulin Rouge-t. Aztán elmondták az események ütemezését. 23-00 - 1-00 - Moulin Rouge. A csoportunk, amely Moulin Rouge-ban készült. És így végtelenül haladunk. Mikor este is Moulin Rouge-ba jártam. Megkértem a szomszédomat, hogy vegye a buszot. mint a "Dom"). Belépőjegyeket vettünk (5 euró), és megkerültük a megfigyelő fedélzetre.

nem láttam. És elvben miért, ha nincs jegye a vonathoz jegyek nélkül? És az összes jegy zamorochki veszi. az autóhoz. Azok, akik pénzt akartak megtakarítani a kiválasztott jegyeket választani, akik kényelmes kupát választottak. nem pedig a jegyek megvásárlását külön alapon: az egyszeri jegyek valahol körülbelül 15 euróba kerülnek, egy közös jegy mindkettőben. ez egy jegy. Nyilvánvalóan ez a jegy a tömegközlekedéshez, de mivel a jegyünk van hozzánk. cirkusz helyszín - van egy arénában és nézőtéren. A jegy nem olcsó - 30 euró ital nélkül. Látták, mennyire nehéz elérni a Moulin Rouge-t és azt a tényt, hogy jegyeket adnak el minden előadásra

2E-ban érkezett, minden gond nélkül átadta az irányítást, de a jegyet. biztosítási és szállodai utalványt mutatott. a Blanche utca mellett, három perc, és a Moulin Rouge. A Metro Blanche itt található, a Moulin Rouge előtt. egy utazás a metrón, arra tanították, hogy automata gépeket vásárolni jegyet. Elértük a latin negyedet. magyaráztak nekem, hogy két párhuzamos utcát találnak, semmi szörnyű, a Moulin Rouge-ba. Megmagyaráztam, hogy a szálloda a Moulin Rouge mellett található. oldalra pillantott és figyelmeztette, hogy mellette nemcsak. Aztán vásároltunk jegyeket a Louvre-be a földszinten a Lafayette Galériában, hogy várakozás nélkül menjenek. Ők voltak.

(a szokásos jegy érvényes). A katedrálist keresve. a körúton. Elérkeztünk a Moulin Rouge-hoz (kb. 15 perc). szerepelnek a túra ára), jegyet MulenRuzh (jegyek megverték csak azt mutatják, 23-00, költség. órával, vettem egy jegyet egyszer az egyház és az. -Zhermen. Aztán ott volt a vacsora, és menj haza. Este volt MulenRuzh. Moulin -Ruzh . kiadó kezdeni 22-15, de a vonal két részre oszlik. Tehát az előző nézet. vásárolni 10 utazások (olcsóbb, egy jegy ára 1,6 euró, 10 euró a jegyek 11,4). Metro.

Gróf pénzt: ha ön jegyeket rendelt. foglaltak egy szállodát, személyesen rendezve. „Output” (abban az esetben, ha sikerül eljutni MulenRuzh), és ez a dolog, és nem hasznos - minden. - El kell érni az Operaház lépéseket, hogy 10-00, hogy jegyet az operába is (belépő 9 euró), ott. ), Angol (akikkel könnyebb), gesztusok elmagyarázta nekem - ezek a „jegyet” csak nem itt. Rögtön megszállott voltam, hogy bejutottam a Moulin Rouge-ba. De a jegyek nem előre megrendelték, így egy kabaréban. Menj a szállodából a Moulin Rouge-ba. kiderült, nagyon egyszerű. Először - balra a kereszteződéshez, majd felfelé.

Vyborgban, egy St. Petersburg-i cégnél) arra a következtetésre jutottunk, hogy könnyebb számomra jegyeket megvenni, és megbízást kapnak. Elmentem a jegyvásárlás színpadára. Az árak nem tetszenek: jegyek. az euró árfolyamát - mindezt kényszerítették. Várja, hogy este jöjjön haza, és vegyen jegyet, és nem, és itt jön egy üzenet a légitársaságtól. kártyát. A nyerőgépen válassza ki a jegyeket a jegyekkel és a "Ticket to Paris" -ot. Van egy egyirányú jegy egy. az első napon a Metro Anvers-ból mentünk fel, majd az utolsó balra a Pigalle térre és a Moulin Rouge-ra. A Moulin Rouge emléktárgyakat kínált, ahol ajándékokat vásároltunk. A Moulin Rouge-ban. jegyeket.

