A gyűrűk hercegének áthaladása háború északon (15.

Elindulunk, lyukat fúrunk a falba, és találunk titkos területet. Összegyűjtjük az összes rendelkezésre álló tételt, elhagyjuk a barlang e részét és balra fordulunk. Mi előre haladunk, és teljesítsük a küldetést.

Ettinsky mshanik. A Rock Cleft

Beszélgetünk Elronddal, menjünk le a tornácról, és elindulunk az arany tetővel rendelkező pavilonhoz. A pergola mellett, a Beleram jobb oldalán egy portál. Kattintsunk rá, és elkezdjük a következő küldetést. Mi választjuk a Mount Gundabad helyét.

Gundabad hegység. Hegyi hágó

Fussunk előre, és látjuk, hogy egy ellenfelek csoportja halad előttünk. Egyenlõzött velük és haladjon előre. Megöltünk még néhány ellenfelet, köztük íjászokat. Felállunk a lejtőn, és megölik az ellenséget, ami a tűz mellett támad. Átköltözünk a hely egy másik részére.

A fagyasztott őrök előre haladnak. A csata eléggé nehéz lesz, ezért aktívan használjuk a képességet, a Battle cry-t (a gnóm számára). Nagy kalapáccsal rendelkező őröket nagyon nehéz megölni. Lengésük során a fújástól a másik oldal felé haladunk. Folytatjuk tovább a hegyet, és ismét eljutunk a hegyek egy másik részébe.

Elindulunk, és megölik az összes ellenséget. Átmegyünk a barlangba, és befejezzük az epizódot.

Gundabad hegység. Piemonti erőd

Leereszkedünk és harcolunk goblinokkal és orkokkal. Elindulunk, átmegyünk az épületbe, és megölik az utolsó orc íjászot a bal oldalon lévő erkélyen. Az épületen belüli ajtón keresztül továbbhaladunk. Megtörjük az ajtót tartó rönköket.

Fuss előre, minden orkot és goblint megölve az út mentén. Átmegyünk a barlang egy másik részébe. Folytatjuk útjukat, a falakról lefagyjuk az aranyat. Megöljük a trollot, forgatjuk a kereket, és minden goblint. Miután beszéltünk a partnerekkel, megtörünk egy fából készült botot, amely az ork mechanizmus kerékének bal oldalán kinyúlik. Bemegyünk a megjelenő folyosóra és felemelkedünk az épületen belüli hídon. Folytatjuk az utat az épületen, és a függőhíd mentén haladunk egy másik épületbe.

Leereszkedünk lefelé, az íjászok megölésével. Miután belépett az épületbe, kimentünk az erkélyre, és megöltük az utolsó íjászot. A mellkasról hasznos tárgyakat kapunk, utána visszatérünk az épület belsejébe, és kilépünk a másik oldalán. Mi balra fordulunk, és a mellkasról kivonunk néhány hasznos dolgot. Visszatérünk és átadjuk.

Elmegyünk, ha szükséges, a boltba. Leereszkedünk lefelé, megközelítjük az épület bejáratát, és először a goblinok hordáját megölik, majd az egyetlen trollot. Az épület belsejébe közelítjük az ajtókat, kinyílnak. Három erős orkot gyilkolunk és bemegyünk.

Megölünk goblinokat, a dombok lakóinak és három íjászának vezetőjét. Keresse meg az épületet, amelynek belsejében van egy mellkas. Belépünk a barlangba, és elindulunk. Megbeszéljük az epizódot.

Miután beszéltünk a gnómmal, belépünk az épületbe. Beszélünk a gnómok királyával, Gorin. Leszállunk a lépcsőn, elhagyjuk a folyosót, és megtaláljuk magunkat a folyosón, ami balra és jobbra vezet. Mindkét oldalán futunk, amikor a kapuk kinyílnak, az erkélyre megyünk, és a Belerama mögött hagyjuk a kastély területét. A Darkshire felé tartunk.

Továbbra is harcolunk pókokkal és két orkokkal. Mozgás és harc nagyszámú kis pókkal és három közepes pókkal. Folytatjuk a mozgást mélyen az erdőben, a fő ellenségek # pókok. Miután elérte a folyót, megbirkózunk három íjászokkal és más orkokkal. Továbbra is futunk, öljük meg a két megmaradt íjászat és átköltözünk egy másik helyre.

Megöltünk egy egész pók # három hullámot. Kiválasztjuk a földről a bűvész személyzetét, aki az egyik pókról esett. Kattintsunk az aktív pontra, a ház bal oldalán, és befejezzük az epizódot.

Fuss előre és küzdjünk az orkok támadó beáramlásával. Átmegyünk az erdő egy másik részébe. Menj előre, és öld meg egy másik orkcsoportot. A villákon balra megyünk, ahol előtte kék aura akadályozta az utat.

Menj előre, és egy kalapáccsal öld meg az orkot. Forduljon jobbra, ahol az ork kiugrott, és osztotta le a falat. Átmegyünk a titkos területre, és hasznos dolgokat veszünk ki a mellkasról. Mozgás, a következő aktív átmenetig.

