Nászút utazás

Danila Maltsev, Moszkva

A fórumokon való részvételt követően a régióban gazdag 56 szigetet és szigetet választottuk ki. Poryskav az interneten, rájöttünk, hogy ez lehetetlen, hogy egy ajánlatot, amely megfelel az igényeinknek a pálya és a megtartott ülések száma az egyes helyeken napok, ezért úgy döntöttünk, hogy kérdésekben a saját kezébe: 1. jegyet az egyik telek. 2. Megtaláltam a helyeket az összes komphajó menetrendjével a szükséges utasításokban. 3. Úgy egyenesen a komp vállalatokat, hogy ne túlfizet a jutalék portálok 2. bekezdésben óta volt az út egy gyűrű, hanem a „Return”, és jött az átutalások magukat - kellett használni a különböző hajózási társaságok. 4. Megvásároltuk a szükséges kompok jegyét (itt és ott a helyszínen az irodákban). 5. Válassza ki a hoteleket foglalás helyszíneiért a véleményekért, megtalálja a szállodai névjegyeket, írja le, fogadja el és foglalja le / fizesse őket. Ez minden. Delov valamit!

Sétáltunk, és elindult, telítődik a légkör és hangulat a szív Görögország, hogy jöjjön a szállodába az esti órákban és csökkenése krovat.Na harmadik napon kora reggel elment a kikötőben partra egy nagy komp, ami 5,5 órán hozott nekünk. Mykonos.

A kikötőben találkoztunk egy kicsit nyűgös, de nem kevésbé kellemes tulajdonos egy kis szállodában, ahol a következő három napban. Ismét séta a tűző napon fürdés matrac, egy kis felmérést méretű „tőke”, a sziget az azonos nevű, ahol a szűk utcákon járni pelikánok, rámenős turisták ajtók mahonkih üzletek. Természetesen Mykonos látogatói kártyája a tengerben fehér és kék szélmalmok. Szinte mindig a szemed előtt vannak, így biztonságosan használhatod őket referenciaértékként, ha elveszíted. Mi nyíltan liberális ostrovchan a szerelmi kapcsolatok - nem zavarja, hogy élvezzük egymás, a természet és a napot.

És a szél. Ami szürke felhőket hozott és nagy hullámokat emelt. Ezért reggel, amikor elmentünk a kikötőbe, hogy eljussunk a következő szigetre, várnunk kellett egy késleltetett "expressz" -ot.

Mykonos-Paros útján még mindig óvatosan emlékszünk. Erős szél és a hullámok Mota hajónk egész úton, és nem volt az utasok és a személyzet tagja, aki nem köszönte olimpikonok, hogy a repülés nagyon korai reggeli és senki sem.

A kikötőben kb. Paros is találkozott a szálloda képviselőjével. Nos, mint hotel. A név azt Szörfözés Bükk Village, amely a gyakorlatban azt jelenti, egy hatalmas terület, amelyen a ház, kényelmes szobák, kempingek, területek a sátor alá 5 euró naponta. Minden, ami szükséges az élethez van jelen: rozetta, tűzhely, zuhanyzó, medence, étterem és kávézó, egy bolt, egy hatalmas virágokkal teli kert és természetesen a nagy strand, ahol vettünk szörf órákat, annak ellenére, hogy sokkal Novichkova hullámok. Csak Paros kiderült, hogy elfelejtettünk, hogy egy jobb, így az ötlet, hogy egy robogó, és körbejárja a kis sziget valójában továbbra is várat magára. Ez nem akadályozott meg bennünket, hogy három nappal a maximumot fogja nyújtani a hely, ahol vagyunk - Fények besilis a hullámok, megtanulta az alapokat a szörfözés, aludt, miután az utolsó átkelés és egyébként felszívódik a kimenő nyáron.

És ismét egy korai emelkedés, gyors díjak, búcsúzás a szállodai dolgozóknak és ajándékcsere. Ezúttal a komp nem volt kicsi, ezért kényelmesen eljutottunk Santorini legszebb szigetére. Az időjárás ellenére a sziget kellemes volt számunkra első látásra. Mivel kellemes hagyománysá vált, vendégszeretettel fogadtuk a kikötőt és egy nagyon hangulatos szállodába. A környéket és a fekete vulkáni tengerpartot felfedeztük. Csakúgy, mint Kamchatka-ban, ahonnan jöttem. A következő napon kirándulni mentünk a vulkánhoz, amelynek köszönhetően a világon ott van egy ilyen földönkívüli szépség, mint Santorini. Hallgattuk a légzését, vándoroltak, nem tűntek el a kövezett ösvényektől, és a meleg öbölben fürdött, amelyet maga a vulkán fűtött. Aztán fáradt és boldogan visszatért a sziget fővárosába - Fira városába. Ahol kimeríthetetlen kitartással vizsgálta többszintű utcáit, gyönyörű templomokat és nagyméretű kis házakat. És akkor ismét a strand, a tenger és a szórakozás! Egyébként tudtad, hogy a fekete homok nem olyan fekete? Itt szinte bármilyen színű kavicsokat találhat: narancssárga, kék, sárga, zöld, piros és türkiz.

Másnap ismét át kellett térnünk az utolsó szigetre - Kréta. Egy másik nyughatatlan kifejezett alkalom adódott a csendes és nyugodt vízisportok élvezetéhez. A következő napokban meglátogattuk Heraklion szigetének fővárosát; Knossos-palota, amelyből hihetetlen izgalmas érzelmek voltak; az egyik a sok vízparti park a szigeten, ahol kidolgoztak különböző aktív játékokat, és csak élvezte a vízzel kapcsolatos eljárásokat; elsősegélynyújtó állomás, mivel az egyik tengerimadár úgy döntött, hogy bevándorol Oroszországba a lábamban. Az utolsó éjszaka Görögországban hatalmas kompra költöttünk Athén felé. Ez a lebegő város sújtotta minket a zajos görögök szomszédságában, akik egy labdarúgó mérkőzést néztek - egy fedélzeten, és egy kápolnát a kaszinó helyett (ahogyan a térképen látható). Mintha újra megmutattuk volna a csodálatos országban uralkodó érzelmek sokszínűségét. Korábbi érkezés, nyugodt séta az ébredő fővárosban, ízletes reggeli az egyik kávézóban és vissza a repülőtérre, otthon. Építsen boldog életet együtt. Saját kezekkel.

És végül: írni ezt a történetet, hogy könnyű volt, mert még mielőtt az út, hoztunk létre maguknak a blog az interneten minden nap felvenni utunk, és ossza meg kedvenc fényképeit, jó, hogy van a szállodában wi-fi, úgy döntünk, a maguk számára. Ezt az ötletet adjuk az összes olvasónak! Köszönjük, hogy még egy okot adtál arra, hogy belenézzek és emlékezzem ezt a mágikus időt - egy varázslatos élet kezdetét.