Hogyan töltöttem a nyárat, vagy van-e boldogság a Krasznodar Terület torkolatában - mamaclub - az anyukáknak

"HOGYAN KÉSZ NYÁRI"? Vagy
"Van valami boldogság a Krasznodar Terület üdülőhelyén?" Review.

Amíg friss emlékeket nyár, Regina Gorshenin, üzleti anya Klubunk és alapítója TM „Skvikery éneklés a cipő” részvények az olvasók Portálunk történet egy nyári vakáció a Azovi-tenger.

Egy 2,100 km-es autópályán haladtunk, két 11 éves és két éves gyermekkel. Rendeltetési helyünk Vorontsovka község, Yeisk városa közelében. Ez lesz az én részletes történetem. Girlfriend elkísért törölgette könnyeit siralmai hogyan érjük el - két nappal az autóban a gyerekekkel, és hogyan lehet kezelni a faluban az ő nagymamája nem a megszokott kényelem, tiszta szobák és kifinomult a szállodai strand. Őszintén szólva, én is féltem, hogy ezt döntsem, de bíztam a férjemben és a sorsban.

... Tavaly nagyon görcsös arcot tettem férjem pihenéséről Törökországban vagy Egyiptomban. Mint, azt nem is kínálnak, mert már megszokta a kanári, nos, a legrosszabb esetben Görögországban. De az élet más - második gyermek született, I - anyám, önmagában nem tud dolgozni, mint rendesen, az olaj ára csökken, a dollár növekszik, azaz kevesebb pénzt, kiadások több és még a távoli földek hosszú repülőút, és nem akar 8-10 órás kisgyermekkel repülni egy babakocsiban, bébiételben stb. és hasonlók.

És a férjem sikerült meggyőznie, hogy nyáron menjek a nagymamájához a Krasznodar Területen.

Köszönet Smetny fitness bloggereknek, akik két gyermekeikkel folytatott összejövetelével arra ösztönöztek, hogy tegyék ezt a lépést. Ennek eredményeképpen, a szemem feldugatásával és a férjem kezével való bevonásával 2100 km-es autóversenyen döntöttem el.

Milyen volt:
A félelmeim hiába voltak. A gyerekek könnyen mozgathatják az utat. Még a 2.3 éves szuper-en-jazer fia, Vasily csendesen ült egy karosszékben és többnyire aludt. Soha (.) Az úton nem kaptunk egy nyugtató tablettát rajzfilmekkel. Bár őszintén elismerem, otthon és egy látogatáskor bántalmaztuk őt, és a gyermek tisztában van vele, hogy vannak rajzfilmek és játékok. Naponta kétszer egy benzinkútnál szálltunk el sétálni.

Útközben az ilyen utazók számára, mint mi, sok tiszta állomás volt, és néhányan még játszóterekkel és piknikhelyekkel is rendelkeztek. Egy éjszaka az úton, 3 órát aludtunk, és a kamionosok parkolójában megálltam, délután 5 órakor a férjem felébredt, visszadobott egy vörösborral, és felpattant. A gyerekek édesen aludtak. Útközben sok motel volt, de úgy döntöttünk, hogy a legtöbbet kihasználjuk, amíg a gyerekek alszanak.
Elhagyva a péntek este érkeztünk, hogy a nagymama egy vasárnap délután, és azonnal elment fürödni a tengerben.

