Autóval a kalithea (chalkidiki) - kastoria (szőrme) - kalambaka (meteorok)

Szeretem ismerni az országot, ahová jöttem, és nem szeretem ezt a városnézés buszjáról. Nem szeretem az állományhoz kapcsolódni, nem szeretem az ajándékboltok mellett lógni, ahol behozzák őket. Inkább ott maradok, ahol érdekel.

A szálloda foglalt. Fiat Grand Punto-t bérelünk. Az úton 160-170-es, de a hegyekben meglehetősen gyenge. Ezért hosszú utakon azt tanácsolom, hogy erősebbé tegye az autót.

Ebéd és kb. 10:00 elhagyja a szállodát. Cassandra szerint az út jó, de szűk, 80-100 sebességgel. Továbbá, miután Neo Potidei az úton egy határ 110, de megy 120-140. És így a Thesszaloniki körgyűrűhöz. Indulás történik - ne hagyja ki, bár majdnem korán fordultak elő.

A gyűrűs út Thessaloniki jobb oldalon, jó, 3 sáv, 90-es sebességhatár, a forgalom intenzitásától függően 90-120-at tart.

Miután Thesszalonikát kerekítettük, az E-75-es autópályán (Athén és Katerini felé) indulunk, és hamarosan a pénzgyűjtési pontra támaszkodunk. 2 eurót fizetünk, és addig folytatjuk a mozgást, amíg az E-90-es útra megyünk (a Veria és a Kosani jelzések szerint). Az új E-90-hez fordulunk.
Az elmúlt évek sok térképén a Veria új E-90 útjának egy részét úgy tervezték, hogy épüljön fel. Most már Greveny előtt épült. Az út jó, a hegyekben sok tonnát átszúrtak. A sebesség 100 és 140 között van.

A tenger napos volt, a felhők a hegyekben, az eső. Ezért a jelek nem meglepőek: "Óvatosan hóesés".

Körülbelül a fele a Kozani és a Grevena közötti távolságnak, a Kastoriától jobbra látható jelet látjuk.

Mi kapcsolja ki. Az út rosszabb, poizhe és posiviliste - a sebesség kisebb.
És 3 órával a szálloda kapujának elhagyása után a "Fur Capital" Kastorje felé vezetünk. (a sebesség 300 km-es sebességgel haladt.)

Kastoria egy hegyi tó partján fekszik. A város bejáratánál az útról csodálatos kilátás nyílik a tóra, a hegyekre és a városra.

Ebéd egy kocsmában a vízparton, az első hotel kérünk Kastoria kártya (ajánljuk, hogy csináld a szálloda bejárata előtt a város központjában), és letértek mintegy 15 percre, a mindenütt nauseam, Edik. Ez olyan, mint egy szőrmekínálat. Az üzletek fele zárva van. Megmagyarázzuk, hogy ma nincs orosz csoportok érkezése, ezért az eladók biztonságosan "füstölni tudnak a bambusz". Valóban, kivéve az egész bevásárlóközpontban, szinte nem volt vásárló.

Nem fogok sokat írni a bundákról. Ez egy külön női téma. Egy dolgot fogok mondani, hogy a gyárak minősége, ahol végül vásároltunk egy bundát és vásároltunk, nagyságrendje magasabb, mint az Ediknél. Árak .... Nos, ha fontos neked, hogy legalább van néged, talán olcsóbb lesz. De még egy tisztességes drága nyérc olcsóbb lesz, mint a miénk. Nekünk valóban tisztességes is drágább.

Ezért tanács: válasszon egy bundát a gyárakban, amelyek többsége Kastorju bejáratánál helyezkedik el.
Véleményem szerint a gyárban történő vásárlásnak számos előnye van:
- Kiváló minőségű
- Nagy érdeklődésre számot tartó modellek
- Kártyával fizethet.

Aztán, miután néhány kört körbe köröztek a gyárakban esténként, és táskát tettek egy csomagtartóval a csomagtartóba, Kastorju-ot hagyjuk.

Visszalépünk ugyanazon az úton, de egy kicsit az autópálya elérése előtt jobbra fordulunk Greven felé (a mutatóhoz). Az út keskeny és kanyargós. Talán érdemes elmenni az autópályára, és Grevenybe mentek.

Greveny után a jelek megtalálják az utat Kalambaka.

Minden adrenalin a nõimnek véget ért a fújtató kiválasztásakor, és most az én sorom. Már sötétedik. Az út a hegyekben megy. Szerpentin akut szögekkel, emelkedésekkel, lejtőkkel. Sebesség ... általában kicsi.
Már sötéten lépünk be Kalambakába, amely fölött a megvilágított kőzetek a kolostorokkal emelkednek. A látvány fantasztikus. Az utcák tele vannak az életben, sok turista van.

Gyorsan megtalálja a szállodát, parkoljon, dobja el a dolgokat, és menjen a központi térre vacsorázni. Az egész terület - szilárd kocsmák, kávézók, pizzériák. A könyvesboltban várossá teszünk egy várost és egy kolostorokból álló sziklaszirtet (4 euró). A Pizza Salsa pizzériába esik. Mennyire jó a hideg sör első kortyja?

Reggel, ha jól alszunk, reggelizünk, a Meteorokra indulunk. Az első kolostor közelében még mindig nem forróak, és nem sok busz a turistákkal.

Nem fogom leírni a Meteorokat. Ez már sokszor történt. Fikció.

Itt a helyszínen elkezded felismerni a szabadság minden előnyét a városnéző buszról. Megállsz ott, ahol tetszett vagy képeket akarsz venni, meglátogatod a kolostorokat, és nem csak a 2-ben, ahogy a kirándulásokra tervezték stb.

Általában nagyszámú turistát csodáltak az autók és a ... szinte teljes hiánya honfitársaiknak.

Miután megvizsgálta a Meteorát, átsétálunk Kalambakába, vacsorázzunk, és visszaindulunk Chalkidikiba. Egy másik úton megyünk keresztül Trikala, Larissa, Katerini. Larissa után az E-75-ös autópályán indulunk. Bár fizetni kell (2 euró a bejáratnál és 2 az úton), de először, amíg el nem érte a partot, nem nagysebességű, hanem néha keskeny hegy. De akkor repülhet. Tartom a 160-at, és időnként hiányolok a görögök hátulról felzárkózva és a távoli fényt villogva.

18 órakor megérkezünk a szállodába, zuhanyozunk, bundázzunk szekrényt, és vacsorázzunk.
Kalambakától Kalifeiig, 345 km-re a kilométerszámlálón és 3 óra 50 percen az úton.