Kirándulások Baliban. Vissza Kuta és otthon

Visszatérünk Kuta-ba. Útközben, hogy teljes mértékben kihasználjuk a mozgalmunkat, Sakhrin javaslatára, a Királyi Palotába esünk. Ez egy mesterséges tavak és szobrok hindu stílusban. Mindenhol jól karbantartott utak, hidak, tavak a halakkal és a komplexum központjában egy királyi rezidencia. Örömmel sétáltunk a sikátorokon. Fényképeztek a szobrok és tározók hátterében, és megvizsgálták a királyi dinasztia meglehetősen szerény házát. Mi a piacra dobjuk, megvásároljuk a helyi gyümölcsöt, ami vonzott minket. Tele vagyunk bizalommal, hogy itt a lehető legrövidebb időn belül gyümölcsöt kell fogyasztani, mert az ilyen érett, friss és illatos nem fogunk otthon fogyasztani. És néhányat Oroszországban nem találunk egyszerűen, így kihasználjuk a pillanatot. Sahrin Durian hozott nekünk: „Ez nagyon finom és nagyon hasznos, különösen a balinéz kávét - férfi fülébe, szükség szerint, majd a nők jaj olyan jó!” Mi nevetni barátunk - ő egy jó srác.

By the way, ezúttal Sakhrin megjelent előttünk a hagyományos balinéz nemzeti viselet, a fickó érdekes. Ismét megkérdezzük őt a sziget életéről és hagyományairól. Baliban a hinduizmus fő vallása és különösen a sziget belsejében főleg hinduk. Megtudjuk, hogy életük fő eseménye egy esküvő, egy gyermek születése és egy temetés. Szervezett ünnepségek és felvonulások. De minden hindu életének legfontosabb eseménye a hamvasztás. Nagy, összetett és legköltségesebb folyamat. Gyakran előfordul, hogy az elhunytat először eltemetik, amíg a rokonok nem gyűjtenek pénzt a hamvasztásért. És aztán, talán egy év alatt, a testet exhumálták és tûzre tették, és csak ezután lehet a lélek reinkarnációja. Ebben a folyamatban az egész falu és rokonai vesznek részt. Maga a hamvasztás gyakran a parton történik a víz, néha a parton, de oldalán. Csak megtanultam, hogy minden öntudatos hinduknak meg kell építeniük a család templomát, a ház közelében, és gyakran egy ilyen templom több, mint a ház.

Az úton haladunk Candidasa. A város, amelyre mindannyian tetszettünk, nyugodt, hangulatos és a tengeren, úgy döntöttünk, hogy legközelebb néhány napig kell letelepedni.
A Butterfly Parkba esünk. A park kicsi területe nem különösebben lenyűgöző, de a lepkék a kis, a nagy és egyszerűen elképesztő színek és formák, különösen akkor, ha a személyzet ilyen példányokra ül. Tetszettek a bogarak a szomszéd pavilonban. Nagy, hatalmas mutatványok, és még a szárnyak is. Elképzeltem, és mi van, ha motoros lovaglás közben találkozom ilyen, oh!
Itt már és Kuta. A hotelbe szállunk a dolgokért. Megkérjük a vezetőket abban a reményben, hogy van néhány szabad szám. Ez nagyszerű, két számot találunk szinte a szomszédban. Általában ez a szálloda megfelel nekünk, és hozzászoktunk hozzá. És van pár napunk előttünk, mielőtt hazatérünk.

A napok egyikében, szó szerint a szag által, egy intelligens cukrászda, a Bread Talk találtak a Discovery Mall-ben. A sütemények és sütemények széles választékával, ízletesek és frissek, mert ott főztek ott veled. Minden nap meglátogattuk a cukrászatot, és különböző ízeket választottak.

Manapság úgy döntöttem, hogy kipróbálom a kezemet a szörfözés során Béreltem egy fedélzetet a parton, a fickótól szereztem néhány példát, hogyan juthatunk el a táblára és előre. Természetesen néhány trükköt a fedélzeten nagyon kevés. Ez a sport sokkal összetettebb és változatosabb. A kitartásom egész órája arra vezetett, hogy csak egyszer raskoryachivshis, néhány másodpercig tudtam állni a táblán. Egyszer hullám mosott ki a homokot, az eredmény ez az eset vált letört két három keels a forgalmazók megpróbált vádolni egy tisztességes összeg, de ellenállt, és ennek eredményeként a tárgyalások, én fizettem valami hasonló öt dollárt. Csak egy óra lecke vezetett annak megértéséhez, hogy miért minden szörfös lovagolni pólókban. Durva felület a tábla, valamint a sós víz és a homok hígtrágya eredményeként - legeltetett hasi bőrön és a kapcsolatot sós vízzel úgy th mint nemez. Tehát nem csak ez a dolog - a szörfözés.

Aztán jött az indulás napja. A hagyomány szerint elment a tengerbe, és véletlenszerűen dobott egy érmét. És most a repülőgép elvezet minket a szigetről. A kiváló időjárás lehetővé tette, hogy Bali egy magasságból. A legszebb tengerparton és a vulkánok hatalmas kráterei fölé repültünk. Búcsúzni Bali, az istenek szigetére és a természet örökzöld mesterművére. Felejthetetlen napokat töltöttünk itt, köszönöm Bali. Nem, ne bocsáss meg, de búcsúzz. Visszatérünk itt.