2. fejezet KUBÁNOS TERMÉKEK

1. Az első, amit Vorontsovkáról tudtam, belépett a nagymama házába, hogy közvetlenül a csapból is vizet inni, olyan tiszta. Így kiderült - két hónapig éltünk ott, és egész idő alatt ivottunk közvetlenül a csapból, és megadtuk ezt a vizet egy kis Vasyának. Emlékezett Egyiptomra, ahol 2 hétig mindannyian gyomorfájás szenvedett. És ebből a vízből egyszer senkinek sincs gondja. És az íz nagyon kellemes.
  2. Tejtermékek. Milyen finom dolog. Van ilyen gyártó "Kuban Burenka" - ez csak annyit jelent - nyalogatni az ujjait - és a tejfölt, a kefiret és a tejet. És fagylalt - csak menj el. Az árakról még azt sem mondják. Danon pihent.
  3. Mezőgazdasági termékek: a gyermekek allergiás, így Szentpéterváron, azt kell igazán zavar rovására az élelmiszer - menjen egy mezőgazdasági termelő piac előre prozvanivat Akár kecsketej benyújtott és a sajt, hogy otthon joghurt, vásárolni csak fürjtojással, az importált termékek, gyakran kiütések, t. ők kezelik mindenféle csúnya ostobaság. Általában mindez pénz és idő szempontjából drága. Sok anya megért engem. Vorontsovkában tehát gyorsan találtak egy szomszédot, amely hetente kétszer friss kecskesajtot és tehéntejkenyert hozott. És milyen íze volt. A ára 90 p literenként (itt 150 r) Ország csirke körülbelül 350 r (átvettük 850), és az alma és a kajszi és a görögdinnye (15 p kg) - a természetes, hogy ha tépi dinnye, sárgadinnye (25 p kg) Nos, t ... engedtem, hogy a gyerek ott enni mindent, amit egy rossz allergiás személy nem engedhet meg magának otthon. És hogy azt mondják, hogy a szokásos allergia nem volt nyom.
  4. Kenyeret. Miután a kenyérosztályba érkeztem Yeysk-ba, gyerekkoromban úgy tűnt, hogy ilyen szag volt. Valódi, természetes, natív kenyér. Nem az a szag, ami az új páncélos pékségektől származik, nem pedig a marketingkutatásban számolva, de a saját, a gyermekkorból.

... És akkor hazamentünk a határtalan, napsütötte búzamezőkön keresztül. És hirtelen egy jelet látok az út szélén:
BÍRÓK A TŰZBŐL,
és egy könnycsepp futott le az arcomon - most úgy tűnik, hogy megértettem a lényeget. Itt érezzük az életet. Itt olvasható, hogy a BREAD a FIELD.

3. fejezet: A Vorontsov. Gyógyító sár.

Először is teljesen elszenvedtem a jó pihenés lehetőségeit ezen a nyáron, és nem számítottam arra, hogy találkoznék a boldogsággal a Krasznodar Terület üdülőhelyén és általában szkeptikusan.
De korábban nem láttam ilyen falvakat, mint Vorontsovkát.

Ezt a települést Vorontsov gróf alapította, így a falu bejáratánál a falu nevét és a Vorontsov bronz mellszobrát. Eleinte itt éltek a németek. Tágas, tágas házakat, széles utcákat építettek, és minden házban nagy telek van, kb. 20 hektár. Itt nincs paloták, de minden ház jól karbantartott, tiszta, hangos. Vorontsovka faluja nem hasonlít a kertészkedéshez a leningrádi régióban. A széles utcákon ültetnek sok gyümölcsfát, diót, míg a falun át jutsz a partra, elég frissülhetsz. Mondanom sem kell, még nem kipróbáltam ezt a kajszibarackot vagy eperfát. Érdemes megjegyezni, hogy a zöldségeket nem kerítések védik. Csak a helyszínen közvetlenül a házban, hogy minden háziállat ne menjen el.

A házunktól a strandig 10 percig kényelmesen elindul a babakocsi. Az utcákon áthaladó utcák üdvözlik egymást, még a tizenéveseket is, még ismeretlen embereknél is, mint mi. A falu gyermekei minden este összegyűlnek a játszótéren. Személy szerint meglepődtem, hogy olyan sok különböző korú gyermeket látok, akik együtt játszanak jó szórakoztató játékokban. 21 órakor elkezd sötétedni, és ezen az órában az anyák és a nagymamák elhagyják a házakat, hogy otthont adják gyermekeiknek. Néha a gyerekek rögtönzött előadást mutatnak, amit maguk az egész estén próbálnak. Nem hallottam egyetlen anya szót, a vének nem sértik meg a fiatalokat, és nagyon szívesen járnak velük, és lányok és fiúk. A helyiek együtt játszanak azokkal, akik a nyárra érkeztek.

Kényelmesen, autóval 20 percre a községtől. Megközelíthető a Dolzhanskaya Spit - a vízi sportok központja, valamint a Yeisk éttermek, üzletek, szórakozás.
Itt megtalálja és bérelhető. a költségek körülbelül 250 rubel / fő / nap.

