Jobb, mint gondoltam - egy tipp a baohong hotelről, Sanya, Kína

A szálloda általában jó benyomást kelt. A 4 * épületben élt, a szoba nem új, kínai egészségügyi felszereléssel) a takarítás így volt, de minden nap és törölközőcserével.
W.

A szálloda jó elhelyezkedéssel rendelkezik, így könnyen megközelíthető a bevásárlóközpontok, üzletek, olcsó kávézók és a strand. Maguk is olcsó, hogy a parkban szarvas, aki elfordította a fejét (Taxi 8-10 jüan)), vagy akár ingyen, ha veszel egy jegyet a park egész taxis) Már elindult, hogy megfeleljen egy barát, aki vezetett.
A szállodában a szálloda gratulált a finom süteményhez, bár ez jött rá, hogy ösztönözze az útmutatót.

Hasznos információk 10

# x201c; Jó hotel. # X201d;

Sergey_LV (47 visszajelzés)

Nizhny Tagil, Oroszország

Hasznos információk 8

# x201c; East Hawaii-Hainan egy paradicsom # x201d;

Hainan meglátogatása volt a régóta álló álma. De az árak magasak, akkor az indulási időszak nem egyezik meg a nyaralással. És végül a csillagok összejöttek.
A választás a Baohong Hotel 4-re esett.

A választás a Baohong Hotel 4-re esett, mivel 4 ágyas szállást biztosított, amelyhez 2 gyermekes család szükséges. Most a lényeg:
1. Népesség
Megérkeztünk a szállodába mintegy 12, de mivel a település, mint mindenütt 14 és készen álltunk rá. Elvettük a regisztrációs dokumentumokat, és felajánlottuk, hogy hagyják el a csomagot a raktárban. Megtettük. Maguk is elmentek a közeli terület ellenőrzésére. Csendes lépések az Ananászba kerültek, vettek valami ételt és visszatértek a szállodába. Érkezésünkhöz időben elkezdtünk letelepedni, letettünk 100 dollárt, megkaptuk a kulcsokat, és elmentünk a szobába. A 8325-es szám van. A szobában 2 ágy található, mini hűtőszekrény, hajszárító (fáradt), íróasztal, éjjeliszekrények, széf a nagy szekrényben, TV, fotelek és asztal. Egy nagy WC-szoba minden tartozékával és zuhanyzóval, nagy erkéllyel, kilátással az útra és a szomszédos szállodai épületre. A szoba egyszerű, de minden benne van. Az ablakok piszkosak, a függönyök is, de az ágynemű hófehér.
2. Szálloda
A terület szinte nem létezik, de a medence és az új épületek közelében, amelyek még nem működnek, kicsi. A következő épületből a buggyhoz érhetsz a tengerpartra, de az emberek sokat és egyedül vannak. Szóval egyszer elmentünk, hogy megnézzük, hogyan érhetünk el, és megpróbálhatunk járni.
3. Reggeli
Az első nap a probléma. Jöjjön reggelire, és azt mondták neked, hogy háromnak kell lenned. A legfiatalabb lány a 120 felett van, így nem járhat gyermekként. Az idősebb felnőttként már felvette a jegyet. Elmentünk az útmutatóhoz, a kínai lány, Masha elkezdett elmagyarázni nekünk, hogy ez így van, és a gyermeknek nem szabad enni. Amit elmagyaráztam neki, a gyermek nem jött egy bőröndbe, és a szállodában fizetett szállásért fizettünk, amely az árban és az élelmiszerben szerepelt. Masha azt mondta, hogy üljön le, hogy hívja a Tez Tourot stb. 5 perc várakozás, és mindannyian döntöttünk a mi javunkra, amiért nagyon hálásak. Az étel természetesen amatőr. A rizsleves és a görögdinnye mentette őket. A férje mindent megpróbált a rizsre, tojással megállt. A legidősebb rántott rizs tojással és omlettel. Az omlett a só helyett szójaszószal adják hozzá, így sötét. Fiatal cseresznye paradicsom, pirítós és görögdinnye. Sokan szenvedett, hogy nincsenek enni, nem panaszkodtunk.
4. Strand és a tenger
A strand nyilvános, de tiszta. Nyugágyak ebéd előtt, nem, ebéd után kevésbé ingyenes. Nem zavarott minket, egy szőnyeget tettünk a homokra és napozásra. A tenger egy kimondhatatlan élményt tett. Még akkor is, ha a bóják úszása tiszta és az alsó rész látható. Volt olyan kis hullám, ami nagyon boldoggá tette a gyerekeket. A pihenés utolsó 2 napjában a hullámok erősek voltak, akár le is csaptak. Általában a tengerből örülünk, mert van valami, amivel összehasonlíthatjuk.
5. Teljesítmény
Ne féljen gyümölcsöt venni az utcán vásárolni nőknek. Nagyon szeretem az ananászokat. Tisztított, vegye és enni. Este enni:
-Réz pot-kacsa Pekingben 68 jüan-fél kacsa, leves tündérlevél, sütemény, tea, görögdinnye. Sült krumpli 25 jüan
-Moszkva vette burgonyapürével (gyerekek hiányzott) 15 jüan, hal 45 jüan, padlizsán sült sajttal - nem emlékszem
-étkezési fesztivál. Rengeteg különböző ételeket ízletes. A "sült" fagylalt nagyon finom. A sülteket úgy mondják, hogy valójában fagyasztó, amelyen hozzáadják a gyümölcspürét és a joghurtot, és mindent összekevernek.
-a nyaralás végén talált egy olcsó kávézót - ugyanazon az oldalon van, ahol a rézburok kb. 200 méterre a mélytengeri udvarokig érkezik, és a jobb oldalon kávézó lesz. Mindössze 6 asztal van, de minden ízletes és nem drága, a részek nagyok. Mint a mérföldkő mindkét oldalán a szűk utcán eladni gyümölcsöt.
Ebédre többnyire gyümölcsöt készítettünk, és szupermarketben vásároltunk.
Ui Általában szerettem mindent. Nincs olyan páratartalom, mint Thaiföldön, nincsenek idegenek szaga, sem szemetet, mindent tiszta és rendezett. És a tenger meghódította a szívünket. Örömmel fogunk visszatérni.

Hasznos információk 6

A legutóbbi vélemények megjelenítése

Tanács az utazóknak egy szoba foglalásakor

# x201c; A szálloda belvárosának és strandjának kényelmes elhelyezkedése # x201d;

Minden tipp a szoba kiválasztásához