Szörnyű történetek, amelyek egy éjszakai autóúton történtek

Mindig valami hátborzongató volt az éjszakai vezetésnél. Teljesen sötétben jársz, és csak az autó fényei világítják meg az út egy kis részét, amely hirtelen villog az úton, nehéz logikus tárgyak megmagyarázása. Néha ez csak egy madárijesztő a kerítésen, bár nagyon hasonlít egy emberhez, és néha egy valódi kinézetű nő fehér ruhában és mezítlábban. Csak egy késői autós vagy. szellem?

Egy csomó történet egyszerűen egy váratlan éjszakai találkozásról mesélt egy szarvast vagy egy baglyot, de voltak is nagyon szörnyű történetek.

Az egyik felhasználó azt mondta, láttak egy babakocsit egyedül állni az út szélén. Abban az időben nem álltak meg, és később megtudták, hogy néhány utcai rablónak van ilyen csapda csapda - elhagyni a kerekesszéket az úton vagy mellette, hogy felhívja a figyelmet.

Egy másik elmondta a történetnek, hogy a kocsijuk előtt álló út hirtelen fekete és kapucni furcsa figurákkal keresztezett. Egy országúti úton volt. Egy másik felhasználó azt javasolta, hogy valószínűleg csak tinédzserek voltak, de a történet mesélője szerint három óra volt a városból, és halott éjszaka volt.

- Vontam egy autót egy vidéki út mentén Brookville közelében, Indiana-ban. Amikor egy nagy kukoricatáblán haladtam, láttam, hogy valami kiborul a kukoricaszemek között. Amikor közelebb értem, rájöttem, hogy ez egy madárijesztő, de a lehető leggyorsabban próbáltam kijutni - írta a felhasználót a ChuckZombie nevű becenevvel.

- Én vezettem haza késő este a munkából, átvágta egy ipari területen - írja Awkward_Dog - Amikor én vezettem fel a kör útszakaszon, láttam, hogy van egy autó az út közepén, és mellette két ember. Úgy tűnt, megpróbálják megakadályozni az átjárást. Azt gondoltam: "Szeretne megragadni valakit?" Féltem és gyorsan átmentem ezen a helyen. Nagyon zavart volt néhány nap.

- Ausztráliából vagyok. Három órakor reggel vezetett apám autóját a vidéken a városba - írja a felhasználó ZanzibarBukBukMcFate. Nagyon sötét volt és nem álltam meg sehol. Amikor elindultam a városba, a közúti lámpák még mindig halvány fényében láttam valami nagyot és formátlanul a műszerfalon előttem. Közelebb kerestem, rájöttem, hogy egy nagy pókhuncshoz tartozott (el tudják érni egy vacsora méretét), és hogy közvetlenül rám néz. Látod, egyszer nem kinyitottam az autó ajtaját az út során, vagyis ez a dolog velem volt az utazásnak mindhárom órája. Gyorsan eljutottam a benzinkútba, befecskendeztem egy inszekticidet és becsuktam az autót. Később soha nem találtam meg a testét.

Szörnyű történetek, amelyek egy éjszakai autóúton történtek

- Éjjel dolgozom, és egyszer elfelejtettem a csomagomat egy otthonában. Nem volt pénzem velem, és úgy döntöttem, hogy gyorsan megyek el és enni, - mondja ZellRyu25 - sietettem, és úgy döntöttem, hogy országúti utakon levágom az utat. Körülbelül félúton láttam egy nőt fehér ruhában és mezítláb az út szélén. Azt hittem, talán részeg volt és lelassult, mellette haladt, nem akarta, hogy hirtelen ugorjon az útra, és az autó alá kerüljön. Amikor vezetés közben visszanéztem, és senki sem látta. És miközben a többiek között vezetett, mindig azon töprengtem, hova mentem, és mit csinált az éjszaka közepén mezítláb az úton. Nem akartam elgondolni a miszticizmust, meggyőződtem róla, hogy csak egy részeg asszony volt.

- Éjjel mentem, a kemping felé tartva - írja TheAb5traktion. Sötét helyen volt ezen a helyen, és sehol sehol sem volt közlekedési lámpa. És hirtelen a sötétben láttam több száz szemet bámulni rám. Azt hittem, talán nagy bikák voltak. A szemük nagyon baljóslatúan tükröződött a fényszórókban.

- Dolgozom a második műszak, és a végén valahol a 23:30, - mondja smuphy72, - én aztán barátja házában, de aztán a vihar kezdődött, és úgy döntöttem, hogy haza. Három út van a házamhoz, az egyik a városon át vezet, és kb. 20 percet vesz igénybe, a második egyenesen egy földútra és mindössze 8 percre. Olyan földet választottam, amelyen nincs egyetlen ház az út percek alatt. Zápor, én a közepén őserdő Alabama, és amikor átmentem az ívelt szakasza az út, láttam kellős közepén, az út egy ember nagy növekedés egy fekete köntöst, fekete nadrágot és fekete cipőt. Hirtelen fékeztem és megálltam, aztán ez az ember néhány lépést tett az irányba. Nagyon rémült voltam, és hátrahagyott, és ez az ember hirtelen rohant utánam, de aztán az erdõbe rohant. Alig jutottam el a házba, felhívtam a rendőrséget. Két nappal később rájöttem, hogy egy ilyen eseményen egy női versenyző hasonló incidens volt, és ez az ember megpróbált bejutni az autójába. A rendőrség mindent átkutatott ezen a helyen, és megtalálta a sátrat az erdőben, de az embert soha nem találták meg.

