Aktív horgászbot - nyersbőr - négy nappal a menetrend szerint

Figyelembe négy mezhprazdnichnyh nap neotgulyannogo téli ünnepek szerint meghívására Nikita, meglátogattam őt a falu Tokarev (obl.Shatsky Ryazan régió), ahol a folyó folyik közelében Cna. Amikor elhagytam Moszkvát, felhős volt, és az eső már megindult a Ryazan régióban, találkoztam a Shatsk buszpályaudvarán, Nikitával és feleségével, Svetlanával. Most a legfontosabb feladat az volt, hogy felszámolja a útszakaszon az autópálya, hogy a legtöbb derevni.Rasstoyanie csak egy kilométerre, de néhány nap után az eső és az eső ma, sáros chernozemu- feladat nem egyszerű feladat, még azok SUV. Amennyiben a megcsúszás, ahol szinte a hasa, emlékezve a „szeretet és ragaszkodás”, akik felelősek a közúti, futás navigátora (Nikita) Svetik megbirkózott tökéletesen. Kár, hogy nem szedtem ezt az úgynevezett úttestet és hogyan kellett legyőzni. Fotik a hátizsákjában volt, és az eső elapadt. Amint beléptek a házba, az eső ki volt kapcsolva (minden nap, amikor ott voltam).

Ugyanabban az estén Nikita 11: 00-ig akart horgászni. Neki az utolsó éjszaka egy pár beleesett egy rendetlenségbe, és remélte, hogy ezúttal még egy harcot fog. Elmentem a cégért, velem csak hoztam az adagolót és egy pár halászpálcát. Nem készültem fel a harcsa fogására, és hamarosan sötét lesz.

Ebben a halászatban is kapott egy kisgyermekt, miután fotózási munkát végzett, felmentették a szüleihez, és otthon kezdődött.

Aktív horgászbot - nyersbőr - négy nappal a menetrend szerint

Másnap én sutra egyedül ment. Nikita elmondta, hogy ígéretes helyeket a folyón. Először elkezdtem elkapni a vezetékeket. Csak a folyó megközelítési helye nem elég. A bankunk alacsony és a bokros fákkal szinte a vízen. Találtam egy helyet a csatorna kis szigetének közelében. Van egy folyó, ahol tisztességes áram van a helyünkön. A donorok legalább 100 grammra raktak a rakományt, a náddal és a méter mélységével kellett elkapnom a partot. Az identitás áramlása nem volt gyenge, de a 20 méteres vezetékek elvégezhetők. A víz az esõ után nem tisztázott. A féreg nem fogott, csak a szemölcsökre és a kanálokra, a vérférgekkel. De a fogás kis rostovki, ruddings és sötétedés volt. Egy darabig elkaptam, és folytattam. Megpróbáltam elkapni a különböző helyeken, de mind a fogás csak melochovka. Hol van a nagyobb hal? Nagyon reméltem, hogy elkapom a csótányt.

Nikita vacsorázni jött. Már visszatértem a helyre, ahol elkapta. Szemben a meredek parton (ott a folyó fordul). Az ott folyó áramlat sztrájkolja azt a partot, a nyugalmunkat és a sekély vizet. Úgy döntött, hogy elkapja az adagolót. Mindkettőt a sekélységre és a halomba akarta találni, de az adagolóban csak egy kis dolog. Okunishki, csillogó, csikorgó és csikorgó - és a hal nagyobb, és ez minden. Megváltoztattam a fúvókákat, megnöveltem őket, de ezek a finom szemcsés piranák fésültek, és csak átlátszó bőrt hagytak magmából. A feeder csúcsa megrándult, és a harangok mindenfelé csörömpöltek. És az esteig tartott. Ezen a napon Nikita elkapta a yazyát kiló alatt.

Otthon maradtunk, mert sötét volt. A vacsoráról egy szaggatott, szelíd szél fújt. A férfi miatt nem tudott csalit. Ez a szélmalom még három napig fújt. Konkrétan Zadolbal.

Aktív horgászbot - nyersbőr - négy nappal a menetrend szerint

Másnap ismét elmentem halászni. Ismét elmentem a nádasokra a meredek bankhoz. A nap napos volt, de szeles volt. Míg a szélmalom nem erõsödött (este estek, és a szútra ismét erõsödött), lehetõség volt csali halászatra, de a fogásokban ismét csekély volt.

