Trail golitsyna, egy új fény, hogy inni és énekelni

A kedves idő a nap, kedves olvasók!

Ma szeretnék megosztani veletek a Golitsyn nyomvonal látogatását az Újvilágban. A hely nagyon szép! Voltam abban az évben, amikor Krímben voltam (ezen a számon olvastam ezt a cikket Krími: mi látja 3 nap pihenés a félszigeten.) 1. rész. nem mentek bele ezen nyomvonal internetes leírásába - a krími időre, akkor meg kellett szabadulnunk, és ezer és egy tervet terveztek ...

De amikor láttam valakit az intagramról ezen az úton, megcsíptam a könyökeimet - HOGYAN, nos, hogyan nem tudnék eljutni ehhez a szépséghez? Általában úgy döntöttem, Golitsyn útja lesz a program kötelező eleme a Krím-félsziget következő útjára. És ez történt. Ezúttal egész napot különítettem el erre a csodálatosan szép helyre. Szintén részletesebben értékeltem a történelmet. Szóval, a Krímbe fogsz menni - ne menj át.

Trails Golitsyn: hol van és hogyan juthat el oda.

A Golitsyn út mentén meg kell jönni a Novy Svet faluba. A legegyszerűbb módja annak, hogy eljussanak Szudakból, ahonnan az Újvilágba csak 5 km-re van a gyönyörű úton a tenger mentén. Úgy tűnik, egy közönséges minibusz halad ezen az úton. Autóval megyünk, a Theodosia oldalán (még nem messze, általában csak mintegy 60 km-re). Az út a szudaki genovai erőd mellett halad (az ősszel Krímben írok róla). Második nap: Szudakról Balaklava felé. Tehát akkor, ha akarod, egy napra "két madár egy kővel megölni".

Az 5 km-re Sudaktól az Újvilágig tartó ösvény serpentin. Nem a legszörnyűbb, de még mindig. Útközben szó szerint vannak olyan helyek, amelyek megállíthatják, képeket készíthetnek, vagy lélegezhetik a levegőt, ha a sarkokat lengetik ...

Trail golitsyna, egy új fény, hogy inni és énekelni

Ha azért, mert a következő kanyar, nyitottunk egy kilátás nyílik az öbölre, a New World, már kihúzta felkiáltott meglepetés - wow, krasoten akkor mi. Sajnos, a tartózkodás volt szinte sehol: egy kis út „zseb” teljesen vett városnéző busz, ahonnan a turisták öntjük borsó - hogy panoráma képek ... Úgy döntöttünk, hogy pótolja ezt a hiányt a visszavezető utat.

Az életet az Újvilágban látni.

Általánosságban elmondható, hogy mikor csak a Krímbe járunk, és azt terveztük, hogy az éjszakát a szállodákban töltjük, megnéztem az Újvilág lehetőségeit. De egy kéz ujjaival számoltak. És az árak 2800 rubel / éjszaka kezdődtek. Ami a Krímben nem a legmagasabb szezonban volt, úgy tűnt számomra, mint egy kicsit drága ... De néztem ezt a gyönyörű öbölre, végül volt egy puzzle, miért olyan drága itt minden.

Először is, a hely nagyon szép, ahogy mondtam. A gyönyörű homokos tengerpart két magas, magas sziklával van felragasztva! És ebben az öbölben van egy csomó zöldség, amelyet nem fogsz látni a Krím-félsziget üdülőhelyén ...

Trail golitsyna, egy új fény, hogy inni és énekelni

Ahhoz, hogy elérjék Golitsyn útját a tengerből, csak át kell menned a szállodába.

És most a turisztikai nyomvonalról beszélünk, amelyet ugyanaz a Golitsyn herceg, a Krím-félszigeten a borkészítés alapítója nevezték el.

Miért készült Golitsyn ezen az úton?

1912-ben az orosz császár Miklós II és családja tervezik, hogy látogassa a krími falu új Fény a yacht „Standart” készítésére kirándulásokat helyi szépséget és pihenés a Fekete-tengeren. Császár általában kedvelt és gyakran látogatott Krím itt (Kavkaz akkor még mindig nagyon veszélyes, és nem nagyon alkalmas a nyaralóhely). És ez a következő érkezését Miklós II, Prince Golitsyn elrendelte, hogy átvágja a legtöbb nyomvonal mentén sziklás tengerparton a séta, amelyen lenne egy csodálatos táj a krími természet.

Az LS vezetése alatt. Golitsyn ez a hely nagyon kellemes volt a gyalogos útvonalak: a gyönyörűen faragott kő lépcsők és megjelenítési platformok gondosan építhetők speciálisan által bérelt Török építők (igen, a törökök mindig képes építeni, úgy tűnik). Ennek eredményeképpen a Golitsyn nyomvonal hossza körülbelül háromezer méter volt. És az út gyorsan népszerűvé vált az üdülőhelyre érkező tiszteletre méltó közönséggel.

Ugyanakkor a földrengés sújtotta a Krímben 1927 súlyos károkat okozott a nyomvonalat Golitsyn gyakorlatilag teljes hosszában, de sikerült megőrizni, és túlélte a mai napig, anélkül, hogy elveszítené a szépség és vonzerő turisztikai kirándulások.

Mit láthatsz az ösvény mentén?

Tehát az útról. Az útnak 2 bejárata van. akkor menni mindkét oldalon, illetve megy ki is. A töltés oldaláról mentünk, az "Újvilág" szállodánál. Van egy bejárat egy boróka ligetben, a gyümölcsöző borok felett van, és véleményem szerint nehezebb megtalálni.

De az út eleinte nem jelentett nehézséget. A sziklán átmászott, és lefelé sétált.

Trail golitsyna, egy új fény, hogy inni és énekelni

Nem is próbáltunk kifejezetten a lábunkra nézni - nincsenek kiálló kőzetek, csapdák, csak néha lépések ...

Ezért semmi sem zavarja a gyönyörű tájakat. És a vizek azúrkék. Melyik búvár bámulatos alakja, aki először még a csendjével is megijesztett minket - láthatóan ott, a víz alatt is valami nagyon szép:

Számomra sokat vándorolt ​​a Nagy Szocsiban a hegyi pályák mentén, ezen az úton csak egyetlen hátránya volt: az a világos megértés hiánya, hogy hol vagyunk és mennyit kell még tovább menni. Nos, nincsenek útvonaltervek a Krím-pályákon, csak valami baj ezzel! Tehát töltse le magát előre egy térképet, vagy legalább készítsen egy képet a bejáratnál:

Trail golitsyna, egy új fény, hogy inni és énekelni

És ezért, amikor Chaliapin barlangja jelent meg egy másik kőszikla miatt. még valahogy nem voltunk készen erre.

De a barlang készen állt az érkezésünkre, és minden szépségében előttünk jelent meg!

A Shalyapin-barlang az a hely, ahol az új világ neve született. Amikor Golitsyn herceg a császári család otthont adta. A bor és a pezsgő kóstolása közben a II. Miklós azt mondta, hogy itt mindent új fényben lát. A közeli falu, a Paradicsomot gyorsan átnevezték az Újvilágba.

Nehéz elhinni, de ez egy természetes óriás barlang. Néhány helyen a barlang magassága elérheti a harminc métert. A középkorban barlang templomok voltak. A XIX. Századig (1800 éves) a falon még mindig látható egy egyházi festmény. De a mai napig nem maradt fenn. De vannak ilyen raktárak:

Trail golitsyna, egy új fény, hogy inni és énekelni

Honnan jöttek? A 20. század fordulóján a barlang története újra elkezdődik. Golitsyn herceg parancsot ad arra, hogy bor és pezsgő raktárat szervezzen, kiegészítve egy koncertteremmel. A herceg vendégei gyakran pihentek itt, a legjobb borfajták kóstolására a gyönyörű zenére vagy énekre. Az egyik leghíresebb orosz opera énekes, Fedor Ivanovics Shalyapin meglátogatta a barlangot. Azt mondják, hogy amikor itt fellépett, erőteljes hangja visszhangzott a barlang falától, és egy pohár pezsgőt csapott össze a maestro kezében.

Így a rajongók gyakran énekelnek és inni a barlangban. Ez egy nagyon kényelmes hely, ahol az árnyékban pihenhet az útvonal mentén. Nos, a borszárny üres rácsai a méretük szerint, mintha most, sztrájkolják a képzelet:

Miután meglátogattuk a barlangot, folytattuk útját az ösvény felfelé. És a nézetek valóban elképesztőek!

Trail golitsyna, egy új fény, hogy inni és énekelni

A Golitsyna utat követve egy kis strandot érünk el a Sinai-öbölben, ahonnan láthatjuk a keskeny, távoli Kapchik-menedéket.

Balról itt, a kék tengervíz alatt egy ugyanolyan gyönyörű vízalatti barlang, a "Legend". Sajnálatos módon már olvastak annak létezéséről, miután az ösvény mentén haladtunk, ezért nem fedezték fel ezt a helyet.

De sok nyaraló ezen a helyen használja az utat, mint egy strand, amelyen lehűlni hűvös vízben fáradt hőség után. Nem állítottuk magunknak az úszás feladatait az úton, így a fürdőruhák az autóban maradtak. És miután segítettünk lábainknak, tovább haladunk az út mentén.

