Az első alkalommal összegyűltek a tengeren - fórum és visszajelzés

Először összegyűltek a tengeren

Én és a barátnőm, Natalia először találkoztunk a tengeren.
Számos szervezési kérdés merült fel: például hol élni, hol lehet enni, mit nézni. Ebben a tekintetben az internet
segített nekünk, találtak minden szükséges információt ezen a fórumon és más helyeken, amelyek pihenni Szocsiban. Az Adler-i nyaralásunk megszervezését még a jegyek megvásárlása előtt is megkezdtük, összeállítottunk egy listát a vonatokról, a dolgokról és a kiadásokról.
A vonaton 57 órát kellett menni. Jegyvásárlás 45 nap oda-vissza, de ebben, egy másik esetben, az a hely, eljutottunk a sürgősségi ablakok, azaz nem lehet otkryt.V míg a 30 ablak, és a vonat még.
Íme, amit a termékekből vettünk:
-Kashi bp
-tea
-uborka
-napraforgómag
Az állomásokon gyakorlatilag semmit sem vettek, valahogy félve
A házak keresése során számos ajánlatot választottam Adler különböző területein. A lakásválasztás kérdésében nincs nehézség, mert az Adler-ajánlattétel több, mint a kereslet. Általánosságban elmondtuk, hogy az utcán Adler központjában egy kétágyas szobát készítettünk. Sonya Morozova. Otthonosan hívtam a háziasszonyt, és rendeztek egy találkozót az állomáson.

A napi költség 350 rubel / fő. Nos, úgy tűnik, minden rendben van.
A vonat érkezése 4.27-re, az utca sötét, sőt hűvös, nem esik esőben délen. 20 perccel a vonat megérkezése előtt tárcsázom a háziasszonyt otthon, hogy tisztázza, van-e a helyén. És most figyelem! Második hívásom után felvette a telefont, álmos hangon motyogott, hogy alszik, és nem volt hely. Mi a sokk?
A vonat megállt, zacskókkal mentünk ki, és nincs hova menni. Egészséges!
Én és a lányom tökéletesen tudták, hogy a vonat érkezésével nemcsak találkozik, hanem az utcán is
"ingatlanforgalmazók" Úgy döntöttünk, hogy használják a ulugami, miután elolvasta néhány ilyen sikeres kísérletet
ház keresés. Kihívtam néhány igényt - a tenger 10-15 percet, a megélhetési költségek nem több, mint 350 rubel naponta

