Miközben Szentpétervárba utaztam, zamal

Buszos túrával mentem, mindez egy kicsit megérte (kb. 12.000r). Ha nem tudsz hosszan lovagolni a buszon, akkor mindenképpen ne menjen busszal. Nap, hogy elviselni nagyon kemény. Belefáradt az üléstől, nem tudsz aludni, hideg, forró, általában folytonos aranyér. Nos, oké, de nagyon olcsó. Ott voltak kirándulások, szállodai szállás és reggeli.

Megismerkedhet a kirándulások menetrendjével. 3 teljes nap voltunk (de elvben elég volt mindent látni). Csak a reggeli volt benne.

Érkezéskor Szentpéterváron

Reggel érkeztünk, ahelyett, hogy a szállodába esnénk, és nyugodtan lemostam és borotváltunk, azonnal kirándulásokon mentünk keresztül. Egyszerre azt fogom mondani, hogy nem tudok sokat leírni, hiszen a vezető ideges történeteket szólaltatott meg nekem. Csak azért jöttem, hogy meglássam, mások élnek, mi a mentalitásuk, életszínvonaluk, és csak az érdeklődés kedvéért.

Először nem emlékszem, hol vagyunk, ezért csak néhány fényképet mutatok be.

De nagyon jól emlékszem, hogy este jártam a túrákhoz. Már késő éjjel mentem oda (mielőtt minden kirándulásra került volna). Apropó, miközben a szállodából érkeztem a látnivalókhoz - három transzplantációt készítettem. A busz metró - egy másik ága a metró - egy másik ág, és most megérkeztem a helyre. Amíg én érkezett, az idő már 10 és már 12 a szállodában szükség, különben ezek mind zárva van, és senki nem megengedett, így a túrák már csak csodálni.

Nagyon lenyűgözőek voltak a megjelenésben, nem megyek az egyik látványossághoz (katapult, 3 kép), még akkor is, ha lenne időm. Általánosságban, a választás nagyon jó volt, és az árak, mellesleg, nem sokban különbözik az én városom (és túrák is közel pétervári erre nem alkalmas). By the way, a metró nagyon mély (mivel a folyó alatt Neva, a képen látni fogja, milyen mély). Mindent összeszedtem, és valahogy eljutottam a szállodába, pontosan 00:00 volt.

Trekking az Ermitage

Ismét ott, ahol elvittek, ismét nem tudom, hol vagyok és szokás szerint nem hallgattam az útmutatót. Ezen a napon egy kicsit eszembe jutott az Ermitage. Valóban nagyon szép és érdekes. Érdekes volt látni, hogy az emberek hogyan éltek. Nagyon magas mennyezetek, régi és érdekes dolgok. De a fogás volt, hogy nemerenoe szobaszám, hogy miután a kör körülbelül 50 szoba unatkoztam, és én csak kimentem, és várta a csoportot.

Trekking az akváriumban

Peterhof

Itt már elmentünk a Peterhof múzeumi tartalékba. Tetszett már ott. Nagyon tágas, gyönyörű. Még azt sem tudom, hogy mi maradjon tovább. Csak adj néhány fotót.

Szentpéterváron annyira aludtam, hogy annyira álmos voltam egy örömhajón, hogy majdnem elaludtam. Ismét nem hallgattam semmit, csak élveztem a nézetet. Szentpéterváron, sőt, sok vízi közlekedés. Néhány évtized, és ott lesz a forgalmi dugó.

A látvány jó. De nem úgy, hogy "Ó, átkozott nifiga a Sibe hűvös pipettáihoz". Nagyon sok és sok turista mindennap meg fogja nézni a hidak tenyésztését. Számomra - elég volt.

Számomra az emberek sokkal kedvesebbek, mint ahol élni szoktam. Kulturális, udvarias. Vagy találkoztam ezekkel. Kérdezte az egyik férfi, hogyan jutok el a vidámparkba, így nyugodtan elmagyarázta nekem, hogyan lehet egy három-transzplantáció, ahol állomás menni, és mit kell átadni egy ága, minden beszámolt. Nyilvánvaló volt, hogy sietett. Kerékpárosok óvatosan menni, ha gyalogosok zavarják utazás, csak menjen vissza, és várja a gyalogosok észrevenni őket, és hiányzik, és ha nem veszi észre őket, a kerékpárosok egy másodperc töredékéig közé hívás (ahelyett, hogy kiabál egy pimasz típus „, így meghajtó! "). A forgalmi dugó, így minden előtt egy autó egy pimasz újjáépített csak két autót, így a vezető nem is jelezte nekik.

Sok turista van. Számomra valahogy közelebb értünk a kínai és megkérdezte angolul, hogyan lehet eljutni néhány látványosság van, és tudtam, hogyan juthatunk el oda, mert ott voltam az utóbbi időben, de nem tudta megmagyarázni. Abban a pillanatban nagyon szégyelltem, hogy nem ismerem a világnyelvet.

Az utazás nem sokba került. Láttam, hogy mások élnek. Az utazás alatt nagyon kevés alvás. Minden nagyon tele volt kirándulásokkal (félig nem kell). Nagyon kevés szabad idő volt (amit annyira szerettem volna). Nem ütöttem fehér éjszakákat, de rendben van. Tehát, ha te, mint én nem szeretem ezeket az ősi történeteket, és azt szeretnék, több szórakozás, akkor ki kell választania a túra, ahol sok szabad ideje. És egyébként a 3 nap teljesen normálisnak tűnt. Nem jössz ide aludni. Megérkeztünk - láttuk, kiterjesztettük a látószögünket, pofotkali, elmentünk egy piskont és elmentünk. Általában az utazás örült.

Ossza meg "Hogyan utaztam Szentpétervárra"

Ez a bejegyzés nem tartalmaz címkéket