Az ösvény felmegy a hegyre, és 10 perces vidám lépés után eléri a villát:

Trail golitsyna, egy új fény, hogy inni és énekelni

balra felemelkedik a Kapchik kapuhoz, jobbra az ösvény merül be a boróka ligájába, majd a királyi strandhoz vezet.

Néhány képet készítünk ebből a helyről. Jó kilátás nyílik a Királyi tengerpartra - egy hangulatos és eldugott helyre, ahol maga II. Miklós fürdött.

Tsar strandja a tartalék területén található, és hivatalosan is bezárásra kerül a látogatásra, mivel fennáll az összeomlás veszélye. Tehát még mindig az Újvilág tengerpartján tartózkodik, a kitartó "vitorlázók" felajánlják, hogy hajóra szálljanak a partra. Érdemes - 1500 rubel / fő? Hát, nem tudom, ez rajtad áll. Miután a nyomvonal gyalogos benyomásaival sétáltunk, ezért udvariasan elutasították ezt az ajánlatot ...

Cape Kapchik érdekes látnivalókkal rendelkezik a területén. Itt fekszik a barlangi tó, díszes görbékkel és keskeny lejtőkön. Egy kicsit tovább, körülbelül a kupola közepén egy meglehetősen nagy hasadék - egy átmenő lyuk a talajban boncolódik ki, amely hetvenhét méterre húzódik a kapu mentén. Ez a Grotto. De nem látod a látnivalók képeit, barátaim, nem mentünk a hegyre. Ismét nem tudtuk előre figyelmesen elolvasni az útvonalról szóló információkat, így fogalmunk sem volt róla, hogy mi volt ott a köpenyt. Nos, a nézetek gyönyörűek, gondoltuk. Ismét előtte a pezsgőgyáraknak szóló kirándulás előtt, amit nem akartam kihagyni ...

Tehát gyorsan léptünk a boróka ligájába. A liget szép, és néhány fát hívnak, hogy fényképet készítsenek a háttérükről:

Trail golitsyna, egy új fény, hogy inni és énekelni

Elolvassuk, hogy sok itteni és pisztáciafák eljutnak ezer évekig, és ezeknek a növényeknek az ősei dinoszauruszokat láttak. Kicsi, sűrű, a hegyeken tűlevelű fákon, sziklákon és tengereken növekszik ... Általában szépség.

A gerendán sétálva egy elkerített ösvény mentén történik, nem kívánatos a kerítés mögé menni (vannak figyelmeztető jelek). Tehát, ha nem sérti ezt a szabályt, 15 perc múlva eléri az utat második bejáratát, pontosabban - lépjen ki a mi esetünkben.

Ajánlások.

A séta mentén a kényelmes ruhák és cipők kívánatosak, vízellátással (szükségszerűen) és élelmiszerrel - az útvonalon nincs egyetlen értékesítési pont sem ebből a jóból! De talán ez a legjobb - nincs műanyag törmelék ... Nyáron ajánlatos fürdőruhát venni - a lehetőség úszni fog, amint fent említettem.

Számítsd fel időben kb. Három órát. Ha megy a gyerekekkel - valószínűleg többet. Veszély / biztonság esetén: nincs különleges nehézség az útvonalon. Itt és ott vannak olyan fából készült korlátok:

Trail golitsyna, egy új fény, hogy inni és énekelni

Bár egyes helyeken nagyon összetörtek és nem okoznak bizalmat.

Az erőfeszítés áthaladásán túlmenően gyönyörű kilátásokkal fizet. Nos, kicsit verejtünk, feldobva a hegyet ... De ahogy azt mondják: "aki nem kockáztatja, nem iszik pezsgőt". Sőt, mivel a krími pezsgő szülőföldjén éltek, a másik nemes italból készült pohár nem ízlelte meg a bűnt.

Amit tettünk miután befejeztük a Golitsyn nyomvonalát. De erről - a következő cikkben.

De az ösvényen jobb, ha józanul menni. Már szédítő kilátásokkal és friss tengeri levegőkkel már elájulsz.

Jó kis séta és látni a blogot!

P / S És az úton, még mindig az új világ nagyon panorámás fotóját készítettük. Tehát itt van egy esti New World:

Trail golitsyna, egy új fény, hogy inni és énekelni

Barátok, ha érdekelt és hasznos volt, kérjük, fejezze ki véleményét a cikk alatt, vagy ossza meg a közösségi hálózatokban! Így segítesz sok embernek megszervezni a nyaralását. Köszönöm!