Átkapcsoltam az adagolóra. A sütés ismét. Egy másik öntött után a feeder csúcsa kiegyenesedett, és a vonal oldalra mozdult. Vágtam - van egy cipő. Van valami, de mint a nádasok (a part mentén leereszkedő nádasok a vízben és a tengerpartig egy méter 2,5) output. Hosszú nappal volt velem, de azon a napon volt, hogy nem vettem be, reggel kiengedtem ... Ebben az időben a kárász (és ez volt) már a nádasokhoz vezetett. A mocsarak elsüllyednek. Elkezdte elterjedni a halott fűben, hogy felemelje. Fél métert húztak, aztán elhúzódott, és a pántot a nádak fölé csavarták, és essssessno vágta a pórust, és elment ... CAREL volt. Megkaptam a kegyes ponty egy kilóért, de ez nagyobb volt. Sok. Mivel nem matyuknulsya az egész folyón - csodálkozom. Felhívom Nikitát (ő már a folyóhoz ment), hogy hozza a hosszú bakancsot. Ha velem volt, és leszerelték volna - a kegyes lenne az enyém! Ó, ez ha HA ... A csészét hozta hozzám, és mindig készen álltam ... már nem volt rá szükségem. Abszolút. Igen, ez a melochovka elkapása vonakodik.

És még mindig különböző lények:

Elengedtek és hazamentek.

Érkezésem utolsó napján újra először elkaptam. Reggel úgy tűnt, hogy a szél csendesebb, és csendben elkapható a helyén.

De nem. Egy óra és fél óra múlva a szél felgyorsult és az egész folyón át zúzódott. Felhívom Nikitát, és azt mondom, hogy a szél erős és nem fogja elkapni. Felajánlotta, hogy felfújja a felfújható és a másik partra. Ott a meredek dombon a kanyarodás mögött csendesebb volt. Természetesen egyetértettem. Kivette a szélmalmot.

Aktív horgászbot - nyersbőr - négy nappal a menetrend szerint

Ezen a parton csendes volt, és felmászott a meredek szél tetejére - egy szélmalom a mezőn. Találtam egy helyet a part alatt, és megerősítettem. A parton sáros vagy agyag. Lehetetlen állni. Nataskal fa darabokat és táblákat, hogy a lábai ne menjenek bele a sárba. A part alatt a mélység 4 méter volt. További mélyebb. Először megpróbáltam elkapni a vezetékeket. A csalétket a halászat helyére dobta. A kicsi rohanok újra összegyűltek rajta, és a fejet támadták a féreg és a férgek. Itt foltolod. És itt nem jó. Napsütésben és napozásban ülök. Aztán levette a napszemüvegét - a fülbevaló arcán a fehér csíkok maradtak.

Aztán úgy döntöttem, hogy megpróbálom az adagolót. 30 méterre dobom a mérőket, és az adagoló alja alá esik, 10 méteres mélységben fekszik. A feeder - tazh melanchovka. És este estére fogta. Nikita nem fogott el semmit azon a napon. A part mentén sétáltam, beszéltem a halászokkal. Este a víz fél méterre ment a partról. Ez annyira egy nap. Nyilvánvalóan leesett.

Másnap reggel 9 órakor buszt vettem.

Tisztelettel és tisztelettel köszönöm, hogy a katicabogár képe és az elárasztott hajó nagyszerűen észrevehető. Remélem, tetszett neked, és megérted a pontodat a következő évben (felnősz egy dologért). Slavik tudja, hogyan podmetit amit mások nem látják és leírják nem csak szép és igaz, de azért is, hogy minden egyes alkalommal, amikor egy felnőtt ember megfojtja tart (gondolkodni, hogy mi a jó és a jó emberek mindig jobban hosszabb) .Teh aki gyermekkora óta megtanulták a természet védelme érdekében soha megsérteni (anyánk, és nem engedjük meg másoknak) - élénk íj Slava.Dlya megtiszteltetés volt, hogy magammal vinném a barlangba (True Prof.

Nikit! Minden rendben volt. Köszönöm. Igen, sajnálom, persze, hogy nem sikerült elkapnom egy jelentõs chota-kútat, oké. Növeld fel!
Sokan látják a szépséget, de egyszerűen nem írják le. Fotik segít nekem. Érdemes alaposan körülnézni. És különösen, amikor nem harap, és gyakrabban nem az úszóra, hanem az oldalára néz, és észreveszi minden rovar, madár, felhő és virág.
Nos, a profi, aki hízelgett ... Ezúttal voltam a tanuló volt és assystirovat te podsachnikom.

Moustached jól néz ki, és a fins tökéletes Nikita kabát együtt.
És általában a jelentés kellemes.

Felhívtam Sashát Yau-skoe-ra és elmondtam jobbat a következő hétvégére. mivel a szennyezés nem volt mélysége 1-1,5metra.escho azt mondta, hogy ebben az évben, Lin korán felébredt, és nem stabil (vagy inkább rossz klyuet.rybakov a part mentén nagyon kicsi. podleschika jobban beszél falatot csak a mi, hellyel balra a virsli, és előtte, megkerülve a szükségességét. figyelmeztetett sok kilépés vaddisznó közelében a patak nem félnek a tőzeg ásni a part közelében.

A csomagtartó velem ... Csak meg kell tudnom, hogy mit és hogyan. Nikita tudja, hogy mit számíthatunk, ha van fegyver?