Tavaszi kirándulás Jaltába - esküvői túra

A nászútra utaztam, a férjem és én úgy döntöttünk, hogy a Crimea "vademberek" -re megyünk. Ennek több oka volt: ott találkoztunk, soha nem voltunk tavasszal a Krímben, szabadságszerető lelkünk csak a nagy és zajos Kijevből akart szabadulni. A város, amelyben élünk, egy rövid beszélgetést követően, Jalta választotta. És soha nem bántam meg. A májusi turisták kevés, mivel a víz még mindig hideg, és csak a helyi mer szellőzik, és a levegő hőmérséklete nem túl magas. De szabadon kirándulhatsz.

Gyorsan találtunk egy kis házat kettőért meglehetősen elfogadható áron. Jaltában akár szállodákban, panziókban és privát házakban, akár bérelt apartmanokban vagy házakban élhetnek. Ha az első helyeket a leginkább lefoglalták előre, akkor az utóbbi ajánlata minden lépésnél szó szerint történik.

Különböző kávézó és étterem jaltai, nagy változatosság, minden ízlés és erszény. Régen reggeliztünk a házunkon, és elmentünk ebédelni és vacsorázni a legközelebbi kávézóban, amit valamilyen okból a szovjet "étkező" szónak neveztünk. Az étvágy a friss levegőben kitűnő volt, és a verandán lévő kávézóban való étkezés öröm.

A tartalékban egy hét volt, ezért kis tervet készítettünk Bakhchisarai, Szevasztopol és Balaklava, a Massandra palota és a kedvenc Krasnokamenka faluból. Az idő múlásával Jaltában pihentek.

A délutáni tengerparton, a mi meglepetésünkre, sok napozás volt, még akkor is, ha az időjárás nem volt a legjobb. Nem úszunk, leginkább a töltés mentén és a város furcsa, keskeny utcáin sétálgattak, friss levegőt lélegeztek vagy a part mentén haladtak.

Tavasz Bakhchisaray-ban

Soha nem vásárolunk fizetett kirándulásokat, mindig magunk múlik, nem változtattunk meg alapelveinken és ezen az úton. Bakhchisaraiba busszal mentünk. By the way, a jaltai Bakhchisarai csak egy vagy két busz, így jobb, hogy menjen a pénztáros már reggel. Ott járkáltunk az óvárosba egy minibuszon, megvizsgáltam a kán palotáját. Többször is itt voltam ezen a helyen, és a férjem teljesen új volt. A palota területén májusban nem találunk gyönyörű rózsabogarat, de a gesztenye virágokkal és fővel virágzik, és újra, kevés turistát lehet szabadon fényképezni.

Tavasz a Chufut-Calais-ban

A zöld gyep Chufut-Calais alatt

Ugyanígy utaztam Jaltába.

A szomszédos szovasztopolban buszon mentünk. Egy kis sétát tett, a minibuszba költözött Balaklava felé. Milyen szépség van! Egy Balaklava öböl megéri! És ha még mindig felmászik a régi erőd romjaira, akkor onnan a csodálatos kilátás nyílik a tengerre és a városra! Az egész hegyet, amelyen az erődet felmászottuk, fényes, sárga virágokkal borították, amelyekből kellemes mézes aroma jött.

Tavaszi kirándulás Jaltába - esküvői túra

Nagyon könnyű volt eljutni a Jaltai Massandra Palotába. Elég, hogy néhány megállót elhúzzon egy trolibuszon, Alushta irányába, majd gyalog a hegyre. Vannak jelek az úton, így nehéz elveszni.

Tavasz a Massandra kertben

P is oxetili Krasnokamenka, szerettem a tanulási napok óta, amikor ott pihentem. Ezért nem hagytam ki a lehetőséget, hogy itt maradjak, ezúttal felmásszon a Vörös Kőre, és megcsodáljam a nyitott kilátást. Útközben több képet készítettünk a virágzó lila és almafákról. A falu bármelyik kocsibuszból érhető el Simferopolból vagy Alushta-ból.

Virágzó lila Krasnokamenka

Virágzó alma Krasnokamenka

Bárki, aki nem volt a Nikitsky Botanikus Kertben, sokat veszített. Azt tanácsolom mindenkinek, hogy menjen és nézze meg a "Krizantém parádét".

Kövesse az utazást a Vkontakte útján: