Hogyan kezdődhet egy mese

A Repülőhajó alapítója, igazgató

Az egyik munkanapon, a teljes felvonuláson - a Mikulás, a jegesmedvék és a Metelitsa képében - úgy döntöttünk, hogy létrehozunk cégünket.

Cégünkben négy alapító van - mindegyik pedagógiai neveléssel: a földrajz, a történelem, a fizikai kultúra és a pszichológia tanára. Minden a családi pihenés központjában dolgozott. Fokozatosan rájöttünk, hogy készek vagyunk saját projektünk létrehozására. Az alapítók első találkozója nem egészen rendes. Újévi ünnepek zajlottak, nem volt időnk arra, hogy valóban összejöhessünk és megvitassunk mindent. És ezen munkanapok egyikében, a teljes előadásban - a Mikulás, a jegesmedvék és a Metelitsa képében - úgy döntöttünk, hogy létrehozunk cégünket.

Nagyon régóta gondolkodtunk a néven, legalább 200 lehetőségre jutottunk. Biztosan összefüggésbe lépett egy mesével, kreativitással, repüléssel és kreativitással. Végül választotta a "Repülőhajót". Mindannyian szeretjük ezt a rajzot és a dalokat.

Város az erdő közepén

A "Repülőhajó" munkájának első évében megjelent egy "Téli mesék tartalma" projekt. De először más helyen volt, és sokkal kisebb volt. És az első tájat néha régi függönyökből és hóból kellett készíteni.

Mágikus esetek

A sűrű kis ház az egyik első épület a "Téli mesék tartalma"

A Repülőhajó alapítója, műszaki igazgató

A "Téli mesék tartalma" közös érdekek, tehetségek és képességek kereszteződésén született: egy vezető tapasztalata, a kirándulások és utazások szerelme, a zenei és énekhangok ... Összesen, és nem szerepel.

A "Reserve" elképzelés szerint olyan hely lett volna, ahol különböző mesék hősei egymás mellett élnek, kölcsönhatásba lépnek, és meghívják a vendégeket - gyerekeket és felnőtteket - egy aktív játékra.

Arra koncentráltunk, hogy parkunk interaktív, ahol sok műtárgyat lehet megérinteni, valami köze van a saját kezünkhöz, egy mese, és nem csak a műsor nézője. Mi magunk írtak szkripteket, varrtak jelmezeket, dekorációkat készítettek, különleges effekteket kitaláltunk, maguk játszották magukban a szerepet, és leírhatatlan örömet, fantáziát és rögtönzött mozgást kaptak tőle.

A "Téli mesék tartalma"

Szakma szerint építő vagyok. A befejező munkálatokkal kezdődött, és miután az építőiskolák a VyatGGU szakmában léptek be a turizmus specialitására. Így történt, hogy a két különlegesség egyesült.

Az első építettünk egy "sűrű házat" - Kikimora lakását. Közvetlenül az erdőbe gyűjtöttük, az ott található ágakból és fákból.

Most négy meleg szoba és néhány fűtetlen. Például egy kastély, amely évente háromszor reinkarnálódik. Tavaly a vár egy pontos példánya volt a polár állomásnak. A tündérmesék házak mellett diákokat is készítettünk. Például a Nagy Péter korától kölcsönzöttek az ellen-csúszdák eszméje: ha valaki egy hegyről elmozdul, azonnal egy másikra jut. Ezenkívül van egy nyári hegység, amelynek sörtéje van, így a gyerekek szinte egész évben gördülnek.

Hogyan lehet Kikimora Vyatskaya házasodni

A Kikimora Vyatka szerepe

Van egy nagyon változatos munkánk: ma holnap az irodában vagy holnap - egy turistacsoporttal és egy holnapi kirándulásokkal - egy vízi kampányban. Ezért a munkából nincs idő, hogy fáradjon, mert a legjobb pihenés a tevékenység változása.

Kedvenc közönségünk az általános iskolás korú gyermek. Ezért nagyon szeretek túrázni Kikimora Vyatka és Dymkovskaya Baryn játékokkal. A kirándulás során a gyerekek nemcsak tanulnak városunk érdekes tényeit és legendáit, hanem egy kis küldetést is adnak, játszanak Vyatka játékokat és keressenek kincseket.

A nem rezidens turistákat nagyon meglepte a Vyatka szépsége. Egyikük egyszer azt mondta nekem: „Olga, hogy őszinte legyek, mentünk kedvéért Kikimora Vyatka, és a város azt hitte, hogy egy lyuk, de annyira szép és jó! És szégyellem, hogy úgy gondoltuk. Mindannyian tanácsot adunk, hogy jöjjön! ". Sokan azt is megjegyzik Kirov vendégszeretete, kedvessége és őszintesége. A nagyvárosokból származó turisták erre nem szoktak.

Leginkább a kínai vendégek lenyűgöztek. Nagyon vidám emberek, élvezni mindent, mint a gyerekek.

A kirándulási osztály vezetője

A "Repülőhajóban" biztosak abban, hogy a legjobb pihenés aktív pihenés. Ezért tevékenységük egész évben, beleértve a felnőttek számára is. Télen a "Téli mesék tartalma" alapján egy sípálya van: a város festői fenyvesével sétálhat, majd meleg teával melegítheti magát. Tavasszal és nyáron a "Repülőhajó" a kajakokon vizet vezet a tapasztalt oktatók irányítása alatt.

Idegenvezetést szervezünk "kulcsrakész alapon": az ügyfélnek csak az időjáráshoz kell öltöznie. És a kérdésekkel, útvonalakkal és közlekedéssel kapcsolatos kérdéseket a menedzser határozza meg.

Magam kajakkal és tutajokkal rendszeresen haladok, ötvözeteket hajtottam végre a régió minden útvonalán. Az érzelmek csak elmozdulnak - csak egy hétvégére a turista érzi magát egy teljes vakációnak. Az ötvözetek gazdag programja lehetővé teszi, hogy pihenjen mind fizikailag, mind érzelmileg.

A Repülőhajó alapítója, igazgató

Ez a tavasz nagyon nehéz volt számunkra: a "Téli mesék tartalma" sűrűn elárasztották a soha nem látott árvíz miatt. Nagy energiát igényelt a gyógyulás, de minden nehézséget legyőzni. Az elmúlt évben sikerült egy új irodába költözni a "Kristall" üzleti központban, ahol a Kaluga régióban, Pereyaslavlban, Suzdalban és más orosz városokban a "Etnomir" -hoz mentünk. Aktívan tanulmányozzuk mindazt, ami megjelenik szolgáltatási szektorunkban, és tovább tervezzük már meglévő irányvonalak kidolgozását, hogy még érdekesebbé tegyük azokat. Például a "Fairy Tale Reserve" -ben elkezdtük a forgatókönyvekben szereplő, előre felvett klipeket mesebeli karakterekkel és két képernyőn sugározni őket. Valójában egy ilyen beszélgetés másodpercekbe íródott, de a gyerekek persze nem ismerik ezt, és nagyon szeretik őket.

A közeljövőben - megnyitni a "Téli mesék" rezervátumot az egyik orosz városban, nem csak a Kirovban. Már van egy hely is. És javítjuk az úton a "tündérek tartalékát".

Azt hiszem, boldog munkánk van. Mindannyian örömet szereztünk a munkából és a lehetőséget, hogy önmegvalósítsuk: lehetsz színész, rendező és tervező. A munkánk legjobbja a vásárlók visszajelzése. Betöltjük őket pozitívumokkal, és ők - mi.