Szörnyű történetek, amelyek egy éjszakai autóúton történtek

- Volt egy országút mentén, próbáltam rendbe hozni a gondolataimat - írja Somerandomguyno5 - leálltam a járdaszegélyen, és kikapcsoltam a fényszórókat, és elfojtottam a motort. Öt percig ültem, hátradőltem, aztán visszamentem. És hirtelen láttam, hogy egy külföldi SUV parkolt az autó mögé. A vezető helyén senki sem volt ott, és nem láttam semmit, és nem hallottam, hogy valaki jön hozzám. Az autóom csak a harmadik próbálkozás után került fel, és gyorsan elhajtottam onnan. Rengeteg horrorfilmet néztem, és az elmémben sok történet rögtön felszólalt arra, hogy mi történt velem.

- Nem láttam semmit, de tisztán hallottam a nagy szárnyak csörömpölésének hangját - írja Knorian. - A vidéki hegyi völgyben volt. Ez úgy hangzott, mint egy sas szárnyainak tapsolása, de nyilvánvalóan sokkal több volt. Aztán láttam egy árnyékot a tetején, de nem tudom megmondani, mi volt. Vagy igazán nagy sas volt, vagy egy helyi folklór lény, Mananangal (egy fülöp-szigeteki vámpír).

- Mentem az van útban a Svájc az autópályán majdnem teljes sötétségben, a dombról a völgybe - írja shepbigstrongfella - Hirtelen megláttam a jobb sávban, amit vettem, hogy egy futó ember. Körülbelül 02:30 volt, a holdfény fénylett, és hirtelen rádöbbentem, hogy a férfi nagyon furcsa módon fut, kihagyva. Vezetési mellette udvariasságból, úgy döntöttem, nem vakít őt a fényszórók, de ő elfordította a fejét, és rám nézett, és szeme az űrlap álltam a bőrön minden szőrszálat. A fényük mind a kutya szeméből tükröződött, és körülötte sem voltak házak, a legközelebbi város 30 mérföldre volt. Szörnyű volt.

És milyen történetek voltak?

Tetszik a post? Támogatás Chips, kattintson:

És mit gondolsz erről?

max 5 hónappal ezelőtt

Emlékszem, valahol a Kostroma mögött vezetett, és az az érzésem, hogy közeledni kezdem a Silent Hillhez.

„>

Michael 5 hónapja

Éjszaka, erős hóvihar, szinte semmi sem látható. Egy ember halkan megy, attól tartva, hogy repül az úttól. Hirtelen meglátja - a hátsó lámpatestek előre vannak. Ő követte őket, és elment. Vezeltem, kényelmesebb volt rá, hogy a lámpákra támaszkodjon, de megpróbált lépést tartani a törlők ritmikus hangjával, de próbált lépést tartani.
Hirtelen az elöl lévő autó leáll, és az ebből a mért utazásból származó férfi ellazul és belép hátra. Kialszik, az autó előtt áll az autó előtt, és kiabál: "Ember, ti, órenel, fékezett, az időjárás olyan?". A válasz: "Valójában a garázsomba jöttem."

Én sokat utazott az életemben, horror az volt, persze, de a legrosszabb, nekem úgy tűnik, hogy felébredjen a kerék körülbelül száz gyorsítsa megszólaltatása nélkül pontosan mely telephelyek találhatók.
Ez történt velem az út második éjszaka végén. Azonban a nap folyamán aludtam néhány órára, de ez nyilvánvalóan nem volt elég. Öt órakor, amikor volt egy kicsit több, mint fél óra, hogy a házat, hogy egy teljesen üres úton, értem, értem, hogy elájult előtt ez egy ideig, ami nem tudja, hogy milyen idő van tiltva, és milyen Mete vagyok . Elérte a legközelebbi "zsebét", erős kávét ivott, hideg hóval mosott és az autó körül futott. Általában minden megtörtént.
Minden durva út és készség az időben, hogy megálljon, és ne sújtja a sorsot olyan mértékben - az angyal nem mindenható.

max 5 hónappal ezelőtt

Egyszer, körülbelül tíz évvel ezelőtt, a klub "4x4 Tour" tartott hagyományos esemény "Midnight Off-Road Disorientation". Terepjáró verseny általában koordináták szerint. Kezdjük éjfélkor és kb. 12-14 órával.
A lényeg az, hogy még a TR2-re előkészített autók sem nyertek vissza mindent - némelyek egy halott utat ültek, és várták a kiürített pártokat, amelyek megmentették őket a verseny után.

Csapatunk részt vett az egyik ilyen pártban. Találtunk egy elakadt UAZ-t, kihúztuk a mocsárból, és elvittük az alaptáborba, mert volt egy szakadt kormánykerék, már a következő éjszaka éjfélkor volt.
Aztán látjuk az olaj erdőben lévő képét - egy közönséges árokban az út közelében, a közönséges UAZ szorosan a sárban ül a gyárban a szabvány kerekeken. Az autó nyitva van, a tulajdonos nincs ott - kiabáltunk, gyomláltuk, és úgy döntöttünk, hogy gyalogosan elhagyja a falut (15 km-re, úton), és reggel visszatér a traktorhoz.
Nos, azt gondoltuk, hogy mióta mentőcsapat vagyunk, meg kell mentenünk mindazokat, akiket elkapunk, egy csörlővel összekulcsoltuk és kemény talajra húztuk ki a szakadékból. És továbbment.

Egy férfi, valószínűleg reggel jött vissza egy traktor, ohƴel és rohant írni a történetét chipek Sprite és frights tolta a kocsiját ki a szakadékból, míg aludt.

Emlékszem, én is fényképeztem ezt az epizódot: