Kalymnos-sziget

Aegalis 7c. A leginkább fényképezett pálya a világon.

A fő közlekedés Kalymnosban motoros robogó. Őket a helyi lakosság nagy része látogatja, és felkeresi a hegymászókat. És mi nem vagyunk kivétel. Amikor utoljára itt voltunk, mi is béreltünk Motickot, és szinte az egész szigeten haladtunk, ami 20 km hosszú, és a szélesség még kisebb. Persze, akkor nem néztem a "szemöldöke" útra a szememmel, de minden maradt az emlékezetemben. Ezért az ötletet, hogy forduljak az út között, a sziget fővárosa Poti (Potia), és a fő falu, ahol élnek hegymászók Masuri (Masouri) én nem is merülnek fel, mert nagy a forgalom. Az Arginonta - Vathis és Skália falvak között azonban két lépés volt - a Titkos Kert hegymászó szektora teljesen elhagyatottan emlékezett rám. A 2 pass, mint tudod, ez 4 pont. Lehet, hogy mindkettőből lemegy.

Hol dobni
A kalimnosi érkezés első napján nem volt lehetőség. Őszintén szólva igazán szerettem volna mászni, és az első nap mindig rendezés és más háztartási kérdések. A sziklákon, egyébként nagyon jó volt, azonnal kijutott a 7b-ről.

De a második napon elmentünk a titkos kertekbe. És a mászás a folyosóra azonnal felborzongott. A Rolling egyértelműen irreális volt.

Először is, az ereszkedés nagyon meredek volt számomra, az 50-ös motoros robogó aligha vezetett a dombra. Hosszú ideig legalább húsz méterrel kell csúszni, legalábbis nekem. Mind a négy rúd nagyon rosszul látszott. De ami a legfontosabb, az egész származás sűrűn szórt kövekkel. És így, hogy az aszfalt valójában csak a motívum kerekein belül volt.

1. helyszín: leereszkedés a titkárkertből való átadásból

Kalymnos-sziget

Már kezdtem felkavarni. De miután átsétáltam a passzal a másik oldalra, láttam egy igazi csomócsodát. A 3,5 km-es süllyedés 5 éles csapokkal felülről és bárhol az út közel 100% -át látta. És ezen a süllyedésen legfeljebb egyszer 10 perc alatt megjelent egy gép vagy pár pásztor a mote-on, ami tökéletesen látható és hallható volt bármely pontból. Igen, elfelejtettem mondani. Az aszfalt ideális, nem egyetlen gödör vagy repedés. Egyetlen kavics és kecske jön a juh :). Ezért a sziklákon való edzés után a szállodába hosszútávra, ruhadarabra és ruhadarabra megyünk.

Az utazás itt igazán tökéletes és biztonságos volt. Előretekintve azt akarom mondani, hogy 5 napot töltöttem a héten a Kalymnosban való tartózkodásról. És az én kis eredményem, ez az egész hely átvágása, 5 csúszdával a csapok és 2 csúszda az út végén. Az igazság szinte minden nap a nyitott rackben.

2. pont. Leereszkedés az átjárótól a Vathis-öbölig

Kalymnos-sziget

De nem számít, mennyire tetszik itt, meg kell vizsgálnom a második helyet, amelyet az utolsó utazásról néztem. A hegymászók nem másznak minden nap, és gondoskodnak egyszer 2 vagy 3 napos "pihenőnapon". Ezért a "pihenés napján" mi, barátainkkal, Bones és Zhenya elmentünk sétálni és úszni Vathis öblében. Az Arginonta - Vathis átjárón keresztül. Nos, bár három napig egymás után másztam fel, a hosszú ágyas pihenő nem tett és elvitte a táblát.

Ennek a négy potenciális foltnak köszönhetően kettőt forgattam. Nos, még egy kicsit az út mentén a part mentén. Őszintén szólva elég érdekes voltam. És van egy érzésem, hogy vannak más jó helyek is.

