Rájöttem, milyen keveset kell tartania, hogy boldog legyen!

A lány nem vásárolt semmit 365 napig, és ez történt.

Cikkünk hősnője, Michelle McGough meglehetősen ellentmondásos személyiség. Michelle pénzügyi újságíró volt, és tájékoztatta az embereket, hogyan tervezzék meg saját költségvetésüket. Mindazonáltal ő maga mindig elgondolatlanul a saját megtakarításait töltötte balra és jobbra.

A lány úgy döntött, hogy nem tisztességes az olvasói számára: beszélni arról, hogyan lehet pénzt megtakarítani, és dobni a pénzeket csecsebecsék. Aztán úgy döntött, hogy kísérletet folytat - csak a leginkább szükséges pénzeket költött.

Rájöttem, milyen keveset kell tartania, hogy boldog legyen!

Az újságíró abbahagyta az új dolgok felvételét, csak otthoni ételeket és kerékpározást indított. Így mentett 23 ezer dollárt. Hangosnak tűnik.

McGough szavaiból: "Elkezdtem észrevenni, hogy sok pénzt költenek a bárban, új ruhákban, kávéhuzatokon. És volt egy másik jelzálog és egy pár kölcsön.

Milyen kiadások maradtak:

1. Jelzálog, közüzemi kifizetések, biztosítás, szülők számára nyújtott segítség, internetes és mobil számlák fizetése, jótékonyság. Ezzel havonta akár 2000 dollárt is elköltöttem.

2. Higiéniai eszközök: sampon, fogkrém. dezodor. Mosószerek és termékek. Ez heti 35 dollárt vett igénybe.

Amit el kellett utasítanom:

1. Látogasson el a moziba, pihenjen kávézókban és pubokban. Élelmiszer és kávé elvihető, nyaralás és vacsora vásárlása.

2. Látogatás a fitneszközpontba, új ruhák vásárlása, kozmetika, fodrász a stylistban és szállítási költségek.

Rájöttem, milyen keveset kell tartania, hogy boldog legyen!

Bármely találkozóra vagy munkára kerékpároztam. Ő rendezett piknikeket a parkban, és részt vett a szabad kiállításokon és koncerteken.

Elkezdett egyszerű házi készítésű ételeket fogyasztani, és nem volt hajlandó enni édességeket.

Képzett otthon csak.

Egy évig megtanultam főzni, bár korábban ez rosszul kijött.

Rájöttem, milyen keveset kell tartania, hogy boldog legyen!

Nem akarom azt állítani, hogy könnyű nekem. Az első hónapok nehezek voltak számomra: többször szinte elromlottak, gondoltam vásárolni az ételt egy kávézóban, egy busz segítségével egy unatkozott kerékpár helyett, vagy csak inni egy bárban.

De rájöttem, hogy a legfontosabb: szórakozni, nem feltétlenül kap a tárcáját.

Meglátogattam annyi szabad kiállítást, amilyet az elmúlt életemben nem látogattam. Részt vett a város sporteseményeiben és különböző zenei és művészeti fesztiválokon.

A férjemmel kerékpáros túrán töltöttem a szabadságomat. Délután mentünk, és éjszaka lefeküdtünk a sátorban.

Rájöttem, milyen keveset kell tartania, hogy boldog legyen!

Természetesen voltak veszteségek. Nem tudtam megnézni a mozi legfrissebb blokkolóit, vagy a barátaimban ülni egy kávézóban. Fodrász nélkül rémálom volt a fejemen.

Amikor a férjem és én meghívtak a látogatásra, üres kézzel jöttünk. Mindazonáltal mindig megtaláltuk, hogy köszönetet mondjak barátaimnak vacsorázni, - mosogattam az ételek hegyeit.

5 dolog, amit nem tudtam:

1. Ez a kari: soha nem tanultam főzni, mint egy étteremben.

2. Élő virágok: ritkák, csak akkor, ha a barátok adták.

Rájöttem, milyen keveset kell tartania, hogy boldog legyen!

3. Hidratáló krém: Úgy döntöttem, hogy még ezt is megmentem.

4. Parfüm: nélkülem nem éreztem teljesen embert.

5. Busz: Még az esőben és a szélben kerékpárral mentem.

Rájöttem, milyen keveset kell tartania, hogy boldog legyen!

Egy évre 23 ezret mentettem, a jelzálog egy részét visszafizetni előre, és hitelekkel fizettem. A jövőben nem fogok ennyit menteni, de tanítottam magam, hogy értékelem a pénzt.

Gyakran megkérdezték, hiányzik-e a vásárlás? A válaszom nem. Rájöttem, hogy elegendő nadrág-, parfüm- és fodrászpárna van a fodrászon.

Az első dolog, amit akkor tettem, amikor a megmentés éve a családi és baráti sört adta kedvenc pubunkba. Aztán vettem repülőjegyet Írországba, ahol a nagyapám él.

Rájöttem, milyen keveset kell tartania, hogy boldog legyen!

Ennek a kísérletnek az a fő eredménye, hogy egyre barátságosabbá és nyitottabbá vált minden új dolog, és rájöttem, hogy mennyire kevés ahhoz, hogy boldog legyen. "

Ez a történet jó lecke, hogyan kell kezelni a pénzt. De igaz, nincs szükségünk a kiadások felülvizsgálatára, hogy pénzt takarítsunk meg valami igazán hasznos dolgot.