Felfelé haladunk a tetején. Elpusztítjuk a pókokat, futunk 30 méterre és harcolunk egy másik mutánscsoporttal. Jobbra fordulunk, és elindulunk, amíg meg nem áll. A mellkasból kivesszük a leltári elemeket, miután megölik a pókokat, akik megtámadnak minket. Forduljon jobbra és fusson. Menjünk mélyen az erdőbe, és jobbra tartsuk. Az aktív átmenethez közelítünk, kattintsunk a # E # gombra, és fejezzük be az epizódot.

Urgost királya. Szürke hegység

Elindulunk, és megölik a varázslót és a két őrséget. Felállunk a hegyre, és több varázslóval és őrséggel harcolunk. A hegyek egy másik részét átmegyünk az aktív pontra.

Vegyünk néhány lépést, mi előttünk egy egész csoport ellenfelet látunk. A harc nehéz lesz. Leggyakrabban a féltekén belül jutunk el, amelyet Andriel hoz létre. Ebben megújíthatjuk egészségünket, valamint menedéket nyithatunk a mi irányunkon lévõ nyilakról és mágikus golyókról. Felmezzük a hegyet, megölik az orkokat, amelyek találkoznak az út mentén. Általában ebben a fejezetben próbálunk gyakrabban elrejteni Andriel féltekén! Tehát felkelt az emeleten, és a hídon lévő ellenségekkel foglalkozva bejutunk a barlangba a hegyre. Előzetes, megnézheted az üzletet.

Menj előre, öld meg az összes orkot és menj át a barlang másik részébe. Harcolunk egy orkok csoportjával, majd jobbra fordulunk és felmegyünk a lejtőn. Megöljük az orkokat, a villa végén jobbra megyünk és a barlang végén megtaláljuk a mellkasát hasznos dolgokkal. Visszatérünk a villához, és menjünk balra. Elhagyjuk a barlangot, a hídon megölünk egy egész orkokcsoportot. Keresztül a hídon, igazítsa ki a fennmaradó orkok és fekete varázslók, majd menjen egy másik barlangba.

Felfelé emelkedünk, és ellenségeket gyilkolunk útunkon. Továbbra is elmozdulunk, a falakról lebontjuk az aranyrögöket. A villáknál, amikor a jobb út vezet a kijárat felé a barlangból, és a bal oldali ösvényt a két orkov-íjász felé, először balra megyünk. Öld meg az orkokat és menj el a boltba. Visszatérünk a villához, és elhagyjuk a barlangot.

A csata a Karnum Doom varázslóval

Valójában ez a varázsló ugyanaz a Volchar. Nem abban az értelemben, hogy ugyanaz a főnök: csak úgy viselkedik, pontosan ugyanaz. Fussunk hozzá, megkerüljük a tűzgátot, és megverjük, hogy vannak emlékek! A feladatot bonyolítja a hétköznapi orkok, amelyek időről időre a hegyek mögül jelennek meg. A dombok íjászainktól távolodunk el. Megöljük a varázslót, és befejezi a küldetést.

Beszélünk a sürgető Urgostral, és beleegyezünk, hogy adjuk neki a Karn-Doom erődjét. Átmegyünk Nordinbadba.

Tájékoztatjuk a gnómok királyát, hogy Karn-Doom felé tartunk. Menjünk be a folyosóra, és jobbra fordulunk. Lementünk a lépcsőn, és búcsúzzunk Beleramhoz. Elhagyjuk az erődöt, és elmegyünk Karn-Doomba.

Elindulunk a jégtorony előtt. A rozsdás csatornarendszeren át behatolunk az erődbe. Felmegyünk az emeletre. Az út egy, tehát ha rossz irányba fordul, akkor azonnal találsz magadat egy zsákutcában. Miután a legfelülre emelkedett, húzzuk a karot.

A kapuk megnyitása után hátrafelé mozogunk, és meggyilkoltuk a Karn-Duma zavart lakóit, akiknek a bezárása sejtjei az erőd kapujával nyitottak. Szintén ölünk meg egy őrséget, valami hasonlót a Vikinghez. Amint lefelé haladunk az első lépcsős létrán, kapcsoljuk be a jobb oldali járatot. Ő az, aki vezet az erődön belül. Megkapjuk a fennmaradó ellenségeket, és jobbra kinyitjuk a kaput.

Megöltünk három őrséget és futunk előre. Átmegyünk az erőd másik részére. Feljebb lépünk a lépcsőn, és a hatalmas teremben egy egész ellenfelek csoportjába lépünk: Karn-Duma lakóinak, a Vikingnek, számos orkoknak, varázslóknak és a snack # trollnak. Átmegyünk a nyitott épületben, tisztítjuk a két láda tartalmát, majd foglalkozunk a Karn-Duma zaklatott embereivel. Meghúzzuk a karot és átjutunk a nyitott folyosón. És itt nincs # Deal az újonnan megjelenő trollok és egyéb # ellenségekkel, miután még mindig a nyitott folyosóra megyünk!