Hát, és elmondom neked egy kicsit a Kalymnos szigetéről, hogyan juthatunk el oda, és hogyan mentünk oda.

Kalymnos-sziget a repülőgépről

Kalymnos egy görög sziget az Égei-tenger délkeleti részén. Nem található a nyugati, a török ​​Bodrum félsziget között Kos (déli, a parttól 12 km) és Leros (észak, a parttól kevesebb mint 2 km-re). A sziget kb. Téglalap alakú, 21 km hosszú és 13 km széles, 109 km²-es területet ölel fel. Történelmileg a fő tevékenység a szigeten volt fogása tengeri szivacsok, hogy mielőtt a találmány más anyagokat használtak nem csak mosás és make-up, hanem szűrőként az iparban, tömítések és burkolatok, így használatuk a páncélos lovagok és a gyártás drága bútorok. Azonban az 1980-as évek a sziget szivacsok drasztikusan ment (a helyiek szerint ez annak köszönhető a csernobili katasztrófa, de nincs bizonyíték erre nem), és a gazdaság a sziget kezdett görbe. A lakosság több mint fele elhagyta a szigetet. Most már a szivacsok lassan újjászületettek, de már nincs szükségük rá, és csak az ajándéktárgyakat fogják fel. Igen, és új "boldogsággal" rendelkeznek turista-hegymászók formájában. Még itt is a turisták aktívak a búvárkodásban. Igen, és most csak nyáron pihenhet itt sokat. Sok európai hajózik itt a jachtjukon. Messze az oligarchák egy kis hajóval a Földközi-tenger nem drágább, mint az autó az európaiak, és sokan itt nem utazik az autók és a saját kis csónakok.

Hogyan juthat el Kalymnosba?

Kalymnos-sziget

Őszintén szólva az itteni út nem egyszerű, és nem mindig olcsó. Évről évre nemcsak Oroszországból, hanem Európaből származó hegymászók is keresnek olcsó lehetőségeket. De a szigeten van egy kis repülőtér, de nem nemzetközi, és csak helikopterek Athénból repülnek itt 2-3 alkalommal hetente. Mindazonáltal ez az első lehetőség, hogy odaérjünk: repülővel Athénba, majd repülővel Kalymnosba. Van egy másik lehetőség, hogy egy kicsit megmenteni, és ahelyett, hogy a komp elhagyja Kalymnosot Athénból az éjszakát a kompon. De vannak buktatók - ezek a kompok nem tudnak viharban járni.

A második lehetőség az, hogy a Kos szigetén, ahonnan a komp fut 2 óránként kevesebb, mint egy óra, és a költségek 6 euró, azaz a sziget Rodosz, hajóznak 4 órán át, a komp fut minden nap, és érdemes több mint 40 euró. És Koshoz és Rodóba való bejutás már könnyebb, mivel több "tönkrement" idegenforgalmi sziget, és már repül és rendszeres járatokat és chartereket. Igen, van egy komp Törökország Bodrum-Kos, de nem hallottam, hogy valaki tényleg utazott rajta.

Egyszer Kalymnosban (6 euróval komppal), hogy megtalálja a szállást már egyszerű. A lakások nagy részét Masouriban bérlik, ahol a legtöbb hegymászó él. Az árak 20 és 50 euró közöttiek a 2 ágyas szobákban. Az ITMO diákjai, akiket egy egész szekcióval találkoztunk, még személyenként 8 euróig éltek. Nos, a közelben sok kávézóban és étteremben is étkezhet, és főzheti magát a csempe a szobában, és vásárolni az élelmiszereket a boltban.

A Kalymnos most két extrém hobbiját ötvözi! Tehát biztosan megyek vissza!

PS. Szponzorálás perc: felmászom a ZAMBERLAN sziklamászó lécekre. Köszönjük a támogatást.