Az úszás a tengerben éjszaka

29/08/03, spanyol Tygress
Amikor úszunk a tengerben, és a teljes sötétség és csend között, az érzések kimondhatatlanok. Különösen a nyár végének zúgása, amikor csak néhány meleg nap maradt. Várakozás a naplementére, majd a Queen-éjszaka. Lassan bemegy a vízbe, és merülsz bele a furcsa, ismeretlen, de nagyon szép világába.

29/08/03, Gangsta
Határozottan szeretem! És szeretem a mezítláb éjszaka sétálni a parton. Ah, ahogy emlékszem, etim nyáron. Bodrum. Forró, de nem fuldokló éjszaka. Teljes hold. Ő. I. Hosszú séták ebben a paradicsomban. Csókok a víz alatt. Romantikus! Ezekkel az emlékekkel télen felmelegíthetem lelkem. Milyen kár, hogy soha többé nem fogom meglátni őt. Mehmet, seni seviyorum.

30/08/03, Flying Donkey
Elhagyott strand, puha homok lábánál, meleg víz, amelyben a hold tükrözi a fej fölött egy csillagos ég és a szörf hangja. Mi lehetne jobb? Különösen, ha van egy kedves egy közeli :)

26/04/04, S.Alex
Nem tudom miért - de az érzés szuper. Különösen úszni valahol messze. Sötét, csendes és senki sem. Még akkor is, ha sikoltozik - ne hallja. És ha a kedvenc lányod - tehát minden szuper!

26/04/04, Tokka
Nos, ha én felmászott a tengerben úszni, akkor én vagyok részeg, mint egy lord, és nem érdekel egyáltalán -, és hogy megfullad, és hogy nem tud úszni, és hogy minden, hogy elfelejtettem ott, ebben gryazyuke. De a nap folyamán még jobban fülledtem volna, és egy éjszakai fürdő felfrissítaná a fejem. Ezért itt.

26/04/04, o .27
ez jó. Szeretem például többet, mint délután. a vodka fantasztikus. és a lényeg az, hogy az érintett személy félelmetes volt.

04/09/05, Alx_B
Ó, igen! Felkészültem ezen a nyáron, hogy megtapasztalhassam, mi éjszaka úszkál a tengerben. Túl zsúfolt a nap folyamán, nem nyugodhat meg és koncentrálhat. És éjszaka lehet. Közvetlenül az éjszakai úszás után a csillogó villogás szikrája újra létre lehet hozni!

04/09/05, *** Sonechka *** ;-)))
- Első szeretetünk partján. Kár, hogy a nyár repül, és nem tudok visszatérni a Krímbe vagy Jalta sokáig. Imádom, hogy pihenjen Ukrajnában. És éjjel elrohagtam a szállodából, és fürdettem a tengerbe, rendeztem a homokot, mezítláb a part mentén, a hajnalig találkoztam a nyüzsgő városban. Imádom az éjszakai szörfözést, az ezüst holdfényt a tükörben. Nem tudok sokáig élni víz nélkül, de sajnos, a moszkvai elit medencék nem helyettesíthetik életben zaj hullámok, a vidám bárányok, puha homok tiporják és végtelen végtelen tenger. Az éjszakai tenger!

13/09/05, Johny
A vízben olyan érzés keletkezik, mint a súlytalanság. És éjjel, különösen, ha az ég felhőtlen. a víz tükrözi a csillagokat, a holdat. Nagyszerű. Jó feküdni a vízen és csodálni a szépséget. Úgy tűnik, lebeg az égen. Romance. Beauty. Pihenést. Kaif tiszta formában.

30/11/05, Elektromos szél
Ez nem egy egyedülálló érzést, amikor a fekete vízben öntjük tükröződést visszaverődés élénksárga hold, a splash víz elosztott csendben, amíg meg úszni a parttól, ahol a nap szívódik fel a sötét köd a horizonton.

17/05/06, Josie
Abban a pillanatban érzed magad egy páratlan szabadságérzetet. A tenger éjszaka annyira misztikus, ereje és szépsége lenyűgöző, úgy érzed, hogy ez a bolygó elhanyagolható része. A végtelen finom szemcsés homok. Amikor a hold fénye megvilágítja a felszínét, és a hullámok felvesznek, akkor azt akarja, hogy ez a pillanat örökké tartson szépséget.

06/06/06, A hercegnő a Viper
Úszni a tengerben éjjel jó csak akkor, ha a part közelében van legalább kettőn - hárman lámpa hirdetmény ha valami aljas otaku „nyálkás lények” vagy ideges búvárok. By the way, nekünk a barátommal valahogy, amikor éjszaka fürödtünk, néhány részeg német a bal parton "úszott". Tényleg nem tud éjszaka aludni a tengerparton - így ő az.

13/06/06, 3 Szófia 3
Ez a romantika. Gyakran tettem ezt, amikor Szocsiban nyaraltam. Úszni, úszni, úszni. Egy kellemes érzés, amikor a sötét, csodálatos nyári éjszaka az alkonyon körül van, olyan kellemes, hogy egyáltalán nem nyomást gyakorol. Nem akarom elhagyni a darkish víz, annyira megnyugtató, ha egyszer elkezd hinni, hogy valahol a mélyben, ott sellők és a víz alatti királyságában. Nagyon pihentető. Amikor éjszaka úszok, reggel 100% -ban érzem magam.