4. fejezet Yeysk üdülővárosa

Beszél a boldogság az üdülőhelyek a Krasznodar terület akarja osztani visszajelzést egy csodálatos hely Yeisk.

Yeisk híres a gyógyító iszapról. Itt hatalmas hazánk minden szegletéből üdülőhely és szanatórium kezelésére kerül sor. Ezért a hotelek és a magánszektor árai meglehetősen magasak.

Itt van egy nagyon érdekes strand, ez ritkán látható. Yeyskaya Kosa kap az öbölben, és kiderül, hogy a tenger azonnal két oldalról. A parthoz közeledve kiválaszthatja a pálya szélét vagy a szélvédőt, a strandembert és a szörfösöket. A strand és a víz tiszta, finom homok, kövek nélkül. Ez nem olyan kicsi, mint Vorontsovkában, így a felnőttek is megvásárolhatók saját örömükre.

A városi strandon számos különböző szórakoztatás - trambulinok, kis üzletek és szörfözés.

Reggel a strandon fekszem SPA-eljárásokat. A kék agyagot felemelheti alulról, és megkenheti. Agyag tiszta, szinte kavics nélkül, kellemes a szag. Aztán egész nap kellemes illatúnak éreztem a bõrem, mint egy gyógyszalonban való csomagolás után.

A Kos egy nagyon tisztességes szórakoztató park, árai 10 - 250 rubel vonzás. Mi a kislánnyal felmentünk a földre.

A Park Poddubny Yeisk - vidámpark központjában található. A legigényesebb nagyvárosi vendégnek is örülni fog. A gyermekeink különösen tetszettek a kötélvárosnak.

A Yeisk-ban van a világ legszélesebb utcája! Ez szerepel a Guinness Rekordok Könyvében.
Ez egy Schmidt utcai utca. Az utca két országban egyidejűleg található: Oroszország (Yeisk) és Ukrajna (Mariupol). A Yeiskban furcsa házak vannak az utcán, Mariupolban is. Ez a két fél osztozik az Azov-tengeren.

Nagyon kellemes sétálni a város történelmi részében, ahol egy gyalogos zóna készül. Megtalálhatóak a megfelelő éttermek és kávézók, üzletek ruhákkal és cipőkkel, és mindez sokkal olcsóbb, mint a szentpétervári árak. Ajánlom a Yamskaya Sörgyárat. Még. ha nem iszol sört, akkor menjen oda enni.

Hogyan töltöttem a nyárat, vagy van-e boldogság a Krasznodar Terület tipusa üdülőhelyén - mamaclub - az anyukáknak

20 perc alatt a Vorontsovka autója Dolzhanskaya Kosa. Ezen az Állomáson az Azov-tengeren hosszú tengerpart alakult ki a tengerben, amely turistákat gyűjti. Itt pihenhet a költségvetésben: sok kemping, sátorban "vadember". A faluban Dolzhanska átadja házak különböző fokú kényelmet, mini-hotelek épülnek. Tehát, Dolzhanka a gyülekezési hely, nem csak a tengerparti pihenés szerelmeseinek, hanem az egész Oroszország motorosainak, kite-szörfösöknek és szörföseknek is.

A Dolzhanskaya Kosa egy csodálatos hely, mert a tenger három oldalán van. Bárhová megy, ott van a strand.

A zsinór bal oldalán klasszikus strandjátékosokat öltözünk - nekik vannak gyermekek felfújható trambulinjai, "banánra" lovagolnak, van kávézó és egyéb strand tulajdonságok. Egyébként a kerékpárosok is itt járnak.

A jobb oldalon a szélsőséges sportok rajongói vannak. Mert itt a nyár legmagasabb pontja a "Shepherd of the Surfer" rekreációs központ, más idegenforgalmi központok és felszerelt kempingek a sport rekreációért. A köpésre szinte mindig szél van. És amikor egy partról fúj, akkor a másik oldalon teljesen nyugodt, néhány hét múlva a szél megváltozik - és a szörffelszereléssel ellátott kabinok a másik partra költöznek. Ezek az időjárási viszonyok a pihenés szokásait is magukban foglalják. Általában az oldalon, ahol több hullám lovagolni dühöngő kyter, és a tengerparti hullámok, felnőttek ugrik. Szó szerint 10-15 méteren belül a Spit másik oldalán, teljesen átlátható, mozdulatlan vízben, a babák az anyjukkal fürödnek, és egy kis szellő, amely könnyű szellőt indít kezdő szurkolóknak az edzők irányítása alatt.

