Barlang vízesések, az Altai Terület - ember által készített csoda

Az egyik oroszországi utazáson, anyámnál, meglátogattam a barlangok vízeséseit az Altai Területen. Nagyon szép és nem rosszabb, mint a tiszteletre méltó "tengerentúli" testvérek Krím, Bali, Phuket és sok helyen. Lenyűgöző és festői helyszíneink vannak Oroszországban. Kár, hogy ezt nem értékeljük.

Barlang vízesés, Altai Terület: hogyan juthat el?

Itt a fő mérföldkő az azonos nevű Altai Területi Peshcherka falu volt. A falu vízesése 2 km-re északra esik. Mivel a kocsiban voltunk, nem volt probléma a szállítással - az M-52-ből (Altai-Kuzbass), hogy a Zalesovo körzeti központba vezethessünk a faluba. Cave. Onnan egy földút mentén. Bár én vagyok. Most azt írom, hogy nagyon könnyű volt. Valójában navigátor nélkül nem találnánk a Peshcherka (Altai Terület) falut. A vízesés még nem találta volna meg ...

Ez az út, ahogy én értem, népszerű a helyi helyeken - velünk még néhány autó látogatott a barlang vízesés, sok turistát áthaladt az Altai Területen a tranzit. A "Hogyan juthatunk el" kérdést hallottunk azoktól az emberektől, akik felkeltek az útra és az úton.

Barlang vízesések, az Altai Terület - ember által készített csoda

Amit láttunk érkezéskor, feltűnő volt - a 10 m magas fúvókák fenségesnek tűntek. Nem hitték, az ember olyan csodát tett a kezére, mint a Peshchersky vízesései. Az Altai Terület általában híres természeti látványosságairól, de ez a hely kivételes. Kellemes kivétel. Igen, ne lepődj meg, ez az idegenforgalmi objektum az M-52-es autópálya építése során keletkezett a robbantási műveletek során. Amint azt mondják, felrobbantottak, kavicsos és kavicsos építményeket vettek és elfelejtettek. Ezután a természet elkezdett dolgozni.

By the way, szerencsénk volt, és tudtuk, hogy egy meleg természetes zuhany. Ehhez három lányos lány társasága voltunk, akik a vízfolyások alatt álltak és szórakoztak. Azt hittem, hogy a víz ilyen helyeken hideg, de akkor kellemes hiba volt - a víz, mint egy saját készítésű nyári zuhany.

Télen, azt mondják, minden teljesen lefagy itt - semmi sem szivárog egy csörgés. Ők az orosz tél - nem lepődöm meg! Niagara is megfagy, és ennek a csodának semmi köze. Az egyik turistának a leginkább "élvezettel", tavasszal - az áramlás 2-3 alkalommal emelkedik, és zajjal és üvöltéssel csökken. Nyáron korán jöttünk oda, sok víz is volt. Csak egy frissítő zuhanyért!

Turisztikai komplexum "Peshcherki" Altai Terület: vízesés, fotó és naplemente

Nincs semmi az orosz ökoturizmussal szemben, de nem is számítottunk arra, hogy a szomszédban legalább egy tisztességes házban lehetne. Azt hittük, látni fogjuk és azonnal rohanunk a legközelebbi nagyvárosba. De nem, a természet szépsége elbűvölte, és nem akart elhagyni. Talán csak Zalesovóban a kebabok és a sör. És hol tölteni az éjszakát - örömmel fogadtuk a "Peshcherki" szállót. Az utolsó házat vettük. Altai Terület, a vízesés és a kiváló fotók tették a dolgukat - a többiek a szemgolyókba voltak csomagolva. A területre való belépés olcsó volt - 250 rubel. a gépen + 400 r-nál. egy ágyban egy házban. Nem a hotel "Ritz", hanem egy tiszta ágy, vízforraló és forró víz 100% -át rendeztük. Esti program, azt gondolom, hogy röviden beszélek: shish kebab, fürdés és gitár dalok. A kontingens - pár szakállas, több gyermekes család és meleg ifjúsági társaságok. Ők leginkább később keletkeztek. Több ember "DSLR-kel" volt, valószínűleg ezek profi fotósok. Számukra van néhány gyönyörű keret!

Barlang vízesések, az Altai Terület - ember által készített csoda

Másnap reggel, míg mindenki aludt, ismét lefutottam, és frissítettem az éjszakai hidegvizek alatt. Brrrrrr. A part közelében egy sertés egész családja száguldott. Nem vagyok szentimentális, de élveztem - vicces. Legyen egy kis tej, győződjön meg róla, hogy kezeli a gyerekeket. Néhány óra múlva megmaradt a tegnapi shish kebab maradványai. Nem tudom, hogy újra visszatérünk-e. Talán "évek" alatt felhozom a feleségemet és a gyerekeket. A levegő itt kiváló.

A Peshchersky vízesések kettős benyomást keltettek. Maga az Altai Terület is elképesztő és gyönyörű, és ezek a "Peshcherki" - csak az egyik üvegfoltok egyik darabja. És nem a leghíresebb. Másrészt nagyon kellemes, hogy meg tudjuk és meg kell látogatnunk az ilyen létesítményeket, és fáradhatatlanul csodálnunk kell anyanyelvünket.