Jelentés Lengyelországba vezető útról és Krakkóban történő lakhatásról szóló ajánlás

A repülésen: elégedett voltam a repüléssel. Szinte nem volt késedelem (20 perccel később húzódtak le). A gépen meg lehet vásárolni ételt és italt a szokásos áron (2 szendvicseket 6 euró, egy fél literes palack vízzel 5 euró (ajánlom, hogy vásárolni vámmentes), mint a Snickers 2 euró).

Vegye figyelembe, hogy a járatot Izrael keresztül az 1 terminál, és akkor hozzák busszal Terminal 3. Ha azt szeretnénk, hogy sétálni a vámmentes, figyelembe véve az átállást a Terminal 1 Terminal 3 kb fél óra (beleértve vár a busz).

Elvittük a Prioritást. Nem fogunk többet vállalni. Nem hiszem, hogy valaki egyedül hagyja a gyerekeket.

Útvonalunk: 3 nap Krakkóban, 3 nap Zakopane-ban, és 3 nap Wroclawban.

Krakkó: Először azt akarom ajánlani, hogy hol vagyunk. A hely kiváló. A stúdióapartmanban (30 méter), konyha és fürdőszoba voltunk. Az ágy mellett kényelmes kanapé is van. Az apartmanban síkképernyős televízió és gyors internet áll rendelkezésre.

A tulajdonos tud angolul és válaszol minden kérdésre (az app, szappan, Vibe segítségével). A lakás design nagyon szép (nem Ikei). Az ágy nagyon kényelmes. Körülbelül jó és olcsó éttermek (nem turista), egy mini piacon a közelben.

Az egyetlen hátránya, a helyszín közel van a központhoz, de nem a központban: néhány perc sétára a kastélytól, de kb. 15-20 percre a központtól. Gyerekkel gyalogosan mentünk, bár a taxival Lengyelországban nagyon olcsó. Nem hiszem, hogy a központtal közelebb kerülhetne egy parkolóhely ilyen olcsó áron.

Van még néhány lakása, de még nem láttam őket. Kapcsolatba léphet vele szappannal [email protected] - Nadia. Mondja azt Olga Izraelből, megígérte, hogy kedvezményt ad. Hadd tudjam, ha megtettem (itt vagy posta [email protected]).

Nagyon ajánlom ezt a helyet.

Nem fogom rutinszerűen leírni az útvonalat, már sokat írt. Csak néhány pontot fogok írni, amelyekre érdemes figyelni:

• Zakopane-ban nem ajánlom az éjszakát a központban (a Krupówki utca közelében). Az éttermek drágák, és nem találkoztunk ízletes ételekkel (szemben Krakkóval). Ha távolodik a központtól, az árak sokkal olcsóbbak és az ételek jobban ízlik.

Ha még mindig egy autóban van, akkor nincs előnye a központban való életben. És a lakhatás drágább, és a szoba sokkal kisebb.

• Ha gyermekekkel vagyunk, ajánlom a vízipark látogatását. Vannak Krakkóban, Zakopane-ban és Wrocławban is. Nyitott 22: 00-ig, így esténként 3 órát tudsz eltölteni. Zakopane-ben vagyunk. Van egy kis aquapark, de mivel gyakorlatilag nincsenek emberek, nagyon jól feküdtünk.

• Zakopane területén hatalmas nemzeti park (270 km²). Ott nagyon szép és érdekes. De figyeljen a jelekre. Az autók parkolója távol áll a látványtól.

Meglátogattunk 2 érdekességet:

A Kasprowy Top teteje (1970m). A Kasprowy Up-n fel lehet mászni felvonóval, amely Zakopane, Kuznice városa elővárosából indul. A felvonó akár taxival, akár gyalog is megközelíthető. Megálltunk az autóban (nem vettük észre a jelet), és sikeresen bírságot kapott. Hegyi tó Tengeri szem. "Ez egy festői gleccser vízgyűjtő tó, amelyet meredek, sziklás lejtők vesznek körül. A víz telített sókkal és ásványi anyagokkal, amelyek az incidens fény irányától függően különböző színekben színezhetik a felületet. Ennek eredményeképpen, a "Tisztességes kör" létrehozásával a Sea Oka körül megfigyelheted, hogy a víz árnyalata a kéktől a smaragdig változik. 100 méteres magasságban függőlegesen a Tengeri Szellem felett, egy másik kisméretű tavacska a sötét kőfalak között, a Fekete Staw mellett, a Rüsszel közelében. Ezeken keresztül halad Lengyelország legmagasabb csúcsa - Rysy északi csúcsa (2499m). Fekete A Ryss és a Sea Eye alatt áll a festői tó kaszkádja, melyet egy vízesés csatorna csatlakoztat (c). Itt a park 9 km-re van a tótól. És csak a lószállítóban érheted el a tó partját (mi így tettük). Az öröm nem olcsó, de alkudozni is lehet), vagy sétálni.

• Zator település. Legyen úton a Zakopane-től Wroclawba. Zatorban egy dinoszauruszpark és egy miniatúra parkja van (például a Mini Israel Izraelben). Nem rossz hely a gyerekek számára, ha nehéz mozgást végeznek.

Remélem, hogy jelentésem segít valakinek. Jó pihenés!