Mi a teendő pénz nélkül egy idegen országban?

Az indulás napján megtudtuk, hogy a barátok későn jártak, és már találkoztunk a bangkoki repülőtéren. Thaiföldön voltunk először, és ezekről a benyomásokról, érdekes helyekről és ezeknek a benyomásoknak az alacsony árairól meséltek bennünket. És rohant.

Az első dolog a tengeren, egy busz Potai-hoz, a híres "Walking Street" -hez. Csak ezután, Bangkok maga. Ezután a DiCaprio által leírt útvonal a "Beach" filmben, a Pangan szigetére. Ott barátok szerint remek hoteleket vártak a parton, és egyáltalán nem drága. Így volt. Nem tudtak egy dolgot - a telihold pártja "Full Moon Party" volt közel. Ezen a napon a turisták egész Thaiföldről származtak, és akár 30 ezer ember gyűlt össze a tengerparton. Ennek következtében az árak többször emelkednek. Nagyon tetszett a strand, és a közelgő eseményről szóló pletykák felkeltették érdeklődésünket, és a vágyat, hogy nyerjenek. Megnéztük a csak szabad bungalók készült számítás a pénzügyek, és eszébe jutott, hogy a hosszú által megtett út a fél ország, azonnal vásárolt jegyet egy járat Bangkok a szomszédos Koh Samui. Így volt festve - a fennmaradó időben élünk a parton, majd egy komp Koh Samui onnan repülőgéppel Bangkokba, és egyszer Kazahsztán.

A többi szép volt.

Pletykák a "Full Moon Party" hatóköréről alábecsülték. Festék az egész testet, perzselte a tüzes kötél szőr a lábakon, koktélok szolgált egy vödör, és alszik reggel az emberek közvetlenül a homokban nem írja le a hangulat, hogy ebben összejövetelt.

22: 00-kor az utolsó járat elindult, üres lett, egy repülőtéri alkalmazott közeledett hozzánk, és érdeklődött a jegyeinkről. Megmutattam neki a kinyomtatott lapot, és a sapka azt mondta, hogy holnap járunk. Azt válaszoltam, hogy tudjuk, és várunk itt. Egy másik alkalmazott jött fel, beszéltek magukon. Felhívott egy hordozható rádiót, akinek magasabb a vezetője. Egy férfi jött egy öltönybe, és felajánlotta, hogy elvisz minket a szállodába. Rámoskodtam a barátságosságukról, de megkérdeztem, miért nem tudunk maradni, és megkapta a választ, hogy a repülőtér zárja az éjszakát. Ezt nem vettük figyelembe.

Próbáltam meggyőzni őket arról, hogy ez rendben van, és mi itt ülünk csendben, amíg a reggel, de nem volt tartós, a repülőtér zárva van, minden a helyére kerül a riasztó rendszer, a csomagtartó térfigyelő kamerák és mozgásérzékelők.

Semmi sem maradt, bevallottam neki, hogy nincs pénzünk. Elmosolyodott, és azt mondta, hogy ingyen fogunk szállni a szállodába. Itt már mosolyogtam, és azt mondtam, hogy nincs pénz a szállodához. Mosolya elhalványult.

Miközben a felesége várakozott, továbbra is megkérdezte, mit tennénk. Megerõsítettem, mondván, hogy szélsõséges esetekben valahol leülünk, és a vállamon alszom. A félelem rohant belém.

Körülbelül tizenegy órakor az öreg befejezte ügyeit, leült hozzánk, és cigarettára égett. Ismét felajánlottam "teljesen szabad", hogy elvisz minket minden szállodába. Miután megkapta a magyarázatot, megkérdezte: "Mennyi pénz van?" Miután megtudta az összeget, azt mondta, hogy találhat egy szállodát erre az összegre. Azt válaszoltam, hogy jobb lenne pénzt költeni a feleségére reggelire. Fáradt arckifejezésére nézett, beleegyezett és szürke szakállát karcolta. Aztán felkelt, és elmondta, hogy nem messze lakik, és vele tölthetjük az éjszakát. Örülünk valaminek. Miután legyőztünk egy pár kaput, helyben voltunk. A bejáratnál kerek, műanyag asztalok álltak, mögötte muzhik ült, taxisofőrök voltak, 30-40 évesek voltak, sört és kártyákat kortyoltottak. Az öreg bevezett minket, bemutatta őket családjává, nyilvánvalóan a felesége és a gyermekei, akiknek nem volt. Leültünk hozzájuk, megkérdeztük Kazahsztánról, hol van, mi van ott és így tovább. Általában nagyon üdvözöltek. Érdekeltek ebben a helyzetben. Hogy történt, és így tovább. Az öregember újra elkezdte felajánlani a szállodát, mondván, hogy a ház nem a legjobb körülmények. Megkérdeztem tőle, hogy túlságosan megterheljük-e őt, és miután negatív választ kapott tőle, biztosította neki, hogy nem válogattunk, és örömmel maradnánk vele.

Még mindig ültünk, a feleségem már a vállamon aludt. Az öreg felállt, és azt mondta, hogy elvisz minket a szállodába, a hang nem fogadja kifogást, aztán azt mondta ugyanazon a hangon, hogy a parasztok, azok meghatározott táblázat a számlát, az öreg gyűlt össze őket, és azt mondta, hogy megy az autó. Soha nem kaptam ilyen segítséget olyan emberektől, akiket nem ismerek. Mindenkihez kezet fogtam, meglepetésemre mosolyogtak. A felesége nem értette, mi történik. Már elmagyaráztam neki a kocsiban. A szeme nagyobb volt, mint a pillanat, amikor neki ajánlottam. Nem mentünk sokáig, az öregember megállt a legközelebbi hotelnél, és megkérte a várakozást, elment beszélni a menedzserrel, beszélgetett vele nem sokáig, és felhívta a vendéglátót. Egy nő a hajcsavarókban kijött, beszélt vele, hangosan átkozott, bejutott az autóba, azt mondta, rossz hotel, elvitte a másikba. Ezúttal találkoztunk egy magas, tónusos és öltözködő emberrel. Csendben közölték, az öreg hívott minket, a férfi vacsorát ajánlott, és egy franciaágyas és egy zuhanyzóval ellátott szobába vezette. Reggel kérdezte, hogy ne ébressze fel, de csak becsapta az ajtót mögötte. Mindkettőt mindkettőn szó szerint köszönhetem, de még az öreg Hotabych is. Emlékeztünk a repülőtérre, és reggel 15 percet értünk el, 5 óra volt, és az öregember még nem volt dolgozni. Köszönöm neki, hogy nem. Azóta egyik barátom sem tervezte Thaiföldön a Koh Samui látogatását, és szeretnék neki üdvözletet és valami ajándékot küldeni a memóriába. Természetesen nem történt semmi természetfeletti, talán nem mentette meg az életünket, de ez nagyon kedves ember. Remélem, jó egészségben van.

Mi a teendő pénz nélkül egy idegen országban?