06/06/06, Elegáns
Mert az érzések teljesen más, mint a nap folyamán. Éjszaka még a tenger is teljesen másnak tűnik, sokkal fenségesebb. Különösen akkor, amikor egyedül fürödik és úszva van. Ha még mindig eltávolítja az egész diszkó képernyőt, a megjelenítések egyszerűen kimondhatatlanok lennének. Dél-este. ez nem feledkezik meg.

13/06/06, Hunter
Igen. És örökké próbálj ki úszni a holdfényből. Nagyon hűvös és romantikus.

20/08/06, Mariya
Ó, ez aranyos. Egy forró nap egy egész moroyuchka olyan fűtött, akkor este, éjjel, a máj olyan meleg, és a víz olyan, mint a friss tej. És a holdpálya is hűvös, egyetértek. És van ilyen számláló: néhány nap a tenger víz foszforossá rendkívül - így általában szuper! - lebegő, a víz a kézzel "nyomva", és ujjai között a fehér tengeri víz repül.

01/08/10, következő elemek
Fürdőzés az éjszakában Fürdés az éjszaka, amikor a naplemente a tenger felett Nagyjából a sötétben rejtőzködő rejtő hullámot rejt, Az éjszakai finomság, aki vitatkozni fog? A meleg ölelés a hullámok, a boldogság „megfullad” ... És az illata tenger rejtélyek elszédültem, és a test leng a hátsó nyomán, játékosan véletlen dűnék hab vált, mintha játszani küld nekem egy meghívót. Az nem tetszik, hogy elfogadja, és rengeteg napleskavshis Hogyan ne felkiált: Ó, milyen kegyelem - Úszás az éjszaka, a mélyben, a kiterjedésű a sós hullámok erőszakos, vonal nem múlik!

11/02/11, az állandóság
Üzemben volt, éjszaka, Turchlandban. Jó idő, tinédzser voltam, egy fiú egy pillanatig észrevette, de fiatalabb nálam. Mivel 15 éves voltam, és 13 éves volt, a helyzet nem igazán tetszett nekem. De egy idő után rájössz, hogy jó volt. Szóval gyakran rendeztünk éjszakai úszókat. Annyira meleg volt, olyan jó. A mellkasomat hosszú hajjal borították, mert a toplisták fürdöttek, ölelgetett, és még csak azt sem tudtam, hogy hol helyezzék el a kezemet.

10/11/11, Maritbjorgen
És amikor másnap úszni nem ugyanabban a napban, délután csak bolondok fürödnek, de az ilyen bolondok a többségnek tűnnek. ;) Délután és a tengerparton nyáron vagyok, akkor undorító nézni, nem úgy, mint menni. Ott mindent mindig feltöltött emberek hasított teste, főként kövér. Tehát lehetetlen átadni. És a zaj áll. Kiabál, sikoltozik. A nap folyamán forró és az emberek sokat és sehol nincs hely, milyen öröm? Hő, és a nap nem áll meg, elvben, de forró napokon a víz is olyan meleg lesz, hogy bemegy a tengerbe - és nem érzed semmi hidegséget, a víz ugyanolyan hőmérséklet, mint a levegő. Utálom. De éjszaka más. Gyermekkoromban félelmetes volt a sötétben fürödni éjjel, minden úgy tűnt, hogy egy kicsit több, és valaki megragadja a lábát, mint a horror történetek.)) És most, a legtöbb buzz. Gyönyörű, sötét, csendes, senki, csak a csillagok ragyognak. Hűvös, jó ugyanaz, és romantikus.

23/02/13, bízom benne
csak kétszer élt ilyen élményben. És ha először kiderült spontán, akkor a második tervezett és forróan várt. A tengerből élök, nos, messze nem tisztességes. Kétévente egyszer eljövök, és mindig megpróbálok vásárolni a tartalékban, mert egész télen elég lesz. hogy általában mindig hiába. fürödni a tengerben éjjel - egy kimondhatatlan érzés. Nem tudtam elképzelni, hogy olyan gyönyörűség érhető el, mint az úszás a tengerben éjszaka. Sajnálom, hogy ezt még nem tettem meg, bár mindig is akartam. szörnyű volt, a gyáva befejezetlen))

16/10/15, zistebA
Meleg napokban kellemes és éjszaka megvásárolható. Még jobb abban az értelemben, hogy sötétben nem ég. Mikor este elmentem fürödni, teljesen meztelenül, olyan hűvös voltam, hogy a sötétben ki lehet mutatni, mintha cél nélkül.

Beretta 92FS. 17/05/06
Fekete éjszaka, holdfényes ösvény a vízen, hullámtörés, hatalmas déli csillagok. Romantikus! És akkor jöttek ide. Több száz és ezer rugalmas nyálkahártya. Nem tudom, milyen összejövetelt szerveztek abban a pillanatban, amikor egy ideig az éjszakai tengerhez érkeztem. Nem, általában a medúzákra gondolok. De a mellekben lévő mellszívó nem az én sportom. El kellett vonulnom.

sobe. 02/12/10
Félek a tengertől éjjel, fekete, ijesztő és ijesztő, de csak hogy a tengerparton éjszaka, sőt valaki nagyon romantikus)))