egy személytől függetlenül egy önállóan főzni képes konyha rendelkezésre állása. Felajánlották, hogy Adler központjába vagy
megáll az üdülőváros közelében. Miért döntöttünk úgy, hogy az üdülővárosban maradunk? Mivel az üdülővárosban található az Amphibius vízi park, az oceanarium, a delfinarium, és milyen egészséges, hogy sétáljon az üdülővárosban este, napnyugtakor! Egy - de egy ágvonal a tengerpart közelében fut. De az egész pihenőidőre sohasem hallottunk egy elhaladó vonat hangját.
Tehát egy ismeretlen autóba kerülünk, és ismeretlen helyre vezetünk - eljutunk a házba, ahol élni fogunk
Nos, megérkeztünk, élünk az ul.L. Pereulok 6/10-ban, a magas hegyi emelkedésről A tulajdonos találkozott
Azat házai. Mindazt, amit a szobába költöztünk, és megegyeztünk a házban. Ragaszkodtam ahhoz, hogy átvételt készítsek. A tulajdonosnak meg kellett követelnie a lakhatás teljes időtartamára szóló lakhatási kifizetést. Elmentünk ágyba, és reggel előtt egy csodálatos képet festettünk a tengerről, majdnem az ablakon. Valóban, a tengerbe 15 perc. Ott a hegyről, tedd vissza a hegyet. Az első dolog, ahogy kellene, a tengeren van. A tenger azon a napon egy kicsit viharos volt, és nem úgy tűnt, hogy a tenger, hanem a sötét oldat Thera Flu
Néhány nap múlva a tenger nyugodt lett, a nap végül megjelent, és az ünnepek alatt mindig változatlan maradt.
Nem hittem Natashának, de délen, és tényleg nem kapok kalapot / Panamát / bandanát! Ezért a tenger felé vezető úton mi
vásárolt egy kalapot, egy kört, egy szőnyeget És ne mondd olyan drága árakat, mint az Urálok fővárosában.
Amit a házról szerettem, az volt, hogy rendelkezésre állt egy konyha az önellátáshoz. A konyha széles asztalán este
minden vendég összegyűlt és nézte a TV-t, és akik már barátokká váltak - beszélt, nevetett. Ami nagyon fontos a hő - konyha alatt csuklós Tenom, azaz az utcán ettünk program keretében: reggeli magukat, sűrű vacsora az ebédlőben, vacsora magad. Mióta az üdülőváros közelében éltünk, látni akartuk Adler központját. Ahhoz, hogy ezt elérjük, volt az út, van egy taxi egy jel, „Vásárcsarnok”, és voltak 20 perc alatt a helyszínen. A dugók persze meglepettek Amit láttunk Adler központjában. A vasút hiánya a tengerparton, szélesebb tengerpartok, zajos, sok nyaraló. Nem tetszett a központi piac Adler. Hol származnak a gyümölcsök, mézek, diófélék árai? Délre jöttem, ahol minden nő. Általában, ha nem tapasztaltunk költői örömöt, elmentünk a tengerpartra. Orosz lélek és kért tőle egy kört egy vízibicikli Miután meggyőzte a barátnőjét - gyáva, hogy üljön össze, léptem a gázra .Vso semmit, de amint a sebességmérő tű eléri az 53 km / h hátsó hallott hangokat „stooooy” - ez volt a jele hogy az utas félek, és el kellett fojtani arról lovagolni ellen hullámok - jet ski ugrik, és nyomja a vizet, létrehoz egy csomó spray 500 rubelt 5 percig, és a sztrájk az egyik, mielőtt a következő ünnep. Úgy tűnik, kifizetődik
Úszás után mentünk a tenger partján, a sétányon. Így jutottunk el a Mzymta folyóhoz
Az első kirándulásunk Krasnaya Polyana volt. Összegyűjtötték 13.00-kor a városnéző buszon
Hegyi láncra indultunk, hogy megnézzük az orosz csúcsok csúcsait. Egy kicsit szerencsétlen volt, Krasnaya Polyana volt a felhőkön azon a napon, ami azt jelenti, hogy nem élvezhettük a kilátást a csúcsról - 2200 méter.
Vettük a liftet "Sberbank", és most már a tetején. Srácok, hol van a csúcs, hol van az alja? Minden a felhőkben van. És hideg van! Ültünk a libegő és lement, aztán megint felment - ijesztő, de egy magas mese arról, hogy mi felvonók hullanak nem támogatja a barátnőm jelenlétében nagy mennyiségű spets.tehniki Krasznaja Polyana elrontja az egész megjelenés. Általában, miután nem kaptuk meg, amit akartak, újra megyünk le. Ihlette fényképeket Krasznaja Polyana egy tiszta nap, úgy érzem, mint Mózes hivatkozott, de ez nem Sündisznó a ködben
A következő kirándulásunk Abházia! Nagy! Finom. Oly sok gyönyörű hely, ahol még nem találkoztam, és a természet. Kiválasztottuk a "Golden Ring of Abkhazia" kirándulást egy látogatással Gagry, Pitsunda, New Athos, barlangok, Lake. Riza.
A határon egy polgári útlevéllel, az első városnézés Gagry volt. Tovább - Pitsunda. Adtak nekünk
másfél óra, hogy úszni, és látogasson el a bevásárlópadokba. Az első dolog, ami elkapta a szemem, az átlátszó tenger volt! Elolvastam, hogy a víz átlátszósága kb. 43 méter, a kövek mindig láthatóak voltak
Miközben úszni voltam, úgy éreztem, hogy repülni fogok!
Továbbá - a kolostor New Athosban. Felár ellenében csoportunkat felajánlották, hogy üljön egy többüléses kabrióban, és felmászik a kolostorba. Mindenki egyetértett, csak engem és a lányt. Elmentünk gyalog, különösen, hogy csak 10 percig menjünk, de milyen gyönyörű kilátás nyílt a tengerre önmagunkra. Igen, bárhol nincs vallási komponens. Tovább - barlangok. Miután néhány kilométert vezetett, megközelítettük az egyik legnagyobb barlangot Dél-Oroszországban. A kocsikban ülve pár percig földalattunk, majd egy csodálatos barlangok mentén sétálgattak. Félelmetes! néha azt a benyomást keltették, hogy a mennyezet összeomlik, és mindannyiunkra esik. Nagyon informatív kirándulás
Továbbá - a magas hegyi tó Ritsa. Egy kis tó, amelyet minden oldalról magas hegyek vesznek körül. A 800 méteres tengerszint feletti magasságban könnyű légzés, azonnal valami enni akar, a turisták szolgálatában -
Frissen kifogott pisztráng a Rica-tótól, tűzön főzve. Közvetlenül a nyárson szolgálják fel. Mmm! Egyébként látható, hogy a hó a hegyek tetején fekszik, a kirándulás 6 órakor kezdődik, és a tizenegyedik órában
A következő kirándulásunk Szocsi! A minibuszon ülve, a Szocsi vasútállomásához mentünk, a közelgő olimpiai fővárosban voltunk. Minden szép, minden virágzik. Az első látogatás a Riviera Park. Mindent, de gyorsan unatkoztunk és elmentünk. A milliomosok vitorlái, a türkizvíz, a kellemes tengeri szellő és a sárga nap - jelei, hogy Szocsi kikötőjében tartózkodik. Egyórás tengeri utazás megrendelésével a hajó orránál helyet foglaltunk, felemeljük a kikötési vonalakat, és itt vagyunk a nyílt tengeren. Elegáns fotók kiderült! Valahol az út közepén úszni kezdtünk a tengerben. Az egyik a fürdés a parton, a másik messze a parttól. A víz hidegebb, de tisztább
Tovább - Sochi strand. Sok szórakozás. De már nagyon fáradtak voltunk, és mentünk, hogy keressük a hazafelé.
Másnap a tengerparti üdülővárosban úgy döntöttünk, hogy egy banánt lovagolunk. Egyszerre azt mondom - a lányom nem tudja, hogyan kell úszni, de a szervezők azt mondták, hogy mellényt viselnek, és nem fognak banánt váltani. Ijesztő, meg akarom mondani, különösen akkor, amikor először és nem tudom, mire számíthat. A sarkokban, amikor a banán kanyarodik 60-ra, mindenki nyikorgott, néhány srác azt állítja, hogy mindent irányítanak, és most átkerültek. Mindannyian repültünk oda, ahol. Ahogy felszínre kerültem, azonnal megkerestem Natashát, nagyon ijesztő volt, mert beleegyezett
banán feltéve, hogy nem kerülünk át. És itt van. Vitorlázva, megnyugodva, azt mutatva, hogy egy mellényt nem fognak abroncsba menni, biztonságosan leültünk egy banánt. És ismét a pedált a gázba
Egy külön beszélgetés az Adler delfinarijáról. Vicces, ugyanakkor az intelligens állatok elszakították a néző tapsokat, nevetettünk és meglepődtünk. Togo érdemes megemlíteni Ne felejtsd el a vízi parkot, a felnőttek és a gyerekek biztosan megtalálják a dombot a kedvére.
Adler csodálatos város, de a szolgáltatás sok kívánnivalót hagy maga után. Egy kicsit tisztább lenne, itt sokkal szebb lenne.
Az új találkozókra, Adler!

Köszönet mindenkinek, aki olvassa!