És milyen gyönyörű - az esti napfényben, amikor állandó szellő keletkezik, figyelje meg, hogy sok vitorla, különböző színű és méretű töltse meg a tengerszintet.

A Dolzhanskaya köpötten megállhatsz a kempingben, vagy választhatsz egy meglehetősen kényelmes hostelet Surfing Haven-t. Nagyon érdekes a strand - ez sokféle színes kagylóból áll - a szörfös vonal tetején és közelebb fekszik a gyönyörű egész, és tovább - a héjak homokká válnak. Nagyon tetszett a Dolzhanskaya Kosa sportrésze. Jó látni magam körül, főleg jól izmos izmos embereket, akik nem isznak sört a hőségben, nem dobják ki a cigarettát. Kevesebb ember van itt. Miután megérkeztünk egy teljesen "kataklizmushoz". És élveztem az üres strandot, amely teljesen tulajdonosa volt, tiszta víz és csend. Ezt a helyet a Krasznodar Területének üdülőhelyén a boldogság koncentrálásaként hívnám. Hát, hol van máshogy. Hát, hacsak nem egy távoli egzotikus szigeten.

6. fejezet: Kuban kozákok

A Poddubnyi parkban sétáltunk különféle kirándulásokra, amelyeket a turistalátogatók kínálnak. Az összes fajta közül "Kubai estek" voltunk. Miután Törökország, Görögország képzeltem mi a helyzet ma este kerül sor - egy ünnep, ital, tradicionális táncok és a zene, és úgy döntött, hogy mi vagyunk a gyerekek, ez csak érdekes, informatív, és nem nehéz egy kétéves gyereket. Természetesen nem vettünk jegyet 3000-re Yeisk-ban egy ilyen kirándulásra. És megtalálta a gazdaságot, ahol a szórakozás megtörténik. Felvételi díj 700 felnőtt és 400 gyermektől.

A legszebb benyomások vannak. Milyen szervezők jó emberek. Nagyon ajánlom a gyermekes anyákat, hogy látogassa meg ezt a farmot!

Különösen szeretném kifejezni tiszteletemet az Old Man Ataman - Nicholas, ami a legtöbb valódi, a hivatalos vezetője a kozák hadsereg nyugalmazott rendőrségi ezredes, két fia van szellemében a hazafiság és az egészséges életmód, és csatolja a számos látogató a történelem és szellem a Kuban kozákok.

Khutor maga egy felújított öreg kunyhó, amelyet megtaláltunk, amelyet az egész világnak hívnak. A szomszédok, akik a történelmi kastély megteremtéséről tanulták meg, a családi emlékek törzsébe rejtették.

A vendégek találkozói nagyon szakértelemmel és őszintén rendezkednek el. A gyerekek szinte azonnal elválnak a szüleiktől, és saját szórakoztató programjuk van - játékok, rejtélyek, háziállatok etetése. És a felnőttek hallgatják a "távoli múlt hagyományait". Ezután a rendkívül karizmatikus ataman a harci technikákat mutatja igazi, nagyon éles fegyverrel. Az idősebb fiú segít neki. És az igazság félelmetes. Ataman és fia valódi harci technikákat mutatnak be. Hacsak az alma a fején nem lő. A fiatal, jóképű fiú számára minden vendég élvezi. De ő továbbra is sértetlen marad. Ezután az étel, a bor és a gorilka, és a "ifjúságunk" dal végén a harmonika alatt. És akkor a fáradt ataman, a háziasszony és a segítő kísérik a vendégek buszát. Nos, nem sietettünk, a saját kocsijukon, és élveztük a halk gazdaságot.

Következő nyáron ismét Vorontsovkába megyünk! Ha csatlakozni szeretne hozzánk, szívesen várjuk. Írj nekem a [email protected]ál, segítünk megtalálni a házat és mindent megmutatni. Szintén örülünk a vidám társaságnak.