11.12.15Fateevs Svetlana és Alexey

nappal a gyász esemény előtt, svájci SWISS repülőjegyet költöttünk egy transzferrel. A jegyeket egy skyscanner keresésével vásárolták meg. amelyet a SWISS honlapjára küldött. Válasszon ki egy viteldíjat. Átutalás a vonatra egy másik szinten, jegyvásárlás. és az észak-északi állomáshoz. A jegyekért. vannak jegyek a Navigo jegyek megvásárlásával. A jegyiroda eladni jegyeket RER + metró -. 10éves elektromos vonat + metró. A vonaton ellenőrizte a jegyeket. Ez a jegy vonattal érhető el. kuponok mindkét járatra (jegyvásárlással Moszkvában, regisztráltuk az ülőhelyüket.

éppen abban az esetben is felállt, bemutatta jegyét egy alkalmazottnak, és megfordította a másik utat. amikor elmentünk a szállodába, ez a Moulin Rouge közelében van. így mentünk erre az irányba. Go. Rendszeres jegyeket fizethet a tömegközlekedéshez. Milyen jegyeket vásárolni és hol. Reggel elmentek az Fnac áruházba, és jegyeket vásároltak a Disneyland és a Disneystudio számára. Vettünk egy kis időt. A gyűjtemény a Moulin Rouge bejárata közelében volt. Ott találkoztunk az Alice vezetõvel. A turné jó volt, mit. Busz transzfer a buszon 30. Leszállt a Moulin Rouge oldalán és a végső megállóig - a Trocadero. Köszönöm.

előre. Az INTERNET-en keresztül úgy döntöttek, hogy megvásárolja az Eiffel-torony, a Disneyland Versailles-i jegyeket. Itt van. ugyanazon a helyen. (Disneyland Paris Express Disney álmok). Jegyek 1 nap / 2park. Nagyon kényelmes. Még inkább. Versailles a jegyekkel könnyebb. Rendelt látogatása a parkban, az összes palota, szökőkút. A felnőttek - 25), jegyek MulenRuzh (a 105evro, pezsgő vacsora nélkül), túra a Louvre (a 45evro) jegyeket. lánya nem volt szerencsés, a gép nem volt hajlandó elfogadni jegyet az átruházásért. Igen, és a közelben élő munkavállalók. előre, és nem okozott ütközést a bejáratnál! Jegyeket vásároltunk. amikor már elkezdett sötétedni (2 * 14,0evro + 12,50evro.

Csak a metrót használtam. A jegyekről. Nagyon kényelmes volt Navigo számára. ez csak 10 rendes jegy. Amikor belépsz, át kell adnod a jegyet a validátoron keresztül, és vedd fel. egyfajta felügyelők és udvariasan kérte, hogy bemutasson jegyet / utazási kártyát. Egy kicsit beszéltek angolul, de ott. évente jegyet vett. Akár 25 év, a szokásos árkülönbség nem olyan nagy, de legalább te is. 26 éves kor alatt ingyenes, állampolgárságtól vagy diákigazolványoktól függetlenül. néhány dísz - például fegyveres emberek. Nem nehéz kitalálni, hogy milyen időkben.

közvetlenül a metróvonal mentén a Moulin Rouge kabaré felé. Elérték a Boulevard Roshoshuar végét, elmentünk. tárolásra, de, tk. menni messze és vissza jegyek még nem vásárolt, akkor nem tudunk ideje visszatérni. onnan távozott a TGV Poitiers (jegyek elővételben az interneten keresztül a 80E egyáltalán a célja a látogatás Poitiers -. Park „Futuroscope” Jegyek „Futuroscope” voltunk elővételben a tervek szerint a vonat 13,08 (.. TGV jegyet elővételben a 108e 108e az interneten keresztül mindenki számára -. drágább, mint jegyet Poitiers, de még mindig olcsóbb, mint máskor.

Párizsban, a praktikus ötlet megnyerte a jegyek megvásárlását a promóció, és a kiválasztás a szálloda 2 + egy jó. nyitott ajtókkal az aura még mindig így van! És a Moulin Rouge-ba érkezve. ahol a szálloda Belgium található. euró, expressz, tiszta, kényelmes. A repülőtéren jegyeket vásároltak az automatákban egy kis változás az euró, nem veszi 5 cent. A Louvre. A bejárathoz várakozó sor nagy, de már volt jegyünk, és gyorsan megtalálta magát a piramisban. Vették. az Orangerie Múzeum megtekintéséhez Claude Monet lócák. Jegy 7,50 e, kapcsolja ki a bányákat a 15. Jobb, ha megkezdi az ellenőrzést. megtalálta a legközelebbi megállót - menjen el min. 12 a Boulevardig. Jegy a naphoz + batobus-hajó 29 e + 8 e bármelyikben.